Naruto Shippuuden 313 "Śnieg po deszczu z szansami na błyskawice"
Potrzebujesz szybszego ładowania wideo?
Załóż konto CDA Premium i nie trać czasu na wczytywanie.
Aktywuj teraz, a 14 dni otrzymasz gratis! Aktywuj konto premium Dlaczego widzę ten komunikat?

CDA nie limituje przepustowości oraz transferu danych.
W godzinach wieczornych może zdarzyć się jednak, iż ilość użytkowników przekracza możliwości naszych serwerów wideo. Wówczas odbiór może być zakłócony, a plik wideo może ładować się dłużej niż zwykle.

W opcji CDA Premium gwarantujemy, iż przepustowości i transferu nie braknie dla żadnego użytkownika. Zarejestruj swoje konto premium już teraz!

Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 8674 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar

Naruto Shippuuden

pokaż cały opis
W katalogu: Seria: Naruto / Naruto Shippuuden
4.0 / 5 Oceny: 7
Włącz dostęp do 8674 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Naruto Shippuuden 313 "Śnieg po deszczu z szansami na błyskawice"
Najlepsze komentarze
avatar
anonim189 (*.*.25.189) wysłano z m.cda.pl 2016-01-31 23:56:30 +134
fajna ta piosenka "kon,kon,kon yukiba kon" Odpowiedz
avatar
anonim202 (*.*.75.202) 2017-08-21 15:28:18 +115
Naruto biegnie,biegnie, i dobiec nie może. Odpowiedz
avatar
anonim211 (*.*.133.211) wysłano z m.cda.pl 2016-02-23 22:48:56 +113
On gada jak Jukimaru dlatego najpierw myślałam że to on, Odpowiedz
avatar
anonim169 (*.*.64.169) wysłano z m.cda.pl 2019-10-18 15:02:05 +9
@anonim211: Ja też Odpowiedz
avatar
anonim51 (*.*.134.51) wysłano z m.cda.pl 2016-07-23 11:08:26 +78
Ale mnie to wkurwia jak yota beczy Odpowiedz
avatar
anonim57 (*.*.2.57) wysłano z m.cda.pl 2017-10-05 01:48:04 +9
@anonim51: Zajebiście be czy, nie to co moja kobieta. ₹៛ Odpowiedz
avatar
anonim67 (*.*.114.67) wysłano z m.cda.pl 2016-12-12 19:55:19 +63
Mi sie zdaje że on śpiewa kun, kun, kun kiba-kun xD Odpowiedz
avatar
anonim50 (*.*.34.50) wysłano z m.cda.pl 2016-12-14 17:57:23 +17
@anonim67: Mi się wydaje ze kun, kun, kun jukida kun *.* Odpowiedz
avatar
anonim57 (*.*.2.57) wysłano z m.cda.pl 2017-10-05 01:44:43 +14
@anonim50: "Kon, kon, kon, yukiba kon" Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
anonim134 2016-07-26 12:02:55 +49
w jednym odcinku kabuto pokazał madarze trumnę, której zawartości nie było widac, ale tam prawdopodobnie było ciało Madary jbc ;v Odpowiedz
avatar
anonim220 (*.*.135.220) 2016-11-07 21:20:57 +15
@anonim134: sorry młody ale to nie madara tylko Obito Odpowiedz
avatar
anonim183 (*.*.12.183) wysłano z m.cda.pl 2018-03-17 22:17:28 +14
@anonim134: Albo Rin. Czy cóś Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [3]
avatar
anonim51 (*.*.92.51) wysłano z m.cda.pl 2017-02-10 20:31:43 +45
Ty frędzlu XDD Odpowiedz
pawkoloso 2018-12-14 17:07:08 +30
dziwne że naruto nogi niebolą bo biegnie przez tyle odcinków XD Odpowiedz
avatar
anonim22 (*.*.248.22) wysłano z m.cda.pl 2017-01-15 08:42:47 +25
Po I - dlaczego jest III Yotów naraz, skoro on nie pochodzi z żadnej wioski i nie jest shinobi, po II - czemu jak żył oraz jak był kontrolowany przez Kabuto to jego oczy wyglądały identycznie? Odpowiedz
avatar
anonim196 (*.*.88.196) wysłano z m.cda.pl 2018-04-05 18:40:06 +9
@anonim22: Odpowiedź na 2 pytanie będzie w następnych odcinkach. Odpowiedz
avatar
anonim20 (*.*.177.20) wysłano z m.cda.pl 2016-12-19 15:27:39 +25
Co za idYota XD Odpowiedz
avatar
anonim76 (*.*.108.76) wysłano z m.cda.pl 2019-01-02 01:41:12 +20
A naruto nadal biegnie Odpowiedz
avatar
anonim122 (*.*.123.122) wysłano z m.cda.pl 2019-11-11 15:04:25 +18
Naruto biegnie i biegnie a Killer bee sika i sika Odpowiedz
avatar
anonim188 (*.*.193.188) wysłano z m.cda.pl 2017-08-04 05:59:36 +17
Bardzo kreatywny i orginalny tytuł od razu chce sie obejrzeć ten odcinek Odpowiedz
avatar
anonim77 (*.*.120.77) wysłano z m.cda.pl 2021-01-14 18:41:51 0
@anonim188: Trudno się nie zgodzić Odpowiedz
avatar
anonim189 (*.*.25.189) wysłano z m.cda.pl 2016-01-31 23:56:46 +16
to w ogóle jest człowiek? Odpowiedz
avatar
anonim50 (*.*.34.50) wysłano z m.cda.pl 2016-12-14 17:55:06 +3
@anonim189: Tak :D Odpowiedz
avatar
anonim178 (*.*.184.178) wysłano z m.cda.pl 2016-02-27 13:37:05 +15
Yota troche jak Asura Odpowiedz
avatar
anonim21 (*.*.1.21) 2016-03-11 21:21:57 +10
@anonim178: Asuma to tylko do zmyłki jak co Odpowiedz
avatar
anonim21 (*.*.1.21) 2016-03-11 21:06:04 +4
@anonim178: A czasem nie Asuma? Odpowiedz
stalkerr2902 2019-05-28 21:27:32 +14
Ten naruto to z tydzień już zapierdala.................................................................................. Odpowiedz
avatar
anonim129 (*.*.124.129) wysłano z m.cda.pl 2018-01-17 23:03:59 +11
kun kun kun kiba-kun...Ten tytuł...TVN 24 XD POGODA NA DZIŚ ~~Crepp Odpowiedz
WillBePro 2017-02-26 00:56:10 +9
wkur... to wycie ciągłe Odpowiedz
avatar
anonim39 (*.*.154.39) 2018-06-29 16:14:35 +8
To dziecko czy coś jest straszne Odpowiedz
avatar
anonim50 (*.*.34.50) wysłano z m.cda.pl 2016-12-14 17:58:10 +7
Yota jest fajny *.* Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Ostatnio komentowane:

Kurier (2019) Cały film PL premium Prosto z kina do CDA Premium! Kolejny świetny film Władysława Pasikowskiego!
Gnomy rozrabiają (2017) Dubbing PL premium Takich krasnali jeszcze nie poznaliście!

Oglądaj już teraz w CDA Premium!

Logowanie