Groźna bójka w polskiej szkole  +18

Groźna bójka w polskiej szkole +18

Jakość: 360p480p720p
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 6245 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: anonim

Polska młodzież w akcji

pokaż cały opis
4.0 / 5 Oceny: 29
Włącz dostęp do 6245 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Najlepsze komentarze
avatar
anonim43 (*.*.9.43) 2016-04-08 11:02:35 +242
gimby jak dorośniecie to zrozumiecie, że załatwianie spraw siłą jest lamerskie. dorośli ludzie rozmawiają. Odpowiedz
avatar
anonim221 (*.*.155.221) 2016-04-08 13:06:34 +134
@anonim170: Porównuj bójkę w szkole o nic, do gwałtu xD Odpowiedz
avatar
anonim170 (*.*.140.170) 2016-04-08 13:00:51 +56
@anonim43: chciałbym zobaczyć jak rozmawiasz z arabem, który zgwałci ci matkę Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [32]
avatar
anonim76 (*.*.12.76) 2016-04-08 12:18:52 +95
Mnie smuci to ze jak ktos juz lezy nieprzytomny a ktos dalej napie*** po twarzy :( Odpowiedz
avatar
anonim221 (*.*.155.221) 2016-04-08 13:07:37 +43
@anonim76: Adrenalina/złość,wtedy człowiek racjonalnie nie myśli. Odpowiedz
avatar
anonim234 (*.*.213.234) 2016-04-08 15:53:16 +10
@anonim221: Zgadzam się, za nim do jego odpowiednich bodźców dotrze wieść iż jest coś nie tak to przeważnie jest o te 5/6 ciosów za późno. Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [10]
bizon1978 2016-04-07 22:35:48 +85
Młode patole Odpowiedz
avatar
anonim14 (*.*.12.14) wysłano z m.cda.pl 2017-09-13 16:44:07 +2
@bizon1978: To nie jest patologia, patologia jest wtedy jak bije kilku jednego albo jak używają zabawek. Tutaj jest czysta walka. Odpowiedz
avatar
anonim218 (*.*.107.218) wysłano z m.cda.pl 2019-03-07 14:24:31 0
@anonim14: Zdupy tak samo powiedzial widze ze ogladales xd Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim216 (*.*.141.216) 2016-04-08 13:11:09 +56
POLSKA DLA POLAKÓW chłopaki piekna walka Odpowiedz
Kamil_Kryszkiewicz 2016-11-30 01:48:58 +2
@anonim216: nie rozumiem twojego komentarza Odpowiedz
avatar
anonim134 (*.*.186.134) 2016-04-07 22:39:44 +42
'Chcącemu nie dzieje sie krzywda'
Ogólnie to lepiej sie biją niż ci zawodnicy z ksw lol Odpowiedz
Rafal_Szczepanski 2016-04-08 16:16:45 +7
@anonim134: Tak się bijesz jak przeciwnik pozwala. To tylko optycznie tak wygląda że się lepiej biją niż w KSW tylko że zawodowcy z KSW nie robią nic na wariata. Z Zawodowcem jest inna zabawa to nie jest człowiek który jak wariat w ciebie wchodzi, waląc cepami... On celuje... Celuje w twoją szczękę, jego nogi widzą czy jest sytuacja by wypłacić w kokosa, podczas szarpaniny jest cały "taniec" na "środki ciężkości", chwyty i obalenia... Mój wujek kiedyś miał znajomego boksera i ten bokser powiedział że coś mu pokaże że mają "sparować" ale znajomy wuja ma bić się na prawdę a bokser będzie uderzał z całym impetem ale tylko w "skrawki uszu" znajomego... i tak się działo... Jak byś zobaczył co to znaczy zawodowy fighter który z całym impetem wyprowadza ciosy które tak jak chce obcierają jedynie uszy to byś nabrał respektu. Odpowiedz
