Naruto Shippuuden 383 "W pogoni za nadzieją"
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 10029 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar

Naruto Shippuuden

pokaż cały opis
W katalogu: Naruto Shippuuden
5.0 / 5 Oceny: 13
Włącz dostęp do 10029 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Naruto Shippuuden 383 "W pogoni za nadzieją"
Najlepsze komentarze
avatar
anonim228 (*.*.172.228) 2017-02-12 16:26:48 +506
a panowie feudalni gdzieś sobie siedzą i popijają herbatkę pewnie :)) Odpowiedz
avatar
anonim11 (*.*.227.11) wysłano z m.cda.pl 2020-01-19 01:35:28 +240
@anonim228: Wymyślają nazwę medali XD Odpowiedz
avatar
anonim23 (*.*.155.23) wysłano z m.cda.pl 2018-07-16 15:11:23 +224
@anonim228: Albo już ich zmiotło xd Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [3]
avatar
anonim1 (*.*.94.1) wysłano z m.cda.pl 2016-02-08 11:10:27 +278
Gdziee jest drewniak ? Odpowiedz
avatar
anonim189 (*.*.25.189) wysłano z m.cda.pl 2016-02-08 19:06:22 +191
@anonim1: Ej,faktycznie.Kabuto go przetrzymwał,ale pan wężowy psychol jest martwy,więc?? Odpowiedz
avatar
anonim153 (*.*.149.153) 2016-03-25 16:12:37 +152
@anonim189: on żyje został po prostu złapany w tehnike itachiego Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [6]
avatar
anonim175 (*.*.163.175) wysłano z m.cda.pl 2016-11-05 20:13:54 +218
Drugi był przystojny, i to bardzo ❤️ Odpowiedz
avatar
anonim10 (*.*.135.10) wysłano z m.cda.pl 2017-03-12 21:57:19 +197
@anonim175: Jak dla mnie chyba wszyscy mężczyźni z białymi włosami (nie siwymi XD) w anime są zazwyczaj przystojni ❤️ Odpowiedz
avatar
anonim28 (*.*.128.28) wysłano z m.cda.pl 2017-08-05 15:37:19 +86
@anonim175: Jak był dzieciakiem już wiedziałam że wyrośnie na przystojnego facia XDD Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [3]
avatar
anonim33 (*.*.210.33) wysłano z m.cda.pl 2017-06-06 01:58:07 +212
Bożee, jak ten Kiba mnie już wkurwia...
Fajnie że sobie tam marzy o byciu hokage, ale hokage musi być silny i potrafić zmienić ludzi na lepsze czy cos, a on nie odpowiada żadnemu z powyższych warunków, więc niech kuźwa zrozumie, że przy Naruto jest zwykłym leszczem Odpowiedz
LodowaZiemia 2018-03-05 22:02:35 +166
@anonim33: Ja lubię Kibę, ale przyznaję Ci rację. Odpowiedz
avatar
anonim95 (*.*.201.95) 2020-05-28 13:42:55 +68
@anonim33: To tyczy się także Sasuke może i jest silny ale ludzi zmieniać nie umie Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [4]
avatar
anonim187 (*.*.62.187) wysłano z m.cda.pl 2016-07-29 18:18:16 +126
Dlaczego kiedy Naruto wchodzi w tryb ogoniastej besti pojawia się na nim tą płachta podobna do płachty czwartego hokage? Odpowiedz
avatar
anonim200 (*.*.165.200) wysłano z m.cda.pl 2016-08-08 23:14:09 +103
@anonim187: Właśnie sam sobie odpowiedziałeś/aś bo czwarty hokagd to tata Naruto, który ma w sobie część Kuramy (mam na myśli że Minato ma część Kuramy) więc dlatego. ☺ Odpowiedz
avatar
anonim237 (*.*.135.237) 2016-09-18 15:13:28 +56
@anonim187: to płaszcz z czakry xdd ;) Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [4]
avatar
anonim133 (*.*.199.133) 2017-06-03 15:04:37 +87
gdzie kankuro Odpowiedz
LodowaZiemia 2018-03-05 22:03:59 +125
@anonim133: A no! Faktycznie! Wszyscy o nim zapomnieli. Ja z resztą też. Odpowiedz
avatar
anonim148 (*.*.84.148) 2021-11-22 17:46:51 0
@anonim133: Ja cały czas wyczekuję odkąd Samurajowie przybyli, no i pokazują Temari, a Kankuro mają gdzieś xD. Odpowiedz
avatar
anonim199 (*.*.58.199) 2017-03-17 19:36:06 +83
Kakashi wróć :') Odpowiedz
avatar
anonim16 (*.*.1.16) wysłano z m.cda.pl 2021-06-01 21:32:21 +6
@anonim199: On chyba nadal jest w tym innym wymiarze Odpowiedz
avatar
anonim226 (*.*.29.226) wysłano z m.cda.pl 2017-09-05 21:35:55 +63
Mam wrażenie, że Orochimaru jest przystojniejszy niż przed ożywieniem Odpowiedz
