Naruto Shippuuden 39 "Most Nieba i Ziemi"
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 9810 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar

Naruto Shippuuden

pokaż cały opis
W katalogu: Seria: Naruto / Naruto Shippuuden
5.0 / 5 Oceny: 12
Włącz dostęp do 9810 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Naruto Shippuuden 39 "Most Nieba i Ziemi"
Najlepsze komentarze
avatar
anonim161 (*.*.77.161) wysłano z m.cda.pl 2017-01-28 16:41:58 +283
Uwielbiam to anime!!!!!! Kto za????? Odpowiedz
avatar
anonim107 (*.*.29.107) 2021-03-31 09:16:18 +14
@anonim161: takkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk Odpowiedz
avatar
anonim222 (*.*.122.222) 2016-06-17 19:04:43 +147
Bosh xD Jak zobaczyłam Orochimaru to takie "Kuźwa! Kabuto... Zginiesz chłopcze" xD (Lubię Kabuto : P).
~ Aga Odpowiedz
avatar
anonim191 (*.*.169.191) wysłano z m.cda.pl 2017-07-20 13:23:29 +37
@anonim222: Nie lubię cię "/ Odpowiedz
avatar
anonim99 (*.*.168.99) 2019-07-03 15:37:09 +18
@anonim222: ja też ^^ Odpowiedz
avatar
anonim21 (*.*.1.21) 2016-02-10 19:19:58 +114
Tak jak myślałam... Szpieg to Kabuto xD Odpowiedz
avatar
anonim63 (*.*.29.63) wysłano z m.cda.pl 2017-08-17 12:33:12 +49
@anonim21: Super odcinek!!! NAJLEPSZY ODCINEK W SHIPPUUDDENNIE JAK NARAZIE, ZAGMATWAŁO SIĘ TROCHĘ, KABUTO CHCIAŁ ZABIĆ SASORIEGO WIĘC TYLKO UDAWAŁ A JAK YAMATO WYSKOCZYŁ TO KABUTO NADAL MYŚLAŁ ZE TO SASORI TYLKO BEZ MARIONETKI HAHA Odpowiedz
avatar
anonim230 (*.*.137.230) wysłano z m.cda.pl 2016-03-10 16:48:23 +15
@anonim21: Też tak myślałam Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
avatar
anonim166 (*.*.189.166) 2016-06-02 17:40:40 +77
Puszczaja te openingi w zlym momencie i az sie chce przewinac ale muzyka jest w nich zbyt fajna :D Odpowiedz
avatar
anonim6 (*.*.97.6) wysłano z m.cda.pl 2020-04-28 16:01:01 +8
@anonim95: Ja często słucham openingu i czytam komentarze Odpowiedz
avatar
anonim95 (*.*.67.95) 2017-03-11 10:08:24 +6
@anonim166: racja Odpowiedz
avatar
anonim198 (*.*.117.198) wysłano z m.cda.pl 2018-06-01 21:27:54 +72
Jak zobaczyłam oczka Naruto w końcówce, moja reakcja:
Lisek, Lisek, Lisek, Lisek, Lisek, Lisek, Lisek, Lisek, O Boże Lisek! Odpowiedz
coccococox 2019-02-24 19:40:42 +8
@anonim198: taaaak Odpowiedz
avatar
anonim237 (*.*.185.237) wysłano z m.cda.pl 2020-12-27 01:13:16 +2
@anonim198: Ej jest 1:12 a ja przez ciebie się zaśmiałam na cały dom! Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim146 (*.*.157.146) wysłano z m.cda.pl 2016-02-17 09:44:55 +51
W końcu pojawił się Kabuto:) Odpowiedz
avatar
anonim99 (*.*.236.99) wysłano z m.cda.pl 2016-11-26 20:09:54 +53
@anonim146: Już w poprzednim odcinku było widać, że to Kabuto, bo po endingu był szpieg w kapturze I z pod niego wystawały jasne włosy. To żadne zaskoczenie dla osoby która ogląda uważnie. Odpowiedz
avatar
anonim166 (*.*.216.166) wysłano z m.cda.pl 2016-03-26 14:23:07 +12
@anonim146: U Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [5]
avatar
anonim16 (*.*.161.16) wysłano z m.cda.pl 2017-02-05 14:49:57 +42
Kto lubi Kabuto? ^^ Odpowiedz
avatar
anonim96 (*.*.47.96) wysłano z m.cda.pl 2018-04-07 18:26:21 +17
@anonim16: Kabuto jest zajebisty Odpowiedz
avatar
anonim102 (*.*.160.102) wysłano z m.cda.pl 2020-06-19 22:01:51 +8
