Reklama zniknie za 15 sekund
Przejdź do cda
Advertisement
Zacznij Jeść Te Potrawy A Twoja Waga Poleci W Dół
Potrzebujesz szybszego ładowania wideo?
Załóż konto CDA Premium i nie trać czasu na wczytywanie.
Aktywuj teraz, a 14 dni otrzymasz gratis! Aktywuj konto premium Dlaczego widzę ten komunikat?

CDA nie limituje przepustowości oraz transferu danych.
W godzinach wieczornych może zdarzyć się jednak, iż ilość użytkowników przekracza możliwości naszych serwerów wideo. Wówczas odbiór może być zakłócony, a plik wideo może ładować się dłużej niż zwykle.

W opcji CDA Premium gwarantujemy, iż przepustowości i transferu nie braknie dla żadnego użytkownika. Zarejestruj swoje konto premium już teraz!

Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 10479 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: Projekt X
Konto zweryfikowane
Opublikowano: 2020-12-24

Odwiedź nas na blogu: https://projektnatura24.pl

Odwiedź nas na: https://projektnatura24.pl/
#zdrowie #projektnatura #projektnatura24 #domowesposoby #domowelekarstwa #PN24 #Naturalnaapteka #warzyw
++++++++
Włączanie warzyw do posiłków jest niezwykle ważne. Warzywa są bogate w składniki odżywcze i przeciwutleniacze, które poprawiają ogólny stan zdrowia i pomagają w zwalczaniu chorób.

Ze względu na niską zawartość kalorii, warzywa są również pomocne w kontrolowaniu wagi.

Eksperci od spraw żywienia zalecają dorosłym spożywanie kilku porcji warzyw dziennie, ale dla niektórych okazuje się to zbyt trudne. Jedni uważają, że jedzenie warzyw nie jest wygodne podczas gdy inni zwyczajnie nie wiedzą, jak je przyrządzić tak, by były smaczne.

Omówimy dziś kilka wyjątkowych sposobów włączania warzyw do swojej diety tak, abyś nigdy nie miał ich dość.

1. Gotuj zupy na bazie warzyw

Zupy to doskonały sposób, aby zjeść na raz dużą porcję warzyw.

Warzywa mogą być bazą. Warto przetrzeć je na purée i dodać odpowiednie przyprawy. Oprócz tego nie zapominajmy o prostych w przygotowaniu, tradycyjnych zupach gotowanych na bulionie warzywnym lub śmietanie.

Dodanie nawet niewielkiej liczby dodatkowych warzyw, takich jak brokuły, do zup to świetny sposób na zwiększenie spożycia błonnika, witamin i minerałów.

2. Lasagne z cukinii

Innym kreatywnym sposobem na jedzenie większej ilości warzyw jest robienie lasagne z cukinii bez makaronu.

Tradycyjna lasagne to danie z szerokich pasów makaronu z sosem, mięsem i serem. Nie ma co ukrywać, jest przepyszna, ale warto pamiętać, że tradycyjna lasagne zawiera dużo węglowodanów i nie ma w niej zbyt wielu warzyw.

Świetnym sposobem na przygotowanie tego wyśmienitego dania tak, aby miało mniejszą zawartość węglowodanów i więcej składników odżywczych jest zastąpienie makaronu do lasagne paskami cukinii.

Cukinia jest bogatym źródłem witamin z grupy B i witaminy C, a także mikroelementów i błonnika (1Trusted Source).

Zmodyfikuj nieco swój ulubiony przepis na lasagne i zastąp makaron cukinią pokrojoną obieraczką do warzyw.

Prosty trik: by odciągnąć dodatkową wodę najpierw posól cukinię, odstaw na 15 minut i osusz ją ręcznikiem papierowym.

CIĄG DALSZY NA FILMIE...
++++++++
Zastrzeżenie: Materiały i informacje zawarte w kanale Projekt Natura są przeznaczone wyłącznie do celów ogólnych i edukacyjnych i nie stanowią porady prawnej, medycznej ani innej profesjonalnej porady w jakiejkolwiek sprawie. Oświadczenia te nie zostały ocenione przez żadne organizacje i nie są przeznaczone do diagnozowania lub leczenia jakiejkolwiek chorób. Zawsze należy zasięgnąć porady lekarza.

pokaż cały opis
0 / 5 Oceny: 0
Włącz dostęp do 10479 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Zacznij Jeść Te Potrawy A Twoja Waga Poleci W Dół
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie