High School DxD | S02E08 (Napisy PL)

Aby obejrzeć wpisz rok urodzenia

zapamiętaj moje ustawienie

Strona została uznana przez użytkowników lub administratora za zawierającą treści przeznaczone wyłącznie dla osób pełnoletnich (mających ukończone 18 lat). Strony te zawierać mogą w szczególności treści o tematyce erotycznej, a także treści drastyczne lub inne przeznaczone wyłącznie dla osób pełnoletnich. Decydując się na zapoznanie z treścią tej strony, czynisz to na własną odpowiedzialność. Korzystanie ze stron zawierających treści przeznaczone wyłącznie dla osób pełnoletnich następuje na ryzyko osoby decydującej się zapoznać z takimi treściami.

Odblokuj dostęp do 8107 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: Miku3_

Odcinek pobrany z anime-odcinki.pl

pokaż cały opis
W katalogu: High School DxD / Sezon 2
5.0 / 5 Oceny: 2
Włącz dostęp do 8107 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: High School DxD | S02E08 (Napisy PL)
Najlepsze komentarze
Wariatka2567 2020-04-01 22:20:42 +32
Oni dalej nieświadomi że w ich domu goszczą jedne z najpotężniejszych demonów XDDD Odpowiedz
maciei-wasiak6 2020-12-22 21:12:34 +1
@Wariatka2567: XDD ale w sumie prawda Odpowiedz
gachaplayz02 2020-06-21 12:56:33 +25
uwielbiam to anime ponieważ jest zjebane xD Odpowiedz
avatar
anonim13 (*.*.129.13) 2020-06-21 21:37:14 +5
@gachaplayz02: same dude
Odpowiedz
T3N3BRIS 2020-04-07 21:59:08 +24
Czy issei jest takim debilem że nie rozumie żeby poprawić sytuację z rias powinien do niej mówić po imieniu a nie buchou Odpowiedz
kuniecznyyyt 2020-06-08 09:27:23 +17
#ASIADIE Odpowiedz
avatar
anonim97 (*.*.146.97) wysłano z m.cda.pl 2020-08-03 13:56:06 +8
@kuniecznyyyt: człowieku dlaczego musicie krytykować Asię ona jest nieświadomą i niewinną dziewczyną boshe Odpowiedz
kuniecznyyyt 2020-06-08 09:26:53 +16
#ASIADIE Odpowiedz
avatar
anonim68 (*.*.35.68) wysłano z m.cda.pl 2020-08-01 15:44:51 +8
Czekam na 5 sezon w ktorym issei i rias sie ożenią i zrobią dziecko Odpowiedz
avatar
anonim166 (*.*.104.166) wysłano z m.cda.pl 2020-08-25 13:49:44 +4
@anonim68: XD Odpowiedz
avatar
anonim13 (*.*.15.13) 2020-11-25 12:46:44 +2
@anonim68: lol Odpowiedz
T3N3BRIS 2020-04-07 21:55:02 +7
Czuję się samotny bo nic nie ma w tych komentarzach Odpowiedz
avatar
anonim131 (*.*.175.131) wysłano z m.cda.pl 2020-11-05 22:25:36 +6
Nie mogę się doczekać kiedy Asia zdechnie. Odpowiedz
avatar
anonim36 (*.*.236.36) 2020-12-24 01:07:49 +2
#asiadie Odpowiedz
avatar
anonim98 (*.*.171.98) wysłano z m.cda.pl 2020-06-22 07:44:03 +2
Hahahaha obraz że swojego umysłu co? Odpowiedz
Nikolas_PL 2020-06-21 19:41:29 +2
eh jakie to dobijające po zerwaniu z osobą o imieniu asia xD Odpowiedz
avatar
anonim98 (*.*.171.98) wysłano z m.cda.pl 2020-06-22 07:57:42 +1
... Odpowiedz
avatar
anonim108 (*.*.232.108) wysłano z m.cda.pl 2020-11-24 14:08:23 0
No po prostu jebłem. Odpowiedz
avatar
anonim98 (*.*.171.98) wysłano z m.cda.pl 2020-06-22 07:45:39 0
Hahahahaha Odpowiedz
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Ostatnio komentowane:

Mayday (2020) Cały film PL premium Kina zamknięte? #zostańwdomu

Zobacz świetną polską komedię już teraz w CDA Premum!
Nowy Robinson Crusoe (2016) Dubbing PL premium Pełna przygód i humoru animacja dla całej rodziny!

Oglądaj już teraz w CDA Premium! Nie kupuj kota w worku, testuj 14 dni za darmo!

Logowanie