Assassination Classroom | Odcinek 5
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 8376 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: Daruś

Pewnego dnia ludzie są świadkami niesamowitego wydarzenia. Na oczach świata zostaje zniszczone 70% powierzchni księżyca, przez co srebrny glob przybiera kształt półksiężyca. To niezwykłe wydarzenie nie jest dziełem przypadku, bowiem za zniszczeniem naszego naturalnego satelity stoi złoczyńca przypominający ośmiornicę. Teraz ta sama istota grozi światu, że za rok zrobi to samo z Ziemią, jednocześnie dając ludzkości ostatnią szansę.
Pobrane z anime-odcinki.pl

pokaż cały opis
W katalogu: Assassination Classroom / Assassination Classroom Sezon 1
4.0 / 5 Oceny: 7
Włącz dostęp do 8376 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Assassination Classroom | Odcinek 5
Najlepsze komentarze
avatar
anonim152 (*.*.124.152) wysłano z m.cda.pl 2020-09-04 22:44:05 +178
Korosensei jest świetnym nauczyciel miło osobą (jak kolwiek by to nie brzmiało chciałbym takiego nauczyciela Odpowiedz
KILLER088 2020-09-11 17:44:20 +76
@anonim152: A kto by nie chciał? xd Odpowiedz
avatar
anonim161 (*.*.203.161) 2021-01-26 20:03:10 +2
@KILLER088: ja Odpowiedz
avatar
anonim120 (*.*.207.120) wysłano z m.cda.pl 2020-08-11 01:17:24 +145
Jezuu kocham to anime po prostu zajebioza Odpowiedz
avatar
anonim254 (*.*.66.254) wysłano z m.cda.pl 2020-09-04 21:00:30 +32
@anonim120: nawet spoko jest Odpowiedz
avatar
anonim70 (*.*.160.70) wysłano z m.cda.pl 2020-11-24 18:00:16 +18
@anonim120: Wielka zajebioza Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim125 (*.*.224.125) 2020-11-08 15:56:01 +102
Czy tylko według mnie Nagisa jest uroczy? ♥‿♥ Odpowiedz
avatar
anonim172 (*.*.234.172) wysłano z m.cda.pl 2020-11-09 15:38:12 +24
@anonim125: No jest bardzo Odpowiedz
jestokej 2020-11-28 18:29:41 +15
@anonim125: według mnie też {◕ ◡ ◕} Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
avatar
anonim159 (*.*.154.159) wysłano z m.cda.pl 2020-09-26 08:12:04 +87
Biedna jest klasa e wrzyscy się z nich śmieją Odpowiedz
avatar
anonim9 (*.*.34.9) wysłano z m.cda.pl 2020-09-21 22:22:23 +80
Korosensei a monokuma XDDDD Odpowiedz
avatar
anonim30 (*.*.253.30) 2020-11-12 09:26:59 +12
@anonim9: bez kituu Odpowiedz
avatar
anonim3 (*.*.148.3) 2020-12-22 09:39:35 +5
@anonim9: o tak XD Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
Satou_luf 2020-09-16 17:39:16 +72
Nagisa na koncu jest cudowny oboze Odpowiedz
AmeliaZacharz 2020-10-25 23:28:25 +67
Cemu Nagisa ma większy tyłek od demnie xD? Odpowiedz
avatar
anonim146 (*.*.152.146) 2020-12-22 23:54:12 +32
wszyscy: OMG ALE TEN KARMA JEST HOTTTT MOJ KRASZZZ
tymczasem ja wolaca korosenseia: .,. Odpowiedz
NIKITA2009 2020-10-22 07:25:21 +28
korosensei jest nawet spoko Odpowiedz
avatar
anonim70 (*.*.37.70) wysłano z m.cda.pl 2020-11-26 15:10:22 +15
@NIKITA2009: jest bardzo spoko Odpowiedz
avatar
anonim74 (*.*.51.74) wysłano z m.cda.pl 2020-11-10 21:19:36 +26
Dzisiaj tak mi neta tnie, że zaczynałam ten odcinek 6 razy ಥ‿ಥ Odpowiedz
avatar
anonim130 (*.*.13.130) wysłano z m.cda.pl 2021-02-10 22:57:30 +5
@anonim74: nie miło Odpowiedz
Juuzou_Suzuya69 2020-10-23 00:16:20 +26
nagisa był taki cute aw Odpowiedz
avatar
anonim150 (*.*.22.150) wysłano z m.cda.pl 2021-02-01 10:18:56 +13
Jakiś typek: ZABIJE CIE
Nagisa: A co ty wiesz o zabijaniu Odpowiedz
avatar
anonim120 (*.*.222.120) 2020-12-04 15:09:11 +11
biedny okajima (*) Odpowiedz
avatar
anonim148 (*.*.161.148) wysłano z m.cda.pl 2021-02-11 23:48:30 +8
Typek z innej szkoły: zabije cie!.
Nagisa: co ty wiesz o zabijaniu!? Odpowiedz
Hayuki 2020-12-21 21:58:19 +7
Szkoda że Korosensei nie istnieje.. Odpowiedz
avatar
anonim71 (*.*.159.71) 2020-12-24 01:24:52 +8
@Hayuki: ta XD niby nauczyciel fajny, ale chciałbyś żeby taki nauczyciel rozwalił Ziemie?
Odpowiedz
avatar
anonim181 (*.*.45.181) wysłano z m.cda.pl 2021-01-06 11:02:39 +4
@anonim71: No cóż, nasza klasa E musiała by go zabić... Odpowiedz
G_a_l_a_r_e_t_k_a 2021-02-15 20:37:09 +5
czy tyko ja nigdy nie jestem w stanie zapamiętać imion postaci z anime ?
xdd Odpowiedz
avatar
anonim166 (*.*.90.166) 2021-01-22 16:20:41 +5
jezu jak nagisa to zrobil to bylo takie hot xD Odpowiedz
avatar
anonim98 (*.*.140.98) wysłano z m.cda.pl 2021-01-20 03:05:56 +5
U are incredible in bed xdd Odpowiedz
avatar
anonim81 (*.*.158.81) wysłano z m.cda.pl 2021-01-26 20:34:07 +4
Powiem szczerze chciałabym takiego nauczyciela Odpowiedz
avatar
anonim14 (*.*.229.14) 2021-01-10 01:11:57 +4
ten dyrektor to jakiś nie poważny, dla znęcania się nad gorszą klasą potrafi zaryzykować los całej ziemi Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off
Ciemno, prawie noc (2019) Cały film PL premium W Wałbrzychu dochodzi do serii tajemniczych zaginięć dzieci. Ponieważ policja wydaje się być bezsilna, kobieta postanawia przeprowadzić śledztwo na własną rękę...
Gnomy rozrabiają (2017) Dubbing PL premium Takich krasnali jeszcze nie poznaliście!

Oglądaj już teraz w CDA Premium!

Logowanie