MOTEL (2007) [Lektor PL] - Vacancy
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 10485 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar

Małżeństwo, David (Luke Wilson) i Amy (Kate Beckinsale), muszą spędzić noc w motelu ponieważ ich samochód się psuje. W motelu jedyną rozrywką jest telewizor w pokoju, w którym wyświetlane są filmy grozy. Małżonkowie szybko odkrywają, że te filmy zostały nakręcone w pokoju, w którym oni właśnie przebywają.

pokaż cały opis
W katalogu: Filmy
4.0 / 5 Oceny: 61
Włącz dostęp do 10485 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: MOTEL (2007) [Lektor PL] - Vacancy
Najlepsze komentarze
avatar
anonim5 (*.*.86.5) 2020-01-15 21:56:00 +23
Spoko nawet bo bohaterowie nie sa durni jak przeważnie w tego typu filmach Odpowiedz
Nemeziss200 2020-01-16 17:04:00 +20
@anonim59: A widziałeś kiedykolwiek "mądry" horror, który ma stanowić swego rodzaju rozrywkę? W prawdziwym życiu film skończył by się po 5-10 minutach :P Chcesz mądrości to oglądaj Discovery ;) Odpowiedz
Nemeziss200 2020-01-18 17:19:26 +6
@anonim207: No w tym jesteśmy podobni, że gdyby nie piękna Kate to też bym go nie obejrzał. Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [6]
avatar
anonim59 (*.*.144.59) 2020-01-16 05:04:23 +13
Jedyną zaletą tego filmu jest Kate Beckinsale. Odpowiedz
avatar
anonim236 (*.*.122.236) 2022-05-17 20:46:02 0
@anonim59: tylko po to ogladalem. okularnik to mozgowiec brett Odpowiedz
avatar
anonim65 (*.*.123.65) 2020-09-24 08:12:04 +10
Baby są świetne zawsze tylko zrzędzą ale same nic nie zrobią leniwe krowy! Odpowiedz
avatar
anonim60 (*.*.93.60) 2021-02-13 00:26:40 +5
@anonim65: pozdrawiam serdecznie twoją mamę:) Odpowiedz
avatar
anonim147 (*.*.234.147) wysłano z m.cda.pl 2020-10-22 23:33:18 +1
@anonim65: Jestes baba? Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim249 (*.*.155.249) wysłano z m.cda.pl 2020-01-28 00:37:29 +7
Mądry może nie jest, ale ogląda się spoko. Dzięki Nemeziss200. Odpowiedz
sylwim81 2020-06-03 13:45:28 +5
Normalny horror dla normalnych ludzi :) Odpowiedz
avatar
anonim142 (*.*.43.142) 2020-03-13 18:34:37 +5
bardzo fajny, polecam Odpowiedz
avatar
anonim52 (*.*.50.52) wysłano z m.cda.pl 2020-07-29 19:08:49 +4
Fajny film Odpowiedz
alda40 2020-02-11 00:13:14 +4
Dobry film, można obejrzeć. Odpowiedz
damyrade13141 2020-03-26 18:38:05 +3
Dobry Odpowiedz
zakrzewskijakub015 2020-01-30 18:59:42 +3
Fajny film bo napewno nie horror Odpowiedz
Labaik_Ya_Mahdi 2020-12-25 19:55:59 +2
świetny film, plecam. Jeden z lepszych jakie w życiu ogladałam Odpowiedz
avatar
anonim113 (*.*.96.113) wysłano z m.cda.pl 2020-07-20 21:16:32 +2
Polecam kinomaniak Odpowiedz
akg-kapellen 2020-06-04 22:11:43 +2
moze byc.. Odpowiedz
agnieszka-782 wysłano z m.cda.pl 2020-05-07 12:51:14 +2
Może być nawet spoko Odpowiedz
avatar
anonim28 (*.*.120.28) 2020-04-20 12:15:27 +2
nawet fajny, w końcu Kate przypomniała sobie jak się jak się bić Odpowiedz
kat6074 2020-04-19 15:14:06 +2
Taki sobie Odpowiedz
ewa_jolanta 2020-03-03 12:16:22 +2
Ten facet jakis niedorobiony , beznadzieja ! Tez bym tak sie wkurzala , ciekawe , dlaczego oni sa z soba , skoro tacy niedobrani ? Odpowiedz
ewa_jolanta 2020-03-03 12:21:15 +5
@ewa_jolanta: Wydalam opinie zbyt szybko i pobieznie a oni przezywaja strate dziecka , stad tyle wzajemnej niecheci , wrogosci nawet ? Odpowiedz
avatar
anonim94 (*.*.177.94) wysłano z m.cda.pl 2021-05-12 18:51:28 +1
Super! Dzięki ! Odpowiedz
avatar
anonim158 (*.*.239.158) 2020-09-27 21:06:11 +1
bardzo dobry polecam Odpowiedz
fiesta112 2020-08-07 22:19:33 +1
Krwawy i drastyczny!!!! Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Ostatnio komentowane:

Logowanie