Vanitas no Carte - Odcinek 1 PL
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 9668 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar

Kim jest dr Vanitas? Jakie skrywa sekrety? Jaki los czeka wampiry...?

pokaż cały opis
0 / 5 Oceny: 0
Włącz dostęp do 9668 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Vanitas no Carte - Odcinek 1 PL
Najlepsze komentarze
avatar
anonim194 (*.*.153.194) wysłano z m.cda.pl 2021-07-07 22:22:35 +91
Spieradalać żadnego lektora tylko napisy Odpowiedz
naio-x wysłano z m.cda.pl 2021-07-18 01:10:00 +75
Kto z tik toka Odpowiedz
avatar
anonim244 (*.*.103.244) wysłano z m.cda.pl 2021-07-24 13:27:22 +13
@naio-x: Napewno nie ja Odpowiedz
justyna7601 wysłano z m.cda.pl 2021-07-28 01:16:07 +5
@naio-x: Ja xd Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
avatar
anonim179 (*.*.205.179) 2021-07-08 04:00:59 +26
jak mozna ogladac z lektorem loooool Odpowiedz
avatar
anonim6 (*.*.236.6) 2021-07-15 23:56:40 +16
scenka po endingu jakby co Odpowiedz
avatar
anonim169 (*.*.229.169) wysłano z m.cda.pl 2021-08-08 13:00:31 +4
@anonim6: Dzieki Odpowiedz
avatar
anonim150 (*.*.21.150) wysłano z m.cda.pl 2021-07-07 17:45:39 +16
Ale czekałem na to animę jak zobaczyłem że jest odcinek aż popłakałem się z szczęścia xD Odpowiedz
avatar
anonim249 (*.*.106.249) 2021-07-19 21:33:41 +14
hot mezczyzni Odpowiedz
avatar
anonim16 (*.*.137.16) 2021-07-14 15:23:43 +10
W końcu dobra manga dostała własne anime ;D Odpowiedz
avatar
anonim6 (*.*.247.6) wysłano z m.cda.pl 2021-07-07 14:21:43 +8
Hmm ja wolę lektora Odpowiedz
avatar
anonim6 (*.*.236.6) 2021-07-15 23:21:32 +48
@anonim6: wtf jak można wgl słuchać lektora Odpowiedz
_juliannaa_x 2021-07-03 20:30:11 +8
Dzk ci dobry człowieku że to dodałeś/aś Odpowiedz
avatar
anonim6 (*.*.236.6) 2021-07-15 23:19:21 +7
boże już to kocham Odpowiedz
avatar
anonim145 (*.*.115.145) 2021-07-09 23:02:30 +7
piekny ending Odpowiedz
avatar
anonim221 (*.*.135.221) wysłano z m.cda.pl 2021-08-01 00:08:52 +4
HALO CZEMU ANIME SPOJLERUJE ZAKONCZENIE Odpowiedz
avatar
anonim115 (*.*.109.115) 2021-07-28 15:56:31 +2
oj chyba nie bedzie happy endu Odpowiedz
avatar
anonim6 (*.*.247.6) wysłano z m.cda.pl 2021-07-07 14:22:09 +2
Gdyby można z lektorem po nie lubię czytać Odpowiedz
avatar
anonim172 (*.*.166.172) wysłano z m.cda.pl 2021-07-08 11:50:03 +24
@anonim6: jestes megazjebem Odpowiedz
oczekokop 2021-08-08 11:24:09 0
@anonim172: XD Odpowiedz
avatar
anonim39 (*.*.121.39) 2021-07-05 17:06:43 +1
NARESZCIE, CZEKANIE SIE OPŁACAŁO! Odpowiedz
avatar
anonim149 (*.*.83.149) wysłano z m.cda.pl 2021-09-15 21:07:48 0
Serio po co oni w pierwszym odcinku powiedzieli że gościu zabije vanitasa Odpowiedz
Maqerx 2021-09-10 20:23:33 0
chyba to będzie fajne anime :DD Odpowiedz
avatar
anonim15 (*.*.29.15) 2021-08-16 23:44:48 0
CZEMU SPOILER MORDO EJ NO WEZ Odpowiedz
avatar
anonim15 (*.*.29.15) 2021-08-16 23:27:16 0
okej ale spójrzmy jaki on jest piekny Odpowiedz
avatar
anonim251 (*.*.22.251) 2021-08-12 18:20:06 0
zapowiada się zajebiście Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Ostatnio komentowane:

Logowanie