Naruto Shippuuden - Odcinek 144 NapisyPL
Potrzebujesz szybszego ładowania wideo?
Załóż konto CDA Premium i nie trać czasu na wczytywanie.
Aktywuj teraz, a 14 dni otrzymasz gratis! Aktywuj konto premium Dlaczego widzę ten komunikat?

CDA nie limituje przepustowości oraz transferu danych.
W godzinach wieczornych może zdarzyć się jednak, iż ilość użytkowników przekracza możliwości naszych serwerów wideo. Wówczas odbiór może być zakłócony, a plik wideo może ładować się dłużej niż zwykle.

W opcji CDA Premium gwarantujemy, iż przepustowości i transferu nie braknie dla żadnego użytkownika. Zarejestruj swoje konto premium już teraz!

Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 9721 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar

Naruto Shippuuden - Odcinek 144 NapisyPL

pokaż cały opis
W katalogu: Naruto / Naruto Shippuuden
5.0 / 5 Oceny: 7
Włącz dostęp do 9721 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Naruto Shippuuden - Odcinek 144 NapisyPL
Najlepsze komentarze
tynqa 2021-01-29 16:39:08 +111
niestety według mnie na pewno nie zapowiada się to na ciekawy wątek Odpowiedz
avatar
anonim168 (*.*.223.168) wysłano z m.cda.pl 2021-08-08 21:47:37 +7
@tynqa: nie bede spojlerowac ale ten watek jest troche wazny Odpowiedz
ninssss 2021-02-07 18:48:19 +85
po ilości widzę ile osób pomija filleryXD szkoda w sumie, ja tam lubię czasem też takie luźniejsze odcineczki Odpowiedz
LubiemJaponiem wysłano z m.cda.pl 2021-02-13 17:51:39 +18
@ninssss: Nom ja też Odpowiedz
avatar
anonim242 (*.*.249.242) wysłano z m.cda.pl 2021-03-16 16:30:43 +78
Jezu ja czekam tylko na to aż naruto się dowie że jirayia nie żyje Odpowiedz
neaisss wysłano z m.cda.pl 2021-07-07 16:43:16 +17
@anonim242: To pewnie smutne będzie i będzie po misji ale też na to czekam chociaż przykro mi trochę Odpowiedz
avatar
anonim188 (*.*.209.188) wysłano z m.cda.pl 2021-04-13 14:37:21 +10
@anonim242: Oj +1 Odpowiedz
avatar
anonim72 (*.*.225.72) wysłano z m.cda.pl 2020-10-05 21:46:03 +54
Fajne ending Odpowiedz
avatar
anonim12 (*.*.228.12) 2020-12-14 15:18:01 +34
Na początku myślałam że to jakaś tania podróba Naruto Shippuden Odpowiedz
avatar
anonim12 (*.*.228.12) 2020-12-15 20:59:16 +29
@anonim12: Ale nie, to faktycznie Naruto Shippuden. Odpowiedz
orochimaru_xd 2021-03-11 09:55:36 +2
@anonim12: ja też XDD Odpowiedz
avatar
anonim177 (*.*.215.177) 2020-11-04 12:38:27 +32
wow ale pustka tu Odpowiedz
avatar
anonim36 (*.*.167.36) wysłano z m.cda.pl 2021-04-06 02:32:10 +23
NIE pomijajcie tego odcinka- Utakata bedzie sie pojawiał jezzcze pózniej i warto cos o nim wiedzieć wiec nie traktujcie tego jako zwykły filler- wiem bo oglądam naruto juz po raz kolejny XDD pozdrawiam i życzę miłego oglądania Odpowiedz
avatar
anonim164 (*.*.233.164) wysłano z m.cda.pl 2021-08-26 16:08:15 0
@anonim36: Ja też pozdrawiam i też 2 raz oglądam XDDD aswnarutokochamja Odpowiedz
_Trzmiello_ 2021-03-23 12:35:35 +22
ooo widze że twórca naruto pomylił anime z
kreskówkami Ben Ten ... tylko czekam aż użyje swojego zegarka z kosmosu i zmieni się w czterorękiego ;> Odpowiedz
avatar
anonim31 (*.*.115.31) wysłano z m.cda.pl 2021-05-14 10:26:12 0
@_Trzmiello_: Tak, ja też hahah Odpowiedz
LubiemJaponiem wysłano z m.cda.pl 2021-02-13 18:21:20 +17
12:15 Boję się go Odpowiedz
Dazai_Osamu 2021-03-15 13:20:43 +16
utakata to taka podróbka sasuke Odpowiedz
avatar
anonim190 (*.*.99.190) wysłano z m.cda.pl 2021-05-02 17:04:37 +1
@Dazai_Osamu: I Sai'a z wyglądu Odpowiedz
LubiemJaponiem wysłano z m.cda.pl 2021-02-13 17:56:27 +15
Ten Benten wygląda jakbabka Odpowiedz
avatar
anonim199 (*.*.229.199) 2021-04-12 13:28:20 +8
Cda filmowe emocje w zasięgu ręki, testuj 14 dni za darmo... Odpowiedz
avatar
anonim42 (*.*.41.42) 2021-04-19 19:56:11 +7
Mały chłopak na tym świecie główną rolę gra
Bo ma kosmiczną branzoletę, zegar na sto dwa... Odpowiedz
avatar
anonim73 (*.*.18.73) wysłano z m.cda.pl 2021-03-27 13:08:10 +5
Czy to są znowu filtry ;-; Odpowiedz
avatar
anonim190 (*.*.99.190) wysłano z m.cda.pl 2021-05-02 17:05:05 0
@anonim73: Niestety Odpowiedz
ogladam_naruto 2021-03-25 08:34:47 +5
nosz kurna mac znowu filery
nie chce mi sie oglądac Odpowiedz
gooskaemaa 2021-04-19 21:56:16 +4
japierdziele znowu te walone filery pierwszy raz az tak bardzo mnie nie interesują Odpowiedz
avatar
anonim10 (*.*.14.10) wysłano z m.cda.pl 2021-04-11 23:22:43 +4
Czyżby zapowiadał się nudny wątek? Odpowiedz
avatar
anonim43 (*.*.23.43) wysłano z m.cda.pl 2021-03-27 23:38:03 +3
Gdzie omnitrix? Odpowiedz
avatar
anonim190 (*.*.99.190) wysłano z m.cda.pl 2021-05-02 17:08:31 +1
@anonim43: Musiałam sprawdzić w necie XDDD Odpowiedz
avatar
anonim168 (*.*.223.168) wysłano z m.cda.pl 2021-08-07 18:02:31 +2
Naruto: lektor: yinchuricki moze byc tylko dziewiec na swiecie co sprawia ze trudno je znalesc
Naruto shippuden: akatsuki: ten jest shukaku ten jest kurama ten jest chomei ...... Odpowiedz
avatar
anonim240 (*.*.225.240) wysłano z m.cda.pl 2021-04-20 08:54:01 +2
Ej a wy wiecie że Naruto chyba jeszcze nie wie o śmierci jirayi Odpowiedz
avatar
anonim119 (*.*.200.119) wysłano z m.cda.pl 2021-04-26 15:10:43 +1
@anonim240: według mnie im szybciej by się dowiedział, tym lepiej dla niego. A twórcy odwlekają ten temat Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Ostatnio komentowane:

Logowanie