Naruto Shippuuden 409 Ich plecy
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 10030 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar

Naruto Shippuuden

pokaż cały opis
W katalogu: Naruto Shippuuden
5.0 / 5 Oceny: 3
Włącz dostęp do 10030 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Naruto Shippuuden 409 Ich plecy
Najlepsze komentarze
Rudy_Szczur_Z_Wuhan 2021-04-10 12:56:13 +52
Ej wgl to po zdarzeniu gdy pierwszy raz pojawiły się 4 ogony u Naruto Jiraya powiedział że był 2razy blisko śmierci, a jak teraz nie żyje bo Pain go zabił to pomyślałam sobie "do trzech razy sztuka", przepraszam mam czarny humor jak widać Odpowiedz
avatar
anonim99 (*.*.51.99) 2021-08-06 00:05:38 +2
@Rudy_Szczur_Z_Wuhan: BAHAHHAHAHA Odpowiedz
skrobiapszenna 2021-03-18 10:23:38 +32
Serce wieloryba bije zaledwie kilka razy na minutę (około 9), natomiast kozy prawie 90. Odpowiedz
avatar
anonim122 (*.*.97.122) wysłano z m.cda.pl 2021-06-29 18:25:18 +7
@skrobiapszenna: A ludzkie ile XD Odpowiedz
VXZXRVHXTE 2021-07-01 07:19:12 +20
Współczuje ludziom, którzy oglądali Naruto na bieżąco, gdy wychodziło. Wyobraźcie sobie kilka miesięcy oglądać marny filler w oczekiwaniu na dalszy rozwój akcji XDXDXD Odpowiedz
avatar
anonim84 (*.*.43.84) wysłano z m.cda.pl 2021-12-29 23:49:24 0
@Anna_Grzegorek1: To troche mało, ja tam z 20 dziennie albo więcej jak mi sie nudzi Odpowiedz
Anna_Grzegorek1 wysłano z m.cda.pl 2021-09-17 16:05:39 0
@VXZXRVHXTE: A ja teraz dziennie z 10 odc. oglądam xD Odpowiedz
ogladam_naruto 2021-05-01 23:08:19 +14
docenmy filery gdyby nie one naruo shipunden mialo by 300 odc jakis Odpowiedz
avatar
anonim65 (*.*.63.65) wysłano z m.cda.pl 2021-02-10 18:56:46 +12
Ehh ni ma co czytać ༼;´༎ຶ ۝ ༎ຶ༽ Odpowiedz
ogladam_naruto 2021-05-01 22:37:12 +10
nie piszcie nie ma co czytac tylko piszcie kreatowne komentarze zeby było co czytac np dlaczego deszcz siedzi w więzieniu .... bo napadał na bank ! Odpowiedz
Madara_hello_kitty 2021-04-11 14:17:06 +9
Dobra ta panienka jest straszna XD Odpowiedz
avatar
anonim122 (*.*.97.122) wysłano z m.cda.pl 2021-06-29 18:17:28 0
@Madara_hello_kitty: Mnie ona bawi XDDD Odpowiedz
avatar
anonim177 (*.*.20.177) 2021-01-21 18:02:12 +8
najnajanajnaj nanananaj Odpowiedz
ogladam_naruto 2021-05-01 22:51:12 +6
jezu patrze w profilu plusy w komentarzach i az 468 plusów nie wiem jak dziękowac Odpowiedz
ogladam_naruto 2021-05-01 22:53:18 +1
@ogladam_naruto: tylko ze 275 tych plusów jest z jednego odc my hero academi Odpowiedz
avatar
anonim122 (*.*.97.122) wysłano z m.cda.pl 2021-06-29 18:23:53 0
@ogladam_naruto: Jak gdzie to klika się żeby to zobaczeć Odpowiedz
avatar
anonim122 (*.*.97.122) wysłano z m.cda.pl 2021-06-29 18:24:45 +5
Jek jak ja uwielbiam ten uśmiech Madary w endingu, jest taki szczery taki piekny taki idelany Odpowiedz
avatar
anonim91 (*.*.225.91) wysłano z m.cda.pl 2021-02-04 23:16:48 +5
Filery były i chyba są cały czas Odpowiedz
skrobiapszenna 2021-03-18 10:24:39 0
@anonim91: niestety Odpowiedz
avatar
anonim23 (*.*.160.23) 2021-11-13 20:57:46 +3
Co robi żołnierz na teście? STRZELA AHAHAHA Odpowiedz
avatar
anonim177 (*.*.134.177) 2021-06-24 18:08:17 +2
to jest filter ? Odpowiedz
avatar
anonim154 (*.*.237.154) 2021-06-28 19:37:04 0
@anonim177: tak Odpowiedz
ogladam_naruto 2021-05-01 23:03:27 +2
ej a bedziecie oglądac boruto ? bo ja tak na naruto.wbijam.pl będę nazywał sie leon1312 jakby co Odpowiedz
avatar
anonim168 (*.*.70.168) wysłano z m.cda.pl 2022-01-08 00:54:07 0
Yamcha z DB by tu wszystkich zajebał. SOKIDAN!!! Odpowiedz
avatar
anonim84 (*.*.43.84) wysłano z m.cda.pl 2021-12-29 23:48:54 0
Jeszcze tylko 3 odcinki.. Odpowiedz
avatar
anonim113 (*.*.178.113) wysłano z m.cda.pl 2021-12-03 23:18:17 0
Laleczka Chuck Odpowiedz
Anna_Grzegorek1 wysłano z m.cda.pl 2021-09-17 16:07:21 0
Biedny Chouji. Że jedna mi do głowy wejdzie to ok, ale gdy już dwie mają mu dyktować co ma robić xD Odpowiedz
avatar
anonim35 (*.*.227.35) wysłano z m.cda.pl 2021-08-23 01:34:57 0
Biedna ino xD uczepiła się ta marionetek jej Odpowiedz
avatar
anonim122 (*.*.97.122) wysłano z m.cda.pl 2021-06-29 18:19:04 0
Ej też tak chcę, jak będe zdychać bez sił to powiem sobie że nie mogę się poddać i potrzebuję więcej siły i nagle podskoczę na księżyc, trzeba to wypróbować Odpowiedz
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie