Boku no Hero Academia sezon 5 odc 09 [PL]
Potrzebujesz szybszego ładowania wideo?
Załóż konto CDA Premium i nie trać czasu na wczytywanie.
Aktywuj teraz, a 14 dni otrzymasz gratis! Aktywuj konto premium Dlaczego widzę ten komunikat?

CDA nie limituje przepustowości oraz transferu danych.
W godzinach wieczornych może zdarzyć się jednak, iż ilość użytkowników przekracza możliwości naszych serwerów wideo. Wówczas odbiór może być zakłócony, a plik wideo może ładować się dłużej niż zwykle.

W opcji CDA Premium gwarantujemy, iż przepustowości i transferu nie braknie dla żadnego użytkownika. Zarejestruj swoje konto premium już teraz!

Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 9972 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar

Dziewiąty odcinek piątego sezonu Boku no Hero Academia Po Polsku

https://discord.gg/TnAXrADnjE - zapraszamy po więcej!!

pokaż cały opis
W katalogu: Boku no Hero Academia 5
4.0 / 5 Oceny: 10
1059 godzin bajek dla dzieci.
Włącz CDA Premium w mniej niż 2 minuty!
Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Boku no Hero Academia sezon 5 odc 09 [PL]
Najlepsze komentarze
avatar
anonim166 (*.*.51.166) 2021-05-23 08:15:00 +418
NIE MOGŁAM ZNALEŻC TEGO ODCINKA QIĘC OGLADAM W NIEDZILĘ RANO XDD Odpowiedz
avatar
anonim223 (*.*.129.223) wysłano z m.cda.pl 2021-05-23 08:49:23 +60
@anonim166: Boże same Odpowiedz
avatar
anonim133 (*.*.33.133) wysłano z m.cda.pl 2021-05-23 08:46:40 +46
@anonim166: Tez Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [15]
avatar
anonim174 (*.*.157.174) wysłano z m.cda.pl 2021-05-23 06:05:59 +318
Chyba jedyna walka która zakończyła sie szybko Odpowiedz
avatar
anonim113 (*.*.177.113) wysłano z m.cda.pl 2021-05-23 06:46:22 +206
@anonim174: I nie trwała 2 odcinków Odpowiedz
avatar
anonim224 (*.*.144.224) 2021-05-23 08:46:14 +256
JEZUS MARIA TO WEJŚCIE DEKU OMG Odpowiedz
avatar
anonim187 (*.*.93.187) 2021-05-23 11:19:57 +83
@anonim224: z buta wjeżdża Odpowiedz
avatar
anonim40 (*.*.240.40) 2021-05-23 11:57:07 +56
@anonim224: kocham ten sezon Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
lukasz_fedorczak 2021-05-23 07:24:00 +203
bosze Bakugou normalnie cię coraz bardziej kocham............i nareszcie Izuku ahsgahgchgdhgvedyhga dawać szybko next Odpowiedz
avatar
anonim40 (*.*.240.40) 2021-05-23 11:56:06 +74
@lukasz_fedorczak: TAK IZUKU BLAGAM TERAZ WALKA JUZ JA CHCE TERAZ Odpowiedz
avatar
anonim216 (*.*.216.216) wysłano z m.cda.pl 2021-05-23 07:52:45 +23
@lukasz_fedorczak: Tak Odpowiedz
avatar
anonim101 (*.*.50.101) wysłano z m.cda.pl 2021-05-23 02:54:06 +184
W końcu się doczekałam walki Bakugou! Odpowiedz
avatar
anonim173 (*.*.50.173) 2021-05-23 17:07:01 +17
@anonim101: +1 byczqu Odpowiedz
avatar
anonim194 (*.*.99.194) wysłano z m.cda.pl 2021-05-23 07:12:47 +130
Nie mogę się doczekać końca arku z bohaterami i przejścia do najciekawsze części ze złoczyncami. Odpowiedz
avatar
anonim193 (*.*.244.193) 2021-05-23 15:05:47 +36
@anonim194: ja nie mogę się doczekać ark'u Twice'a :>>>> Odpowiedz
avatar
anonim206 (*.*.3.206) 2021-05-23 08:57:03 +8
@anonim194: same Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
Nazwa_kiedys_bedzie 2021-05-23 08:22:03 +116
Ej po tej walce Bakugou zaczęłam go trochę bardziej lubić Odpowiedz
avatar
anonim247 (*.*.186.247) 2021-05-23 15:28:15 +73
@Nazwa_kiedys_bedzie: Bakugou to kooksówa totalna Odpowiedz
avatar
anonim9 (*.*.64.9) wysłano z m.cda.pl 2021-05-26 10:34:45 +18
@Nazwa_kiedys_bedzie: W 6 sezonie go pokochasz bardziej znaczy co? Ja nie spojleruje z mangi Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim242 (*.*.159.242) 2021-05-23 05:15:17 +94
kocham ending w tym sezonie XD Odpowiedz
avatar
anonim50 (*.*.167.50) 2021-05-23 08:22:11 +72
UWAGA NA DOLE MOŻE POJAWIĆ SIĘ JAKIŚ SPOILER!!! PATRZYSZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ! Odpowiedz
avatar
anonim62 (*.*.228.62) wysłano z m.cda.pl 2021-05-23 10:35:48 +18
@anonim50: Spoko, ja tam kocham spojlery. Odpowiedz
avatar
anonim18 (*.*.11.18) wysłano z m.cda.pl 2021-05-23 12:40:59 +7
@anonim62: Ok Odpowiedz
avatar
anonim62 (*.*.97.62) wysłano z m.cda.pl 2021-05-23 07:37:32 +68
Najdłużej oczekiwana walka i w końcujest! Obawiam się, że mogą przeciągnąć walkę Deku do trzech odcinków. Odpowiedz
avatar
anonim216 (*.*.216.216) wysłano z m.cda.pl 2021-05-23 07:54:20 +31
@anonim62: Raczej nie przeciągnąm bo ma zostać wstrzymana przez Deku ale 3 odcinki może być wyjaśnień i raczej mogą nie wrucić do jej skończenia a jedynie ilością osub zrobią wygraną ale szybka wątpię aby była jak Bakugou Odpowiedz
avatar
anonim116 (*.*.148.116) 2021-05-23 09:23:39 +60
nie no was coś chyba ******* żeby w takim momencie kończyć moim zdaniem to chamstwo Odpowiedz
avatar
anonim146 (*.*.186.146) 2021-05-23 14:19:43 +18
@anonim116: robią hajp Odpowiedz
avatar
anonim72 (*.*.18.72) 2021-05-23 15:47:32 +11
@anonim116: no, hajs i ogolnie czas też im sie skonczył nie byłoby sensu już dawać walki Odpowiedz
avatar
anonim78 (*.*.88.78) 2021-05-23 12:49:54 +32
tem odcinek dobitnie pokazał jak poteżny jest bakugo Odpowiedz
avatar
anonim96 (*.*.128.96) 2021-05-23 12:19:55 +32
kocham to jak bakugo wydziera sie do deku Odpowiedz
avatar
anonim12 (*.*.232.12) 2021-05-23 10:49:13 +32
ten komentarz będzie kiedyś stary Odpowiedz
avatar
anonim182 (*.*.123.182) 2021-05-26 17:52:37 +15
@anonim12: to ja i moje rozkminy o 3 nad ranem Odpowiedz
avatar
anonim7 (*.*.3.7) wysłano z m.cda.pl 2021-05-23 08:31:01 +29
Oh hi im a crepper! Odpowiedz
avatar
anonim217 (*.*.171.217) 2021-05-25 13:31:56 +6
@anonim7: So nice, nice to meet you! Odpowiedz
avatar
anonim217 (*.*.171.217) 2021-05-25 13:35:18 +4
@anonim7: Whats the time? Is time to leave! Tip top tip top... BOM BOM BOM Odpowiedz
avatar
anonim45 (*.*.244.45) wysłano z m.cda.pl 2021-05-23 08:19:29 +28
Czy tylko mnie irytuje zachowanie AllMighta? Odpowiedz
avatar
anonim57 (*.*.3.57) 2021-05-26 10:05:30 +9
@anonim45: a mnie nie Odpowiedz
avatar
anonim114 (*.*.96.114) wysłano z m.cda.pl 2021-05-23 09:03:22 +7
@anonim45: Mnie również Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim52 (*.*.3.52) 2021-05-23 18:12:33 +24
Hej, hej! Przychodzę z informacją z mangi: Od następnego odcinka zaczyna się naprawdę dużo dziać, i nie mówię tu tylko o darze Deku ;) Spotkamy się z naszymi starymi znajomymi z półświatka! Może nie od razu, ale zapowiada się dużo emocji! Do zobaczenia za tydzień w sobotę! Plus Ultra! Odpowiedz
avatar
anonim252 (*.*.112.252) 2021-05-23 08:31:52 +22
Co się stało z tymi wtyczkami jirou xD Odpowiedz
avatar
anonim50 (*.*.167.50) 2021-05-23 08:20:29 +20
ahhh... tak bardzo czekałam na walke bakugou i się nie zawiodłam ale teraz walka deku i myśle że też będzie ciekawa ale jednak wole bakugou Odpowiedz
avatar
anonim247 (*.*.186.247) 2021-05-23 15:27:13 +24
@anonim50: jeszcze nie wiesz co się tam odwali XDD Odpowiedz
mr-tetley9 2021-05-23 21:24:38 +10
@anonim247: Oj tak, będzie grubo XD Pozdrawiam tych co czytali mange Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
avatar
anonim18 (*.*.11.18) wysłano z m.cda.pl 2021-05-23 13:05:02 +18
12:29 Monoma uspokuj się bo ci żyłka pęknie xd Odpowiedz
avatar
anonim174 (*.*.9.174) wysłano z m.cda.pl 2021-05-24 14:45:54 0
@anonim18: Hehe Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Ostatnio komentowane:

Logowanie