avatar
anonim240 (*.*.123.240) 2016-04-08 19:41:34 0
@anonim134: hehe to prawda to ksw ale kto oglada ksw? tylko jakieś cioty i lamerzy którzy mają za dużo czasu. Reszta przecież ogląda normalne gale UFC chociażby Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim10 (*.*.160.10) 2016-04-08 10:05:15 +34
Ktoś zauważył, że poszkodowany był agresorem ? przecież widać wyraźnie że to poszkodowany zaatakował chłopaka który wygrał tą walkę. Odpowiedz
avatar
anonim18 (*.*.248.18) 2016-04-10 17:57:59 +3
@anonim253: Był agresorem czy nie, to ten który mu wp$?%@#!ił będzie sądzony ;) Fajni kumple co nagrywają i wrzucają na neta elo Odpowiedz
avatar
anonim146 (*.*.90.146) 2016-04-08 13:26:25 +31
Sam uczestniczelem w nie jednej solowce, ale przerazajace jest to, ze gdy byl juz nokaltowany . On bil zeby ZABIC albo spowodowac trwaly uszczerbek na zdrowiu. przykre Odpowiedz
avatar
anonim91 (*.*.20.91) 2016-04-11 21:23:54 +10
@anonim146: "Sam uczestniczelem w nie jednej solowce" chyba w marszczeniu freda Odpowiedz
avatar
anonim212 (*.*.123.212) 2016-04-12 14:34:40 +2
@anonim91: Do anonim 91;A co chcesz popatrzec ?..DENERWUJE cie to, ze nie jestes prawdziwym meszczyzna..Hmm pewnie jestes PEDALEM. Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
avatar
anonim184 (*.*.55.184) 2016-04-08 15:54:27 +21
Wysylam nagranie na policje ( wiem gdzie to było ) Odpowiedz
avatar
anonim38 (*.*.77.38) 2016-04-11 05:13:25 +13
@anonim184: ty pie rdo lona spoleczniaro Odpowiedz
avatar
anonim104 (*.*.172.104) 2016-04-12 23:19:06 +3
@anonim184: weź zadzwoń jeszcze może po karetkę bo typ ostro oberwał. Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim32 (*.*.43.32) wysłano z m.cda.pl 2016-04-08 13:36:56 +21
WIDAC ZE CHLOPAK LERZACY,DIZNAL JAKIWGOS URAZU,NIE WIEM CZY CHWILOWEGO,ALE CIOSY PADALY W MIEJSCE GDZIE CZESTO PO CIOSACH W TO MIEJSCE JEST PARALIZ CZESCIOWY CIALA LUB CALKOWITY TRWALY..WIEC KOLES KTORY ZADAWAL TE CIOSY,MAM NADZIEJE ZE POSIEDZI W PIERSLU...BO MOGLY BYC SMIERTELNE Odpowiedz
avatar
anonim236 (*.*.253.236) 2016-04-11 21:43:20 +8
@anonim32: Hehe uśmiałem się z tego komentarza... Odpowiedz
avatar
anonim104 (*.*.172.104) 2016-04-12 23:15:09 +5
@anonim32: często dostajesz w te miejsce? Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [3]
avatar
anonim32 (*.*.43.32) wysłano z m.cda.pl 2016-04-08 13:30:47 +18
MAM ZASADE ....NIEBIJE SIE LEZACEGO,TO TYMBARDZIEJ GDY SIE WIDZI ZE PRZEGRYWA I JUZ NIE MA SILY...OJCIEC TEGO SYNA LEZACEGO ,POWINIEN BEZ SKRIPOL WZIASC KLAMKE I ZALATWIC TO .Z HUJAMI TRZA TAK ROBIC. Odpowiedz
avatar
anonim118 (*.*.69.118) wysłano z m.cda.pl 2016-04-10 15:42:34 +4
@anonim32: Ciebie ładnie po@@@doliło typie xd Obaj chcieli się bić i tyle. Typ skakał dostał w pi@de i koniec. Klamkę to Ty weź i strzel sobie w głowę. Odpowiedz
avatar
anonim104 (*.*.172.104) 2016-04-12 23:17:53 +1
@anonim32: "NIEBIJE SIE LEZACEGO" ta zasada nie dotyczy sytuacji w której obaj bijący się leżą na ziemi. Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie