Naruto Shippuuden 234 "Ulubiony uczeń Naruto"
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 8376 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar

Naruto Shippuuden

pokaż cały opis
W katalogu: Seria: Naruto / Naruto Shippuuden
5.0 / 5 Oceny: 5
Włącz dostęp do 8376 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Naruto Shippuuden 234 "Ulubiony uczeń Naruto"
Najlepsze komentarze
avatar
anonim39 (*.*.160.39) wysłano z m.cda.pl 2016-01-28 16:55:14 +185
Konohamaru mnie denerwuje Odpowiedz
avatar
anonim235 (*.*.238.235) 2016-02-06 14:55:19 +145
@anonim39: Nie tylko ciebie. Mnie wnerwia od samego początku. Bachorzasty dzieciak -_- Odpowiedz
avatar
anonim196 (*.*.128.196) 2017-01-13 18:14:02 +57
@anonim39: ale zdaje się być tak silny bąć silniejszy od naruto gdy był w jego wieku,ale nie chce znowu przeżywać "saske-kun" i "taka jest moja drogi ninja" jeden naruto i rarzcie wszechświata starczy Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [9]
avatar
anonim189 (*.*.25.189) wysłano z m.cda.pl 2016-01-22 20:00:53 +146
ej no ja myslałam że rasengan to taka osobista technika Naruto,a tu dupa.głupio to zrobili Odpowiedz
avatar
anonim100 (*.*.4.100) wysłano z m.cda.pl 2017-09-30 23:32:50 +71
@anonim189: W ogóle nie skupiacie się na oglądaniu... Technikę Rasengan stworzył ojciec Naruto (Czwarty Hokage), on nauczył tej techniki Jirayi, Jiraya nauczył Naruto A Naruto nauczył Konohamaru... Odpowiedz
avatar
anonim170 (*.*.126.170) wysłano z m.cda.pl 2018-07-22 02:42:56 +38
@anonim189: Osobistą techniką naruto jest Rasen-Shuriken. Chociaż pewnie nauczy jej Konohamaru. No i jeszcze opanował do perfekcji tryb mędrca, a to rzadkość albo 1 raz. Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [5]
avatar
anonim34 (*.*.30.34) 2016-03-11 21:51:02 +110
Lubię Konohamaru ale wkurzyło mnie to, że Naruto nauczył go Rasengana -.- Myślałam, że to jest taka wyjątkowa technika no wiecie ojciec Naruto ją stworzył i wgl xd Odpowiedz
avatar
anonim236 (*.*.165.236) wysłano z m.cda.pl 2016-03-29 11:09:41 +62
@anonim141: *Ale czwarty hokage to ojciec Naruto * Odpowiedz
avatar
anonim6 (*.*.155.6) wysłano z m.cda.pl 2016-04-20 16:39:18 +27
@anonim141: Ale to jego ojciec Deklu Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [5]
avatar
anonim189 (*.*.25.189) wysłano z m.cda.pl 2016-01-22 20:00:14 +90
nie wiem dlaczego Konohamaru mnie tak wku*rwia.Najbarxziej denerwująca postać całej serii Odpowiedz
avatar
anonim131 (*.*.180.131) 2016-01-26 01:40:20 +96
@anonim189: Co wy Konohamaru jest całkiem spoko jako pierwszy samozwańczy uczeń Naruto.Bardziej mnie wkurza ten kumpel z drużyny Konohamaru,ten co mu cały czas babol zwisa.Oblech na maxa Odpowiedz
avatar
anonim178 (*.*.82.178) wysłano z m.cda.pl 2017-01-14 11:40:58 +17
@anonim13: Udon Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [3]
avatar
anonim174 (*.*.157.174) wysłano z m.cda.pl 2016-03-17 19:39:16 +67
Konochamaru jest całkiem spoko tylko...czemu do holerci chciał walczyć z Temari?! Odpowiedz
avatar
anonim29 (*.*.226.29) wysłano z m.cda.pl 2016-07-15 15:34:39 +35
@anonim174: Bo to ciota -_- Odpowiedz
avatar
anonim70 (*.*.21.70) wysłano z m.cda.pl 2016-05-24 13:23:00 +56
Ja pi*****e konohamaru zrozumiał to szybciej niż shikamaru i asuma Odpowiedz
avatar
anonim154 (*.*.120.154) 2017-03-04 23:49:29 +51
Logika anime - rozp*erdzieliła Tsunade stół na dwie części a w następnej scence jest on cały ;-; fuck logic xDD Odpowiedz
avatar
anonim60 (*.*.92.60) 2017-06-04 13:26:10 +35
@anonim154: Wymienili jej biurko XD Odpowiedz
avatar
anonim73 (*.*.22.73) 2019-03-09 20:14:16 +16
@anonim60: w 3 sekundy xd Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
avatar
anonim16 (*.*.100.16) 2017-03-13 19:07:36 +43
Wiecie co...Oni chyba juz maja magazyny zapasowych biurek dla Tsunade, bo codziennie trzeba je wymieniac :D Dla potwierdzenia mojej teorii dodam, ze rozwalila biurko na pol, a za chwile bylo cale....tylko kto sprzata te papiery, ktore podczas niszczenia biurek za kazdym razem upadaja na podloge i sie mieszaja? A! Zapomnialam....Pewnie Shizune XD Odpowiedz
avatar
anonim83 (*.*.197.83) wysłano z m.cda.pl 2019-12-09 16:53:33 +12
@anonim16: Jedyna poprawna odpowiedź Odpowiedz
avatar
anonim60 (*.*.87.60) wysłano z m.cda.pl 2016-10-20 20:54:01 +36
Konohamaru jest zarozumiały, niszczy dobre imię Naruto nazywając się jego ulubionym uczniem Odpowiedz
avatar
anonim220 (*.*.232.220) wysłano z m.cda.pl 2016-11-12 11:23:58 +30
Nie lubię Konohamaru bo cały czas zgapia wszystko od Naruto... Odpowiedz
_x_asyl_x_ wysłano z m.cda.pl 2020-11-14 20:49:24 0
@anonim220: Co xD Konohamaru jest jego uczniem wiec to normalne ze chce dorównać swojemu mistrzowi Odpowiedz
avatar
anonim202 (*.*.64.202) wysłano z m.cda.pl 2016-10-11 18:24:56 +28
Ej ja was nie ogarniam. Precież Rasengan to nie jest technika Naruto tylko Czwartego i tak samo jak Jiraija Odpowiedz
Cecylia71 wysłano z m.cda.pl 2017-08-31 22:21:01 +32
@anonim202: Rasengana potrafi wykonać tylko pięć osób: Minato, Naruto, Jiraya, Kakashi i Konohamaru z czego żyją tylko trzy. To i tak dobrze bo co ma powiedzieć taki Sasuke, niby klan wymordowany a coś podejrzanie dużo sharinganów... Odpowiedz
avatar
anonim159 (*.*.233.159) wysłano z m.cda.pl 2018-04-19 02:40:08 +2
@Cecylia71: Oroś odpowiedzią na to. Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim132 (*.*.143.132) wysłano z m.cda.pl 2017-10-09 18:43:16 +10
No niech jeszcze nauczy się wchodzić w tryb mędrca!??!! Wkurza mnie ten Konohamaru Odpowiedz
Masayoshi_Aki 2018-04-22 21:01:20 +8
Co z tym biurkiem... Tsunade je rozpieprzyła jednym ciosem, a chwilkę później biórko jak nowe. Wtf!? Odpowiedz
avatar
anonim130 (*.*.129.130) wysłano z m.cda.pl 2017-03-07 17:06:27 +8
Czemu płonący popiół skoro nawet nie płonie? Odpowiedz
avatar
anonim6 (*.*.127.6) wysłano z m.cda.pl 2016-11-04 14:00:00 +7
Tak naprawdę konohamaru jest rodzina z Naruto. Naruto jest z spokrewniony z klanem Sarutobi. Odpowiedz
avatar
anonim60 (*.*.92.60) 2017-06-04 13:25:13 +11
@anonim6: Naruto jest spokrewniony z klanem Namikaze dlatego, że jego ojciec jest z tego klanu. Jego matka jest z klanu Uzumaki, a ten klan wywodzi się z klanu Senju dlatego z nim też jest spokrewniony. Ale z klanem Sarutobi chyba nie ma nic wspólnego. Odpowiedz
avatar
anonim188 (*.*.203.188) wysłano z m.cda.pl 2016-12-07 20:28:33 +11
@anonim6: Naruto jest spokrewniony z klanem Senju. Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
avatar
anonim10 (*.*.60.10) 2018-01-14 22:25:40 +6
Pamiętacie, że była ta historia że mistrz uczy swojego ulubionego ucznia?
Trzeci - Orochimaru
Kakashi - Sasuke (tylko trochę)
A co jeżeli...
Naruto - Konohamaru
? :OO Odpowiedz
avatar
anonim61 (*.*.238.61) 2018-02-28 22:33:40 +4
@anonim10: Ej no faktycznie XD
Tylko żeby "ulubiony" uczeń Naruto nie został zbiegłym ninja i szedł w stronę Saska i Orosia, byłby przyps. Odpowiedz
avatar
anonim52 (*.*.222.52) wysłano z m.cda.pl 2021-03-06 10:03:06 0
@anonim61: Nie zostanie, spokojnie Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
avatar
anonim37 (*.*.140.37) 2017-12-04 17:43:38 +6
ah to magiczne klejenie ławek Odpowiedz
avatar
anonim210 (*.*.83.210) wysłano z m.cda.pl 2017-06-25 12:52:16 +6
Konohamaru jest podobny do Naruto, ale Naruto i tak będzie najlepszym Hokage w historii, a Konohamaru nie będzie od niego silniejszy. Odpowiedz
avatar
anonim52 (*.*.222.52) wysłano z m.cda.pl 2021-03-06 10:11:56 0
@anonim187: Jeszcze chyba nie wiadomo, a nawet jeśli to nie spoileruj Odpowiedz
avatar
anonim187 (*.*.243.187) wysłano z m.cda.pl 2018-04-15 22:11:23 0
@anonim210: Konohamaru będzie 8 Hokage Odpowiedz
avatar
anonim170 (*.*.126.170) wysłano z m.cda.pl 2018-07-22 02:40:12 +4
Jak wszyscy będą tak szybko odgadywali kto jest królem to Shikamaru się załamie o.- Odpowiedz
Masayoshi_Aki 2018-04-22 21:03:39 +4
Co to ma być, rassengan to taka niezwykła technika, którą podobno kilka lat trzeba było opanować i Naruto był super bo tylko on to umiał, a nauczył tego Konohamaru! Odpowiedz
avatar
anonim52 (*.*.222.52) wysłano z m.cda.pl 2021-03-06 10:10:57 0
@Masayoshi_Aki: Nie kilka lat, tylko kilka tygodni to po pierwsze, po drugie nie tylko Naruto ją umiał, bo wymyślił ją jego ojciec (Minato, 4 hokage), nauczył się jej jiraiya, przekazał ją Naruto a Naruto nauczył jej konohamaru, po drodze pewnie jeszcze ktoś się jej nauczył (I mean Kakashi) więc nie, nie tylko Naruto ją umiał Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off
Nowy Sługi wojny (2019) Cały film PL premium Profesor Jerzy Abramski zostaje zamordowany. Sprawą ma się zająć komisarz Samborski i młodsza aspirant Marta Zadara.
Rocca zmienia świat (2019) Dubbing PL premium 11-latka mieszka sama w wielkim domu z... wiewiórką. Dla tej pary nie ma rzeczy niemożliwych.

Zobacz już teraz w CDA Premium!

Logowanie