@anonim16: Na pewno nie ja Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
avatar
anonim23 (*.*.56.23) 2017-09-02 21:46:33 +32
kocham Orochimaru Odpowiedz
avatar
anonim137 (*.*.151.137) 2018-08-15 16:07:48 +7
@anonim23: wolę orokabu nikt nikt nie zniszczy najlepszego paringu Odpowiedz
avatar
anonim105 (*.*.53.105) wysłano z m.cda.pl 2021-07-15 07:55:34 0
@anonim23: JAK ON STAŁ ZA TYM DRZEWEM MIAŁAM ZAWAŁ Odpowiedz
avatar
anonim141 (*.*.222.141) 2019-04-09 10:50:20 +27
Czemu nikt nie komentuje tego momentu, gdzie Yamato próbuje dopasować swój głos? XDDDDD Odpowiedz
avatar
anonim194 (*.*.86.194) 2020-06-25 16:28:20 0
@anonim141: Bo może nikogo to nie interesuje? Odpowiedz
avatar
anonim60 (*.*.186.60) 2016-11-28 20:38:03 +25
kabuto mnie wnerwia prawi tak samoi jak sai Odpowiedz
avatar
anonim51 (*.*.162.51) wysłano z m.cda.pl 2017-01-23 18:00:12 +35
@anonim60: Sai jest spoko
Kabuto nie jest spoko Odpowiedz
avatar
anonim225 (*.*.226.225) wysłano z m.cda.pl 2018-02-08 19:51:29 +18
@anonim51: Raczej odwrotnie Sai jest wkurzający Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [3]
avatar
anonim90 (*.*.248.90) wysłano z m.cda.pl 2019-05-11 13:48:15 +21
Bosze ale się wystraszyłam jak zobaczyłam orochimaru Odpowiedz
avatar
anonim164 (*.*.241.164) wysłano z m.cda.pl 2020-04-22 00:15:04 +6
@anonim90: Myślałam że dostanę zawał tak się wystraszyłam Odpowiedz
Maru-Chan wysłano z m.cda.pl 2020-03-25 18:37:55 0
@anonim90: No ja też Odpowiedz
avatar
anonim247 (*.*.138.247) 2016-04-02 23:25:37 +13
i znowu
orochimRU... Odpowiedz
avatar
anonim66 (*.*.164.66) wysłano z m.cda.pl 2019-04-10 20:17:30 +11
Kabuto*_* jejku on jest zły ale taki przystojny i w ogóle Aww... Deudara też Odpowiedz
avatar
anonim190 (*.*.31.190) wysłano z m.cda.pl 2017-04-17 02:21:10 +9
Wiedziałem!! Wiedziałem że szpieg to ten szmaciarz Kabuto/(lub kabutops jak kto ogląda pokemony) Odpowiedz
avatar
anonim44 (*.*.19.44) 2016-03-11 18:18:22 +8
ja pie*dole Odpowiedz
avatar
anonim225 (*.*.49.225) wysłano z m.cda.pl 2016-04-15 15:44:22 +21
@anonim44: Nie pierdol bo ci sie rodzina powiekszy Odpowiedz
avatar
anonim101 (*.*.179.101) wysłano z m.cda.pl 2016-04-18 19:15:34 +7
@anonim225: Wtf? Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim82 (*.*.44.82) wysłano z m.cda.pl 2020-02-26 11:53:58 +7
Moi drodzy, w tym anime ukazano nam co by się stało gdyby Harry Potter (tu ma na imię Kabuto) połączył siły z Voldemordem ( W tym przypadku ukazanie to jako Orochimaru) XD nie do końca jestem pewna jak się piszę te imiona Odpowiedz
avatar
anonim66 (*.*.164.66) wysłano z m.cda.pl 2019-04-08 19:03:08 +7
12:30 K!%@A MAĆ PRAWIE DOSTAŁAM ZAWAŁU Odpowiedz
bartlomiej.bartniczuk 2019-08-09 19:46:54 0
@anonim66: xdd Odpowiedz
avatar
anonim191 (*.*.169.191) wysłano z m.cda.pl 2017-07-20 13:44:50 +4
Menma :( Odpowiedz
coccococox 2019-02-24 19:41:28 +3
@anonim191: Haku [*] Odpowiedz
avatar
anonim96 (*.*.47.96) wysłano z m.cda.pl 2018-04-07 18:27:00 +2
@anonim191: XDDDD Odpowiedz
avatar
anonim6 (*.*.97.6) wysłano z m.cda.pl 2020-04-28 17:14:48 +3
Jprdl dostałem zawału jak zobaczyłem Orochimaru Odpowiedz
avatar
anonim165 (*.*.229.165) wysłano z m.cda.pl 2021-06-02 19:05:48 +2
Dziena ziutek za przetłumaczenie Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie