"BraveHeart"  ...lektor pl...

"BraveHeart" ...lektor pl...

Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 8336 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar

Dzięki "anonim78" i paru jeszcze innym - Komentarze są zablokowane!

Video zrobione jest z blu-ray Disc - więc jakość obrazu powinna być jak żyleta.
Oglądajcie, nagrywajcie b. szybko już wiecie dlaczego, nie wiem, może Nie usuną. Gwiazdki dajecie reżysorowi, scenarzyście i producentowi filmu, a Nie mnie. Nie roszczę sobie żadnych praw autorskich ani finansowych, film ten posiadam we własnej kolekcji i puszczam go na szersze wody publiczności Za Darmo i życzę Miłego oglądania, z góry Dziękuję za komentarze odnośnie filmu i Pozdrawiam Myślących Cheers ;) https://www.cda.pl/video/526377689 kontynuacja...

pokaż cały opis
5.0 / 5 Oceny: 17
Włącz dostęp do 8336 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.

Komentarze do: "BraveHeart" ...lektor pl...

Najlepsze komentarze
jan7008 2020-06-19 16:13:28 +26
Arcydzieło. Odpowiedz
Miroslaw_Gacon wysłano z m.cda.pl 2020-06-19 18:56:38 +12
Piękny film, pomijając że lubie filmy w takim klimacie to ten konkretny film ma 16 na 10 punktów. Odpowiedz
avatar
anonim217 (*.*.162.217) 2020-06-19 20:12:42 +11
Klasyk ,kozak 10/10 dzieki Odpowiedz
Truth_or_Lie 2020-06-20 12:32:24 +2
@anonim217: Dziękuję, Trzymaj się Zdrowo i Pozdrawiam ;) Odpowiedz
avatar
anonim49 (*.*.181.49) 2020-06-19 20:40:40 +9
Klasyka! "Brave Heart", "Gladiator", "Królestwo Niebieskie"- szkoda, że nie robią już takich filmów :( Odpowiedz
Truth_or_Lie 2020-06-26 09:28:16 +1
@anonim49: Jak ci nie przeszkadza angielski, to mogę wrzucić "Gladiatora" i "Królestwo Niebieskie" ale w wersji angielskiej, bo taką tylko posiadam - odpisz. Pozdrawiam ;) Odpowiedz
luk6551 2020-06-19 23:07:51 +8
Dzieki Odpowiedz
Truth_or_Lie 2020-06-20 12:31:27 0
@luk6551: Dziękuję, Trzymaj się Zdrowo i Pozdrawiam ;) Odpowiedz
avatar
anonim15 (*.*.243.15) 2020-06-28 16:08:59 +7
dziękuję ,z miłą chęcią po raz enty obejrzałam ,nie mogłam znaleźć ,fajny kanał ,dużo " perełek" ,pozdrawiam :) Odpowiedz
Truth_or_Lie 2020-06-28 16:50:59 0
@anonim15: Dzięki, Trzymaj się Zdrowo i Pozdrawiam;) Odpowiedz
przemomal 2020-06-29 21:48:00 +6
Super filmy, ekstra jakość, zagadkowe tytuły filmów stanowią dobrą łamigłówkę dla kinomanów. ja się jaram. Pozdro Odpowiedz
Truth_or_Lie 2020-06-29 21:58:50 +1
@przemomal: Przynajmniej doceniasz i Dzięki Ci za to! Trzymaj się Zdrowo i Pozdrawiam;) Odpowiedz
ewelinabanas563 2020-06-30 23:59:33 +5
Klasyka kina Odpowiedz
Truth_or_Lie 2020-07-01 06:57:36 0
@ewelinabanas563: Pełna zgoda. Dzięki, Dzięki, Trzymaj się Zdrowo i Pozdrawiam ;) Odpowiedz
velonka 2020-07-04 01:42:27 +4
Arcydzieło w czystej postaci !!!! Polecam ! 100/10 Odpowiedz
avatar
anonim120 (*.*.33.120) 2020-08-15 09:37:06 +3
najlepszy film Odpowiedz
Truth_or_Lie 2020-08-15 09:45:02 0
@anonim120: Trzymaj się Zdrowo, Dziękuję i Pozdrawiam ;) Odpowiedz
avatar
anonim120 (*.*.33.120) 2020-08-15 09:36:02 +3
supe film Odpowiedz
avatar
anonim159 (*.*.88.159) 2020-07-13 20:27:12 +3
W mojej skali najlepszy z najlepszych 10/10 Odpowiedz
Truth_or_Lie 2020-07-13 20:34:40 0
@anonim159: Dzięki, Trzymaj się Zdrowo i Pozdrawiam ;) Odpowiedz
majewskimusic 2020-07-09 05:53:08 +3
Szuje i bydlaki zawsze sprzedadzą dobrego człowieka, Odpowiedz
Truth_or_Lie 2020-07-09 10:25:57 0
@majewskimusic: TAK!.... Witam, Dziękuję i Pozdrawiam ;) Odpowiedz
avatar
anonim55 (*.*.237.55) 2020-07-03 21:55:49 +3
WSPANIAŁY FILM POLECAM Odpowiedz
Vivaldii wysłano z m.cda.pl 2020-09-23 12:31:11 +2
Super film , szkoda tylko że tłumaczenie słabe i nie zgodne z oryginałem dosyć często , jak można tak tłumaczyć omfg ... Odpowiedz
Truth_or_Lie 2020-09-23 13:04:56 0
@Vivaldii: Trzymaj się Zdrowo, Dziękuję i Pozdrawiam ;) Odpowiedz
spazyrek10 2020-08-25 00:15:59 +2
To jest film... Najlepsze dzieło jakie można było nagrać... To jest prawdziwa miłość, która przetrwa wszystko, a zemstą będzie walka... Nic dodać, nic ująć 10/10 gdyby było można dałbym więcej... Odpowiedz
Truth_or_Lie 2020-08-25 20:05:40 0
@spazyrek10: Trzymaj się Zdrowo, Dziękuję i Pozdrawiam ;) Odpowiedz
info434 2020-07-21 01:10:00 +2
najlepszy film historyczny .Szkoda ze juz takich nie kreca 10/10 Odpowiedz
stanislawturkowski66 2020-08-16 16:04:45 +1
fajny 8 Odpowiedz
Truth_or_Lie 2020-08-17 12:26:07 0
@stanislawturkowski66: Trzymaj się Zdrowo, Dziękuję i Pozdrawiam ;) Odpowiedz
avatar
anonim154 (*.*.122.154) 2020-07-08 00:22:33 0
Kilka dużych scen walki musiało zostać powtórzonych, ponieważ na taśmie wyraźnie było widać statystów noszących okulary przeciwsłoneczne i zegarki. Odpowiedz
Truth_or_Lie 2020-07-08 06:33:06 0
@anonim154: Dzięki, Trzymaj się Zdrowo i Pozdrawiam ;) Odpowiedz
Truth_or_Lie 2020-06-23 09:42:52 0
Wiadomość dla "życzliwych i zatroskanych anonimów"...
Jestem w trakcie załatwiania usunięcia konta, rozmowy są w toku, napisałem podanie i życiorys z dwoma z załączonymi zdjęciami. Kind Regards - ale nie jestem pewny;) i proszę o hojne komentarze:))) a nie o datki
jak nie wiesz, o co chodzi, to chodzi o $$$! Komentarz jest darmowy, jak moje filmy ;) Odpowiedz
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie