Assassination Classroom | Odcinek 10
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 9713 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: Daruś

Pewnego dnia ludzie są świadkami niesamowitego wydarzenia. Na oczach świata zostaje zniszczone 70% powierzchni księżyca, przez co srebrny glob przybiera kształt półksiężyca. To niezwykłe wydarzenie nie jest dziełem przypadku, bowiem za zniszczeniem naszego naturalnego satelity stoi złoczyńca przypominający ośmiornicę. Teraz ta sama istota grozi światu, że za rok zrobi to samo z Ziemią, jednocześnie dając ludzkości ostatnią szansę.
Pobrane z anime-odcinki.pl

pokaż cały opis
W katalogu: Assassination Classroom / Assassination Classroom Sezon 1
4.0 / 5 Oceny: 8
Włącz dostęp do 9713 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Assassination Classroom | Odcinek 10
Najlepsze komentarze
avatar
anonim254 (*.*.66.254) wysłano z m.cda.pl 2020-09-05 11:27:18 +347
ale mnie śmieszy ten angielski shshsa Odpowiedz
-Megami- 2021-01-11 17:32:45 +127
@anonim254: On mnie boli w uszy, nie rozumiem nic z tego co oni gadają xD Odpowiedz
avatar
anonim147 (*.*.248.147) 2021-04-02 14:41:20 +38
@-Megami-: To poleca się pouczyć angielskiego, ja rozumiałam wszystko z zamkniętymi oczami a jestem dość młoda XD Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [3]
avatar
anonim39 (*.*.16.39) 2020-10-24 21:02:25 +259
czy tylko ja myslalam ze ten bialowlosy 20:58 to killua z hunter x hunter xD Odpowiedz
avatar
anonim68 (*.*.176.68) 2020-11-07 15:26:05 +48
@anonim39: JA TEZ Odpowiedz
avatar
anonim93 (*.*.108.93) wysłano z m.cda.pl 2020-11-05 20:57:43 +41
@anonim39: Bez kitu Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [4]
avatar
anonim215 (*.*.42.215) wysłano z m.cda.pl 2020-10-06 03:11:49 +201
Ja: *muszę się wyspać*
Też ja o 4 w nocy: Odpowiedz
avatar
anonim155 (*.*.161.155) wysłano z m.cda.pl 2020-12-06 17:59:46 +22
@anonim215: to byłam ja dzisiaj normalnie XD Odpowiedz
avatar
anonim35 (*.*.55.35) 2021-02-12 08:22:32 +14
@anonim215: Ja zawsze spie normalnie a i tak szybko oglądam anime. Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
buczakdaria09 2020-10-02 21:05:34 +132
Killua ma brata Odpowiedz
todo324 2021-03-17 16:48:29 +70
@buczakdaria09: killua po roku w rosji Odpowiedz
avatar
anonim166 (*.*.90.166) 2021-01-29 09:50:44 +10
@buczakdaria09: to samo pomyslałam Odpowiedz
avatar
anonim130 (*.*.95.130) wysłano z m.cda.pl 2020-10-03 19:24:01 +83
Ten ich Angielski XDD Odpowiedz
avatar
anonim242 (*.*.62.242) 2020-08-29 13:57:54 +79
XDDD on ma brata Odpowiedz
avatar
anonim166 (*.*.90.166) 2021-01-29 09:41:45 +69
co ja bym dała żeby nazywać jaiegos nauczyciela Bitch-sensei Odpowiedz
xwelorde 2020-10-28 11:17:14 +62
o kurwa killua Odpowiedz
avatar
anonim12 (*.*.252.12) wysłano z m.cda.pl 2021-02-27 08:52:06 +6
@xwelorde: Też o tym pomyślałam Odpowiedz
avatar
anonim182 (*.*.126.182) wysłano z m.cda.pl 2020-10-18 19:37:41 +48
Hiej hu ał ju diu jiu anderstend. Odpowiedz
avatar
anonim17 (*.*.97.17) 2021-03-24 20:24:09 +12
@anonim182: Japonish okejish tu Odpowiedz
avatar
anonim64 (*.*.98.64) 2020-09-14 07:17:14 +47
Jezu ich japoński to jakies słoto Odpowiedz
avatar
anonim125 (*.*.224.125) 2020-11-08 19:27:23 +43
21:01 ALE SIE OBSRAŁAM JAK ZOBACZYŁAM JEGO OCZY, JEZU ZAWAŁ SERCA
TOTALNIE POSTAĆ Z HORRORU Odpowiedz
avatar
anonim77 (*.*.234.77) wysłano z m.cda.pl 2021-01-03 15:00:49 +56
@anonim125: killua po roku w Rosji Odpowiedz
avatar
anonim254 (*.*.66.254) wysłano z m.cda.pl 2020-09-05 11:44:47 +19
Brat hahsgshhshs Odpowiedz
avatar
anonim19 (*.*.230.19) 2020-10-26 14:38:08 +18
l0l killua Odpowiedz
avatar
anonim77 (*.*.234.77) wysłano z m.cda.pl 2021-01-03 13:28:52 +17
czy tylko ja zamiast omijac opening jak mam w zwyczaju tancze z nimi XDD Odpowiedz
avatar
anonim79 (*.*.247.79) 2021-02-14 16:38:28 +2
@anonim77: ja tez XDDD Odpowiedz
Yunai_Lei 2020-12-15 22:47:12 +17
NAY NAY KILLUA Odpowiedz
avatar
anonim130 (*.*.95.130) wysłano z m.cda.pl 2020-10-03 22:32:34 +10
TO BĘDZIE KTOŚ DLA NICH WAŻNY Odpowiedz
avatar
anonim19 (*.*.118.19) 2020-12-04 17:41:28 +9
kILLUAA>????????? Odpowiedz
avatar
anonim206 (*.*.42.206) 2020-12-03 16:20:05 +9
KILLUA?! Odpowiedz
Lubie_Anime_xD 2021-04-12 17:25:11 +7
ten ich języch ENGRISZ jest oiękny naprawde podziwiwam Odpowiedz
G_a_l_a_r_e_t_k_a 2021-02-16 17:33:54 +5
Pamięta ktoś mój komentarz pod poprzednim odcinkiem(ten że nie ma tej maszyny w openingu)??
Jak tak to zwracam chonor...
jednak jest c: Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Ostatnio komentowane:

Logowanie