avatar
anonim110 (*.*.176.110) wysłano z m.cda.pl 2019-12-28 00:23:07 +96
@anonim226: Teraz jest mniej obrzydliwy, bo nie wyrzyguje siebie co chwile Odpowiedz
avatar
anonim175 (*.*.159.175) wysłano z m.cda.pl 2020-06-10 22:28:23 +14
@anonim226: Przecież on zawsze wyglądał tak samo. Nawet gdy pokazywali retrospekcje z jego młodości, to w ogóle się nie zmienił. I zawsze był z niego cudny bish Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim51 (*.*.174.51) wysłano z m.cda.pl 2016-10-13 19:10:35 +58
Jak tak oglądam to wpadłam na pomysł jak uratować wszystkich na froncie! Gdyby naruto dał czakry kakashiemu to on mógłby wszystkich to tego wymiaru wysłać! Odpowiedz
avatar
anonim10 (*.*.108.10) 2016-10-14 10:33:21 +105
@anonim51: Niezly pomysł ale kakashi se kona w innym wymiarze
A ci wszyscy ludzie by poszli do domu bo i tak nic nie dają
Tylko kogoś trzeba by zostawić aby zapieczetowac madare Odpowiedz
avatar
anonim81 (*.*.113.81) wysłano z m.cda.pl 2017-01-10 08:59:55 +50
@anonim10: Po co go pieczetowac? Niech sobie jest na ziemi a oni w innym wymiarze Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [3]
avatar
anonim153 (*.*.205.153) 2017-04-20 02:01:50 +56
skoro obito posiadl taka moc medrca 6 sciezek po staniu sie jinuriki to jesli 10 ogoniasty wyszedl i przemienil sie w drzewo to czemu obito posiada dalej ta moc... ? Odpowiedz
avatar
anonim116 (*.*.173.116) 2016-03-11 12:26:18 +45
niema go gdzies przez sto odcinków min Odpowiedz
NaSwojSposobDziwna 2018-02-24 14:47:24 +34
Niech ta wojna się skończy, bo ciągle chcę mi się płakać przy ich przemowach, myślach itp XD Odpowiedz
avatar
anonim170 (*.*.43.170) 2017-08-18 19:26:38 +28
O kurde nasz przyjaciel walczy na śmierć i życie z jinchuriki 10 ogoniastego!
zetnijmy drzewo! Odpowiedz
d0tki 2021-05-20 10:13:50 +1
@anonim170: No ale wiesz, to drzewo jest odpowiedzialne za najpotężniejszą technike, która może wywołać koniec świata Odpowiedz
avatar
anonim17 (*.*.183.17) wysłano z m.cda.pl 2019-01-20 22:24:12 +17
Kakashi chyba czuje się jak w hotelu pieciogwiazdkowym i nadal sobie siedzi w Obito xd Odpowiedz
avatar
anonim133 (*.*.32.133) wysłano z m.cda.pl 2021-08-21 00:39:01 +2
@anonim17: On sobie nie siedzi w obito XDD ten inny wymiar nie jest w obito tylko obito z niego korzystał przenosząc tam poszczególne części ciała lub innych ludzi a kakashi ma jego oko także dzięki kamui może też się tam przenosić ale NIE DO ŚRODKA OBITO XDD gościu Odpowiedz
avatar
anonim26 (*.*.2.26) wysłano z m.cda.pl 2018-01-17 12:13:56 +16
Kizashi w siedzi w innym wymiarze i nawet nie wie co się odjaniapawla w prawdziwym świecie , nawet ze jego mistrz żyje xD Odpowiedz
avatar
anonim219 (*.*.165.219) 2018-10-24 18:04:19 +15
Czyżby "Jesteśmy tacy sami" z pierwszej serii powraca XD Odpowiedz
avatar
anonim188 (*.*.53.188) 2019-08-04 11:59:14 +13
boże, oby Kakashi spotkał się z Minato i oby Minato był z niego dumny i powiedział jak wyrósł :'((((( Odpowiedz
avatar
anonim143 (*.*.131.143) wysłano z m.cda.pl 2019-07-08 01:51:40 +12
W sumie shino i jego klan mogliby użyć jakichś robali które jedzą drewno Odpowiedz
Anyska_Games 2018-05-25 19:53:06 +12
O boże wszyscy wrogowie i przyjaciele się jednoczą :3 Jakie to słodkie Odpowiedz
avatar
anonim175 (*.*.159.175) wysłano z m.cda.pl 2020-06-10 22:31:26 +2
@Anyska_Games: Chyba słodkopierdzące i irytujące Odpowiedz
avatar
anonim57 (*.*.232.57) wysłano z m.cda.pl 2017-08-04 15:41:33 +12
KOCHAAAM KUUBE (ja też nie wiem o co chodzi z tym Kubą!!) Odpowiedz
avatar
anonim23 (*.*.155.23) wysłano z m.cda.pl 2018-07-16 15:01:50 +3
@anonim57: To jest Kiba ;) Odpowiedz
avatar
anonim175 (*.*.159.175) wysłano z m.cda.pl 2020-06-10 22:29:06 +2
@anonim23: Pewnie autokorekta Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie