Dziki cel (2010) Lektor PL
To wideo jest niedostępne w Twoim kraju
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 8860 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: FilmyAzjatyckie
Konto zweryfikowane

Dramat, Akcja, Komedia

Świetna czarna komedia!

Myślący o emeryturze profesjonalny zabójca otrzymuje zlecenie zlikwidowania pewnej dziewczyny. Jednak zauroczony piękną Rose, odstępuje od zamiaru zabicia jej. Po piętach zaczyna im deptać ochrona zleceniodawcy.

W jednej z głównych ról znany z serii filmów o Harrym Potterze, charakterystyczny rudzielec, Rupert Grint.

Film z biblioteki: CDA Premium
pokaż cały opis
IMDb: 6.9 / 10 Ilość głosów: 31580
4.0 / 5 Oceny: 290
Włącz dostęp do 8860 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Dziki cel (2010) Lektor PL
Najlepsze komentarze
darekso62 2016-01-27 23:57:44 +125
Świetny film,świetna obsada,świetna intryga,świetna zabawa. Odpowiedz
Danielo90 2016-02-17 20:58:38 +53
@darekso62: Zgadzam się w zupełności. Dobry film Odpowiedz
avatar
anonim2 (*.*.33.2) 2016-11-27 00:16:01 +34
@darekso62: nic dodać, nic ująć. polecam Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
avatar
anonim181 (*.*.71.181) 2016-01-25 22:38:59 +68
Kurcze, swietny film! Nie spodziewalam sie, ze bedzie az tak dobry. Bardzo dobra obsada, lekka komedia, możecie spodziewać się gangsterskiej przygody. Babcia była najlepsza. 10/10 Odpowiedz
avatar
anonim60 (*.*.100.60) 2016-02-23 00:12:10 +29
@anonim97: Ta aktorka nie jest francuska. Odpowiedz
avatar
anonim60 (*.*.100.60) 2016-02-22 22:31:18 +21
@anonim97: Ha, ha! Dobre. Jak niektórzy potrafią pouczać co się komu i jak ma podobać :))) Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [8]
monika830 2016-05-31 13:46:45 +44
Miły przyjemny film z przymrużeniem oka -Polecam idealny na ponure dni lub popołudnia- w moim odczuciu
a jak sądzą inni trzeba poczytać :) Pozdrawiam i miłego Odpowiedz
krysa70 2016-08-21 14:38:43 +34
Oglądam go po raz drugi z jednakową przyjemnością. Odpowiedz
jac6663 wysłano z m.cda.pl 2017-01-13 23:50:21 +31
Super film ;) Odpowiedz
avatar
anonim235 (*.*.235.235) 2016-11-11 01:06:32 +31
Niby co tam było takiego śmiesznego w tym cienkim filmiku kl.F Odpowiedz
avatar
anonim236 (*.*.160.236) 2017-09-09 09:58:51 +15
@anonim98: mogło się podobać/nie podobać? a jaki biznes masz do przypadkowego widza który miał inne zdanie o filmie niż ty, że tak go wyzywasz - dziecinna postawa raczej Odpowiedz
avatar
anonim98 (*.*.78.98) 2017-02-03 00:49:22 +10
@anonim235: ty popaprańcu i bękarcie społeczny ze związku kazirodczego!!! Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [4]
Player1 2017-01-13 19:54:57 +28
Najlepsza była babka na wózku xD Odpowiedz
i-r9849 2016-12-06 20:59:03 +24
Super film, lekki i przezabawny! 10/10 Odpowiedz
kalatala 2016-11-08 22:05:34 +23
Bardzo fajny :-) Odpowiedz
edward1732 2016-07-10 16:26:26 +14
taki sobie Odpowiedz
avatar
anonim197 (*.*.132.197) 2016-10-19 22:41:02 +10
@edward1732: ty jesteś Odpowiedz
avatar
anonim56 (*.*.21.56) wysłano z m.cda.pl 2020-09-16 02:33:48 +4
@anonim197: Ciekawe jaki Ty jesteś, że innych oceniasz Odpowiedz
avatar
anonim56 (*.*.217.56) wysłano z m.cda.pl 2016-07-22 10:46:47 +11
Ekstra film po prostu bomba Odpowiedz
darlat 2016-06-17 09:42:34 +9
Grunt to rodzinka . Odpowiedz
avatar
anonim108 (*.*.179.108) 2016-07-22 16:06:28 +8
Bardzo fajny film :D Odpowiedz
avatar
anonim24 (*.*.244.24) 2017-04-28 23:07:54 +7
Ludzie, opinia jest jak dupa - każdy ma własną, więc nie rozumiem po co się ciskacie jeżeli ktoś ma zdanie inne od Was. Osobiście uważam, że komedia fajna, miła i lekka, w sam raz na nudny wieczór ale widziałam dużo lepsze i ta nie jest szczególnie zabawna. Odpowiedz
avatar
anonim124 (*.*.167.124) 2020-06-22 01:03:10 +1
@anonim24: podaj chociaż dwa ! :) Odpowiedz
Szymon_Wnuk 2016-11-14 09:49:30 +7
swietny film a koniec najlepszy idzie sie usmiac Odpowiedz
avatar
anonim86 (*.*.129.86) 2017-04-23 22:23:52 +6
komedia super dla wszystkich ;wlad Odpowiedz
avatar
anonim3 (*.*.30.3) 2017-03-23 17:37:04 +6
doskonala komedia na szrer i zimne wieczory Odpowiedz
avatar
anonim18 (*.*.126.18) 2018-03-22 18:27:25 +4
Dobry Odpowiedz
aszymek65 2017-04-27 13:07:30 +4
ostatnia scena wymiata.:) Odpowiedz
Gabriela_Woznica-Dobkiewicz 2017-02-25 15:54:33 +4
BOMBA !!! 20/10 !!!!! :) Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie