Porwany (2020) Lektor PL

Materiał nie jest niedostępny w Twoim kraju

Dołącz do CDA Premium

Masz już konto? Zaloguj się!

Porwany (2020) Lektor PL

Następne wideo
anuluj
Obejrzyj ten oraz 10478 innych filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!

Akcja, Thriller

Syn byłego agenta sił specjalnych zostaje porwany. Chłopak zginie, jeśli mężczyzna nie będzie wykonywał poleceń porywaczy.

Wersja z napisami: https://www.cda.pl/video/6645356a8/vfilm

Film z biblioteki: CDA Premium
pokaż cały opis
IMDb: 5.2 / 10 Ilość głosów: 454
4.0 / 5 Oceny: 460
Włącz dostęp do 10479 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.

Tylko użytkownicy premium mogą zamieszczać komentarze pod tym filmem.
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!

Najlepsze komentarze
patrycjarozmysl 2020-10-23 19:19:15 +52
Mi podobał się bardzo
mrj3975 2020-11-19 20:22:35 +35
@jar3161: Mylisz sie. To ty zrobiles blad. Ona napisala poprawnie, czyli ''Mi''. Mi i mnie mozna uzyc tak samo w tym przypadku i obie formy sa poprawne. Akcent moze pasc na slowo bardzo, wtedy mozna uzyc mi. Jesli chcesz zaakcentowac osobe, czyli siebie to mozna napisac ''mnie'' ale to nie jest zaden przymus. A gdzie zrobiles blad ? Otoz... Po wielokropku pisze sie z duzej litery, madralo.
jar3161 2020-11-07 19:29:57 +14
@patrycjarozmysl: ...mnie bardzo sie podobal.. w krotkim zdaniu zrobilas dwa bledy. Wez sie za lekcje..
Pokaż wszystkie odpowiedzi [13]
mikoszp 2020-10-22 23:31:57 +26
Akcja jest jak to ze Scottem Adkinsem.
Warto obejrzeć.
Spoko film.
ryu780 2020-10-31 07:19:34 +2
@mikoszp: dokladnie, daje rade
Kareena 2020-10-24 23:40:50 +18
Rewelacyjny film od początku do końca. Wspaniałe kino akcji ! Polecam obejrzeć . Oceniam 10/10 .
skowalczyk744 2020-10-23 00:17:11 +15
Całkiem dobry polecam
kontainternetowe 2020-10-26 13:30:43 +14
Zdecydowanie zbyt mało filmów produkują pod Scotta Adkinsa. Gość wymiata nieziemsko i ktoś powinien to wykorzystać. Nie tylko Azjaci potrafią kopać itp. Przecież to jest idealny aktor do filmów akcji.
andy_andy17 2022-01-27 23:08:24 +1
@kontainternetowe: no właśnie o dziwo w filmach akcji Azjaci rzadko na tle białych aktorów „kopią”, a jak już zwyczajowo grają mało znaczące lub czarne charaktery xD Zgadzam się natomiast, że Scot Atkins jest okej. Oprócz talentów do sztuk walki ma też całkiem niezły talent aktorski
dziniu 2020-10-23 18:14:53 +14
Dobry 8/10
adrunrl2004 2020-10-25 10:20:30 +8
@dziniu: nie wiem jak to możliwe że dałeś 8/10
Soworka8 2020-11-08 19:39:17 +3
@adrunrl2004: Maks 6-7
robert.adamczak 2020-10-23 21:41:46 +11
Fajny film...7/10
1donmiqell 2020-10-25 20:27:30 +8
Moze być
bochenemarek 2020-10-24 23:30:36 +8
Sztos film 10/10 polecam
bas1834 2020-10-24 04:21:55 +8
Polecam.
ferdyn75 2020-10-23 21:18:20 +8
Może być 7na 10
kontocda246 2020-10-23 16:35:08 +8
ok,
marcinrewerski1977 2020-10-25 11:54:25 +7
Nawet spoko 8/10
premiumtolek 2020-10-25 02:08:33 +7
Superowy Film Polecam
chrabia 2020-10-24 22:30:12 +7
Gniot. Szkoda czasu.
marta-beresniewicz 2021-04-06 17:00:28 0
@chrabia: Na Filmwebie też ma niska ocenę. Odpuszczę sobie.
marekszulc409 2020-10-23 23:29:13 +7
Vega
smolisv 2020-10-22 23:18:50 +7
fajny film
jolka40100 2020-10-22 22:42:01 +7
Można zobaczyć
litwinwioletta04 2020-10-24 22:43:03 +6
Dobry film
lucyfer5240 2020-10-22 22:37:12 +5
Fajny Wielkie Dzięki Pozdrawiam
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie