Jaku-Chara Tomozaki-kun - 03 (Napisy PL)
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 10296 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
W katalogu: Jaku-Chara Tomozaki-kun
4.0 / 5 Oceny: 4
Włącz dostęp do 10296 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Jaku-Chara Tomozaki-kun - 03 (Napisy PL)
Najlepsze komentarze
dfrantkiewicz 2021-01-24 20:13:15 +39
Fajne te animuu, myslalem ze bedzie totalna klapa a tu prosze! Calkiem przyzwoite Odpowiedz
avatar
anonim154 (*.*.218.154) wysłano z m.cda.pl 2021-01-24 16:48:18 +37
Kur... XDDDD, jakbym oglądał poradnik pt. "jak zdobyć dziewczynę" w sumie... Może skorzystam XDDDDDDD Odpowiedz
okamisubs 2021-01-24 18:43:24 +15
@anonim154: Sama przyjdzie. Zwykle tak jest. xD Odpowiedz
avatar
anonim97 (*.*.160.97) wysłano z m.cda.pl 2021-02-15 11:48:11 +21
Kurde a może byś tak przeczytał te książki frajerze Odpowiedz
avatar
anonim86 (*.*.124.86) wysłano z m.cda.pl 2021-01-24 18:28:17 +10
Jakby rozumiem zs chlop to jest atyspoleczniak ale jak widzi ze jest przygnebiona to mogp zapytac "hej, jak leci wyglądasz na przynebiona" Odpowiedz
okamisubs 2021-01-24 18:43:51 +10
@anonim86: Wiadomo, że to trochę przerysowane. W końcu to anime. xD Odpowiedz
srebrnypielgrzym wysłano z m.cda.pl 2021-04-08 23:07:27 +4
@anonim86: Spieszę z odpowiedzią jak to jest u aspołecznych:
> hej ta dziewczyna jest smutna, dlaczego jej nie zapytasz co się stało?
> a co mnie to obchodzi? Jeśli smuci się w miejscu publicznym to najprawdopodobniej szuka atencji. Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
FrodeQ 2021-02-02 21:38:02 +6
Halo? Podlasie? Łączymy sie gdzie 4 odc : Odpowiedz
MarxistFranczu 2021-05-07 09:55:26 +4
To anime to taki poradnik życia, ale lekko przefantazjowany Odpowiedz
avatar
anonim101 (*.*.218.101) 2021-01-27 00:02:33 +4
Strasznie dziwne jest te anime niby główny bohater chce się zmienić a z drugiej strony nie chce,może pomysł na anime był dobry ale oceniając go teraz to jest bardzo słaby. Odpowiedz
avatar
anonim193 (*.*.9.193) wysłano z m.cda.pl 2021-03-21 08:43:14 +5
@anonim101: no ale spójrz na to z perspektywy bohatera
cały czas żył wyłączony ze społeczeństwa, a teraz musi się spoufalac
raczej nie jest tak prosto się zmienic Odpowiedz
avatar
anonim41 (*.*.236.41) 2021-04-13 17:27:24 +3
nie wiem czy tylko mnie tak niesamowicie wykręca podczas oglądania tego Odpowiedz
avatar
anonim72 (*.*.232.72) wysłano z m.cda.pl 2021-04-25 10:36:35 +1
@anonim41: Nie tylko ciebie Odpowiedz
avatar
anonim6 (*.*.7.6) wysłano z m.cda.pl 2021-01-24 21:45:42 +3
Kiedy kolejny odcc Odpowiedz
avatar
anonim71 (*.*.49.71) wysłano z m.cda.pl 2022-01-29 20:51:17 0
14:03 zły dotyk, zły dotyk! Odpowiedz
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Ostatnio komentowane:

Logowanie