Hunter x Hunter (2011) - Odcinek 83 - Inspiracja x Do x Rozwoju [1080p] Napisy PL

Hunter x Hunter (2011) - Odcinek 83 - Inspiracja x Do x Rozwoju [1080p] Napisy PL

Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 7800 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: Samper

Remake kultowej przygodówki. W pewnym niebezpiecznym, pełnym strasznych i wielkich kreatur świecie fantasy, młodziutki protagonista Gon marzy o tym, by pójść w ślady ojca i zostać Łowcą. Jest to tytuł dający ogromne możliwości, jak również świadczący o ponadprzeciętnych umiejętnościach i sile, jednak stanie się Łowcą wcale nie jest prostym zadaniem. Śmiałków czekają egzaminy tak trudne, że wielu straciło życie, próbując im sprostać. Wkrótce po wyruszeniu z rodzinnej wioski i rozpoczęciu przygody, dzięki swemu pozytywnemu nastawieniu, Gon zaprzyjaźnia się z mnóstwem różnych ludzi. Kilku postanawia się do niego przyłączyć i podróżować wspólnie, dzieląc smutki i radości oraz razem stawiać czoła najrozmaitszym przeciwnościom. Głównemu bohaterowi nieodłącznie towarzyszą: Leorio - poszukujący fortuny lekarz, a zarazem spec od sztuk walki, Kurapika - tajemniczy i skryty młodzieniec o silnym poczuciu sprawiedliwości oraz Killua - potomek sławnego rodu płatnych zabójców.

pokaż cały opis
W katalogu: Hunter x Hunter (2011) [720p] Napisy PL (148)
5.0 / 5 Oceny: 2
Włącz dostęp do 7800 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Hunter x Hunter (2011) - Odcinek 83 - Inspiracja x Do x Rozwoju [1080p] Napisy PL
Najlepsze komentarze
avatar
anonim53 (*.*.234.53) wysłano z m.cda.pl 2020-07-18 14:42:11 +214
Jedna rzecz jest w tej serii bezsensu. Pokonali ludzi o wielkich mocach, a nie umieją porządnie walnąć latających mrówek mutantów? Do tego oni musieli poświęcić wiele dni, nawet miesięcy na trening podstawowych form Nenu, a tu nagle jakaś mrówka z nikąd ma super moce. I to niby oni byli utalentowani? Jacy z nich bohaterzy skoro wypadają tak słabo przy owadach Odpowiedz
avatar
anonim254 (*.*.64.254) 2020-08-08 20:24:56 +76
@anonim53: Tylko to nie są normalne owady tylko jakieś zmutowane więc chyba oczywiste że są potężniejsze. A ta mrówka znikąd pozyskała tą moc od nich, poza tym gdyby ciągle byli najlepsi i od razu by ich pokonali czy to anime miałoby sens. Przecież o to w tym chodzi że z każdym przeciwnikiem mają nowe priorytety i większe wymagania. Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
avatar
anonim238 (*.*.141.238) 2020-07-28 01:47:39 +175
zarąbisty odcineczek ale brakuje mi ohhhhhhhhhhhhhhhh goooooooooooooooonn Odpowiedz
avatar
anonim111 (*.*.174.111) wysłano z m.cda.pl 2020-11-24 16:06:24 0
@anonim238: same dude Odpowiedz
avatar
anonim41 (*.*.152.41) 2020-08-04 20:47:10 +172
JA CHCE HISOKE KURAPIKE I LEORIAAAAAAAAAAAA Odpowiedz
avatar
anonim225 (*.*.120.225) wysłano z m.cda.pl 2020-08-18 21:49:10 +16
@anonim41: TAAAAK Odpowiedz
avatar
anonim3 (*.*.66.3) wysłano z m.cda.pl 2020-10-11 02:00:54 +6
@anonim41: I HISOKEEEEEEEE Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
MajeaJureczek 2020-07-19 17:47:05 +126
Wydaje mi sie ze Hisoce spodobal sie fakt ze moglby popatrzec jak Gon zyskuje wieksza sile ;) Odpowiedz
avatar
anonim171 (*.*.159.171) wysłano z m.cda.pl 2020-09-08 17:39:03 +29
@MajeaJureczek: HISOKA CHODŹ ŻE TU Odpowiedz
MajeaJureczek 2020-07-19 17:47:52 +15
@MajeaJureczek:spodobalby * Odpowiedz
avatar
anonim102 (*.*.220.102) wysłano z m.cda.pl 2020-07-29 21:56:36 +106
Jezu ja tak bardzo tęsknię za Illumim... I Hisoką! Wara z tymi robalami Odpowiedz
the-weeb-girl 2020-10-25 15:42:39 +7
@anonim102: w 82 odcinku w komentarzach przeczytalam ze maja byc za 60 odcinków Odpowiedz
avatar
anonim123 (*.*.230.123) wysłano z m.cda.pl 2020-09-27 14:41:01 +3
@anonim102: Też :'l Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim58 (*.*.222.58) wysłano z m.cda.pl 2020-07-18 10:35:50 +92
A pająki już zniknęły z serii, czy co? Jakoś tak pusto bez nich, ale jakby się tak nagle pojawiły to by było za dużo wrogów i anime byłoby takie se :\ wolałabym kontynuację walek z trupą, ale te mrówki nie są aż takie złe jak każdy pisał na początku w komach xdd Odpowiedz
avatar
anonim83 (*.*.197.83) wysłano z m.cda.pl 2020-07-28 18:49:22 +30
@anonim192: O fajnie, mam nadzieję że kurapika też Odpowiedz
avatar
anonim192 (*.*.247.192) 2020-07-26 16:50:54 +26
@anonim58: spoko oni jeszcze wroca Odpowiedz
Bezsennosc 2020-08-23 12:00:47 +81
ale te ptako-kroliko-gowno mnie wkurza Odpowiedz
avatar
anonim93 (*.*.234.93) wysłano z m.cda.pl 2020-09-22 21:13:22 +23
@Bezsennosc: Też mam nadzieję że zdechnie w meczarniach Odpowiedz
avatar
anonim9 (*.*.65.9) wysłano z m.cda.pl 2020-10-23 16:12:05 0
@Bezsennosc: Xdddd Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim43 (*.*.177.43) wysłano z m.cda.pl 2020-07-20 13:40:19 +76
Kite jest c000l Odpowiedz
avatar
anonim58 (*.*.222.58) wysłano z m.cda.pl 2020-07-18 11:32:46 +66
Łooooo ta kosa była zajebista Odpowiedz
avatar
anonim42 (*.*.219.42) 2020-11-18 10:56:58 0
@anonim58: Kupię sę ją XDDDDDDDD Odpowiedz
avatar
anonim34 (*.*.63.34) wysłano z m.cda.pl 2020-07-28 22:16:34 +49
Bungee gum Odpowiedz
avatar
anonim140 (*.*.176.140) 2020-11-21 12:29:36 +1
@anonim34: Bungee gum Odpowiedz
xAkine-Chanx 2020-08-24 20:11:42 +43
tęsknie za tą osobą z komentarzy z profilowym Dazaia ;( Odpowiedz
avatar
anonim23 (*.*.34.23) 2020-08-26 18:47:56 +7
@xAkine-Chanx: O taak ja też xD Odpowiedz
elfica 2020-09-15 00:50:13 +4
@anonim23: TEZ XDD Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [3]
avatar
anonim9 (*.*.43.9) 2020-08-27 19:54:55 +25
Jak ktoś nadal się spina i nie rozumie dlaczego ten zając nagle opanował nen to wystarczy sobie przypomnieć jak opanowali go Gon i Killua. Przecież dla nich też było niemalże niemożliwe opanować to w tak krótkim czasie, dlatego ich mistrz zastosował nietypową, przyspieszoną metodę na otworzenie ich komórek tzn. uderzył ich swoją aurą. Możliwe, że uderzenie Gona miało podobny wpływ na mrówkę. Zrozumcie to wreszcie tępaki i nie prujcie się o to w komach. A co do tego, że nasi bohaterzy pokonali innych potężnych przeciwników, a z mutantami nie dają rady to po pierwsze poczekajcie, aż wszystko się rozkręci bo jestem pewna, że im się uda. Po drugie to oczywiste, że nieco gorzej będzie im walczyć z mrówkami, w końcu są połączeniem wielu stworzeń, a co za tym idzie mają wiele ciekawych umiejętności.
Mam nadzieję, że dla niektórych debili w końcu jest wszystko jasne. Buziaczki ;* Odpowiedz
avatar
anonim68 (*.*.176.68) 2020-10-29 19:05:23 +4
@anonim9: brawa dla ciebie ((: Odpowiedz
avatar
anonim64 (*.*.89.64) 2020-10-09 22:35:46 +3
@anonim9: wrezcie jakas madra osoba Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
AmeliaZacharz 2020-08-18 20:38:37 +25
Te dziwne akcje z Hisoka były dziwne ale, brakuje mu tego (╥ω╥`) oHhhH GOoooOOoNnn Odpowiedz
elfica 2020-09-15 00:49:39 +2
@AmeliaZacharz: oj chyba każdemu tego brakuje :') Odpowiedz
avatar
anonim113 (*.*.236.113) 2020-07-17 17:10:54 +24
Dziwnie jak nie ma komentarzy XD Odpowiedz
avatar
anonim229 (*.*.213.229) wysłano z m.cda.pl 2020-07-18 12:36:09 +6
@anonim113: Niedawno został dodany odcinek Odpowiedz
I-cant-find-free-account-name 2020-08-23 12:35:33
[Użytkownik został zablokowany] Odpowiedz
avatar
anonim18 (*.*.116.18) wysłano z m.cda.pl 2020-09-13 22:39:44 +17
Killua gdy zabija jest w chuj hit nawet jak nie Odpowiedz
Satou_luf 2020-08-29 18:02:18 +17
Kite jest słodki aaaaa Odpowiedz
avatar
anonim29 (*.*.34.29) wysłano z m.cda.pl 2020-08-08 20:13:50 +16
Teraz tak myśle xd że wspułczuje gonowi bo Hisoka chyba chxe mu coś zrobić XDDD Odpowiedz
elfica 2020-09-15 00:48:44 +15
HISOKA KURAPIKA LEORIO GDZIE WY MOI JESTESCIE Odpowiedz
avatar
anonim8 (*.*.1.8) wysłano z m.cda.pl 2020-08-31 21:24:22 +14
To się aż nieprzyjemnie ogląda bo odrazu mam takiego wkurwa jak widzę te mrówy Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Ostatnio komentowane:

Logowanie