Kumo Desu ga, Nani ka? 23 (Napisy PL)
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 10308 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: Zireaael

Kumo Desu ga, Nani ka? odcinek 23

pokaż cały opis
W katalogu: Kumo Desu ga, Nani ka
5.0 / 5 Oceny: 1
Włącz dostęp do 10308 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Kumo Desu ga, Nani ka? 23 (Napisy PL)
Najlepsze komentarze
tczajka93 2021-06-23 22:05:54 +46
Czy w tym anime tylko pajączek wie kiedy należy walczyć, a kiedy uciec? Odpowiedz
avatar
anonim76 (*.*.3.76) 2021-06-21 10:35:30 +32
skąd elfy mają komputery ? pięknie cała imersia w luj poszła Odpowiedz
avatar
anonim243 (*.*.180.243) wysłano z m.cda.pl 2021-07-15 10:49:45 +13
@anonim76: A wienc spojler. A
Taboo lv 10 pokazuje ci prawdę o świecie ale nie całą. No wiec, ten świat był kiedyś sci fi ale ludzie używali energii ziemi dalej była katastrofa, a elfy pó prostu przetrwały katastrofę, stąd cyborgowe ciało potimasa Odpowiedz
avatar
anonim44 (*.*.219.44) wysłano z m.cda.pl 2021-06-21 23:48:06 +24
Ciężko się to anime ogląda, tu jakiś rozpiździel się dzieje który w sumie nie wiem dlaczego wynikł bo na przedstawienie świata jest tu pozostawiony totalny margines czasu bo ktoś uznał, że walka postaci które mamy totalnie w dupie bo na ich przedstawienie mimo, że przeznaczono więcej czasu to są tak mdłe, szablonowe i przewidywalne, że nikt się nimi nawet jakoś bardziej nie zainteresował Odpowiedz
Mr-hunter 2021-06-22 16:11:59 +19
nieudolne proby animowania w 3d Odpowiedz
avatar
anonim130 (*.*.112.130) wysłano z m.cda.pl 2022-01-28 02:35:09 +5
@Mr-hunter: Innymi słowy mału budżet i brak czasu Odpowiedz
rfdmfyuguik 2021-06-21 15:16:21 +17
Ale się z tego gówno zrobiło Odpowiedz
Mr-hunter 2021-06-22 16:10:35 +11
Zrobił się z tego totalny shit najbardziej irytujące są te animacje Odpowiedz
avatar
anonim44 (*.*.219.44) wysłano z m.cda.pl 2021-06-22 00:00:01 +8
Zawrotna animacja walki sięgająca 5 klatkom na sekundę. Niepotrzebnie spodziewałem się czegoś przynajmniej w ćwierć tak dobrego jak jujutsu kaisen Odpowiedz
QaddDaa 2021-07-20 12:47:56 +3
według mnie pięęęknie zjebali to łączenie czasów za chuja nie moge sie połapać.... a tak fajnie sie zapowiadała seria chyba pora wrócić do mangi Odpowiedz
avatar
anonim42 (*.*.54.42) 2021-06-21 04:14:40 +3
No przecież elfy od początku w chuja leciały od kiedy chciały zabijać dzieci, i je kraść. Stwierdzam dl;a nich zero szacunku xD A jak masz takie dziwne rozkminy to chyba za młody jesteś żeby takie rzeczy oglądać xd Odpowiedz
avatar
anonim248 (*.*.216.248) wysłano z m.cda.pl 2021-06-20 22:49:05 +3
Słaby odcinek bo nie ma pajączka ale + za rozterkę czy elfy są dobre czy nie Odpowiedz
avatar
anonim181 (*.*.224.181) 2021-11-29 20:26:09 +2
Czy tylko mi się wydaje że za mało głównej bohaterki było w tym anime chodzi o tego pająka Odpowiedz
avatar
anonim101 (*.*.33.101) wysłano z m.cda.pl 2021-07-12 21:42:58 +2
Jprdl odc 3/10 - fatalne animacje, obrzydliwa fabuła i kurwa mechy z dupy Odpowiedz
avatar
anonim28 (*.*.188.28) 2021-07-04 17:41:45 +2
zrobiło się z tego gówno przez tą "animacje" w 3d serio to wszystko zepsuło Odpowiedz
tczajka93 2021-06-23 22:11:36 +2
I kolejny odcinek bez pajączka.... Odpowiedz
avatar
anonim231 (*.*.232.231) 2021-06-21 09:30:37 +2
elfy ludzie demony a gdzie krakeny lub anioły :D Odpowiedz
NatkaKureka 2021-07-22 20:25:34 +1
Te zbroje to porażka. Z 2 planowych bohaterów tylko Hugo ma dobrą zbroję Odpowiedz
avatar
anonim144 (*.*.140.144) 2021-07-10 19:52:43 +1
Mecha elfy Odpowiedz
avatar
anonim44 (*.*.219.44) wysłano z m.cda.pl 2021-07-04 02:25:25 +1
To jest takie gówno, że aż obejrzę ten odcinek jeszcze raz Odpowiedz
avatar
anonim53 (*.*.104.53) 2022-03-06 20:35:33 0
3:55 jojo reference? Odpowiedz
avatar
anonim36 (*.*.149.36) wysłano z m.cda.pl 2021-12-02 17:45:03 0
21:18 Serio? Dodaliscie animacje celowania z 5 metrów xD, BTW. Blizej się nie dało podejść tymi mechami wyposażonymi w WYRZUTNIE I KARABINY, które skuteczne zdjełyby ich nawet z kilometra no, ale przecież po co takie rzeczy dodawać, musi po prostu tylko bum bum grach trach robić X D Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie