Haikyuu!! 4 odc 05 napisyPL
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 11086 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: Yuii

Kwalifikacje prefektury Miyagi do Turnieju Wiosennego za nami. Po intensywnej bitwie Karasuno udało się zwyciężyć. Teraz nadszedł czas przygotowań. Kageyama otrzymał zaproszenie na obóz treningowy dla młodzieży w całej Japonii. W tym samym czasie Tsukishima zostaje zaproszony na specjalny obóz treningowy dla początkujących w prefekturze Miyagi. Hinata odczuwa panikę, ponieważ jest jednym z pierwszaków, którego wszyscy zostawili. Jednak Hinata nie chce się poddać, też zamierza dołączyć do jakiegoś obozu treningowego.

pokaż cały opis
W katalogu: Haikyuu!!
5.0 / 5 Oceny: 2
Włącz dostęp do 11086 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Haikyuu!! 4 odc 05 napisyPL
Najlepsze komentarze
avatar
anonim55 (*.*.72.55) 2021-03-18 11:27:21 +71
omg ale mi brakowało tej rywalizacji między hinatą i kageyamą Odpowiedz
avatar
anonim170 (*.*.75.170) 2021-12-17 22:14:59 +6
@anonim55: tez Odpowiedz
avatar
anonim246 (*.*.192.246) wysłano z m.cda.pl 2021-04-18 20:32:07 +65
Mecze oficjalne są kozackie ale tez uwielbiam oglądać ich codzienne życie Odpowiedz
avatar
anonim63 (*.*.16.63) wysłano z m.cda.pl 2022-06-19 11:34:59 +1
@anonim246: Też Odpowiedz
Yuii 2021-01-21 14:11:31 +38
Kolejne odcinki jutro!
Miłego oglądania :) Odpowiedz
avatar
anonim6 (*.*.160.6) 2021-04-15 14:16:19 +26
czemu ten z czarnymi lokami nosi maseczke xd Odpowiedz
avatar
anonim246 (*.*.192.246) wysłano z m.cda.pl 2021-04-18 20:31:24 +37
@anonim6: bakterii się boi XD Odpowiedz
avatar
anonim168 (*.*.119.168) wysłano z m.cda.pl 2021-07-20 16:08:25 +18
@anonim6: Bo jest coronavisus Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim166 (*.*.75.166) 2021-12-17 23:19:37 +19
czy tylko ja sie zaczelam cieszyc jak kageyama i hinata znowu spojrzeli sobie tak w oczy? Odpowiedz
avatar
anonim58 (*.*.43.58) wysłano z m.cda.pl 2022-04-16 09:57:39 +1
@anonim166: Shipping Odpowiedz
avatar
anonim133 (*.*.15.133) wysłano z m.cda.pl 2021-09-30 13:47:51 +15
balam sie ze relacja tobio i hinaty sie zmieni, ale na szczescie wszystko w porzadku Odpowiedz
avatar
anonim48 (*.*.191.48) wysłano z m.cda.pl 2022-07-02 21:35:56 +3
@anonim133: O Tobio po imieniu, a o Shoyo już nie? Odpowiedz
avatar
anonim115 (*.*.153.115) 2022-02-08 19:12:11 +13
Ty, ale że Hinata będzie zaraz w drugiej klasie? Odpowiedz
Vicy_Sei 2022-07-08 12:18:11 +5
@anonim115: ale że nie będzie trzecioklasistów?.. :((( Odpowiedz
avatar
anonim157 (*.*.115.157) 2022-05-15 10:42:11 +1
@anonim115: Jezu to za szybko mija Odpowiedz
avatar
anonim55 (*.*.128.55) wysłano z m.cda.pl 2021-07-27 12:40:49 +11
Zaczyna mi sie podobać ten sezon Odpowiedz
avatar
anonim30 (*.*.158.30) 2021-03-15 14:20:04 +11
O i brak komentarzy Odpowiedz
avatar
anonim74 (*.*.88.74) 2021-04-14 20:05:34 +7
@anonim30: zamiast to pisac to moze cos sam* napisz Odpowiedz
avatar
anonim206 (*.*.90.206) 2021-05-11 19:51:34 +9
znow olivka siema Odpowiedz
avatar
anonim146 (*.*.152.146) wysłano z m.cda.pl 2021-05-04 14:55:37 +9
Gdzie komentarze sama do siebie bende pisała XDD Odpowiedz
avatar
anonim48 (*.*.191.48) wysłano z m.cda.pl 2022-07-02 21:43:08 +4
Jaka jest wasza ulubiona postać? W moim przypadku jest to Satori Tendō (psychopata z czerwonymi włosami z Shiratorizawy) albo Kei Tsukishima zwany jako Tsukki Odpowiedz
avatar
anonim128 (*.*.37.128) 2022-08-22 15:37:16 0
@anonim48: oikawka Odpowiedz
avatar
anonim15 (*.*.70.15) 2021-12-07 17:03:07 +1
ale że date sheesh Odpowiedz
avatar
anonim165 (*.*.205.165) 2022-08-17 19:10:31 0
boze nie da sie ogladac z ta gowniana animacja Odpowiedz
avatar
anonim237 (*.*.210.237) wysłano z m.cda.pl 2022-07-02 21:45:45 0
Nie rozumiem dlaczego zawsze w anime wszyscy mówią do siebie po nazwisku. W mojej szkole gdybym w ten sposób do kogoś się zwracała nauczyciele delikatnie mówiąc by się zesrali Odpowiedz
avatar
anonim41 (*.*.65.41) 2022-07-03 11:29:43 +3
@anonim237: bo w japoni jest taka kultura że najpierw nazwisko potem imię, po imieniu zwracają sie do siebie tylko bliscy partnerzy romantyczni i rodzina (rodzice do dzieci, rodzenstwo do siebie itp) Odpowiedz
avatar
anonim48 (*.*.191.48) wysłano z m.cda.pl 2022-07-02 21:37:08 0
Dlaczego Keia nazywają Tsukki? Odpowiedz
avatar
anonim41 (*.*.65.41) 2022-07-03 11:30:59 0
@anonim48: bo w japoni mowisz po nazwisku do ludzi, a tsukishima to no, skracają do tsukki Odpowiedz
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie