Hunter x Hunter (2011) - Odcinek 31 - Przeznaczenie x I x Upór [720p] Napisy PL
Potrzebujesz szybszego ładowania wideo?
Załóż konto CDA Premium i nie trać czasu na wczytywanie.
Aktywuj teraz, a 14 dni otrzymasz gratis! Aktywuj konto premium Dlaczego widzę ten komunikat?

CDA nie limituje przepustowości oraz transferu danych.
W godzinach wieczornych może zdarzyć się jednak, iż ilość użytkowników przekracza możliwości naszych serwerów wideo. Wówczas odbiór może być zakłócony, a plik wideo może ładować się dłużej niż zwykle.

W opcji CDA Premium gwarantujemy, iż przepustowości i transferu nie braknie dla żadnego użytkownika. Zarejestruj swoje konto premium już teraz!

Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 8674 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: Samper

Hunter x Hunter (2011) - Odcinek 31 - Przeznaczenie x I x Upór [720p] Napisy PL

pokaż cały opis
W katalogu: Hunter x Hunter (2011) [720p] Napisy PL (148)
5.0 / 5 Oceny: 6
Włącz dostęp do 8674 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Hunter x Hunter (2011) - Odcinek 31 - Przeznaczenie x I x Upór [720p] Napisy PL
Najlepsze komentarze
avatar
anonim53 (*.*.177.53) 2020-06-04 14:48:41 +700
za każdym razem jak Gon walczy z kimś silnym myślę sobie ,,Gon zaraz bedzie zgon'' Odpowiedz
_iluvq_ 2020-08-10 23:20:00 +240
@anonim53: ale mi zaimponowales w tym momencie Odpowiedz
avatar
anonim99 (*.*.59.99) wysłano z m.cda.pl 2020-09-26 18:00:41 +140
@anonim53: Gon zaraz będzie gone Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [8]
avatar
anonim26 (*.*.19.26) wysłano z m.cda.pl 2020-04-21 15:09:05 +449
Gon go podniecił w 5 sekund a ten biały nie daje rady phew Odpowiedz
avatar
anonim102 (*.*.98.102) 2020-05-17 11:09:27 +214
@anonim26: u know,, woli dzieci :') Odpowiedz
lucjagazda77 2020-05-21 13:17:48 +162
@anonim102: p e d o f i l e k Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
avatar
anonim147 (*.*.152.147) wysłano z m.cda.pl 2020-04-05 15:31:31 +244
Łał podwajanie ...... Normalnie Kage bunshin no jutsu Odpowiedz
avatar
anonim128 (*.*.219.128) wysłano z m.cda.pl 2020-04-23 16:50:46 +168
@anonim147: Fajnie że to istniało wcześniej niż Naruto ale nie po co zrobić research jak można komentować bez sensu i spinać dupę Odpowiedz
avatar
anonim105 (*.*.208.105) wysłano z m.cda.pl 2020-07-28 16:17:32 +31
@anonim147: Haha nom.. ty wierz że to powstało wcześniej xD Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [3]
lulkaka 2020-04-29 12:21:53 +215
Dlaczego tak dużo ludzi patrzy na to anime przez pryzmat Naruto? Odpowiedz
lucjagazda77 2020-05-21 13:19:50 +127
@lulkaka: poniewarz oba są najbardziej podobne i naruto było inspirowane HxH Odpowiedz
avatar
anonim232 (*.*.101.232) 2020-05-07 21:15:10 +90
@lulkaka: Nie oglądałam Naruto so. Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [9]
_kill_by_life_ wysłano z m.cda.pl 2020-06-17 19:32:01 +181
Hisoka wprowadza mnie w lekki niepokój, ktoś też tak ma? XD Odpowiedz
avatar
anonim130 (*.*.51.130) wysłano z m.cda.pl 2020-10-14 20:19:52 +79
@_kill_by_life_: On jest tym typowym creepem z alejki ale na sterydach Odpowiedz
avatar
anonim139 (*.*.14.139) wysłano z m.cda.pl 2020-08-12 01:31:22 +18
@_kill_by_life_: Jezu tak Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
Nagisa-Hazuki 2020-05-10 20:52:26 +177
Tak w ogóle to Hisoka i Oikawa z Haikyuu mają tego samego seiyuu Odpowiedz
avatar
anonim178 (*.*.20.178) 2020-05-16 18:57:15 +42
@Nagisa-Hazuki: uslyszalam to za pierwszym razem, gdy pojawil sie Hisoka, podobienstwo ich glosow wydawalo mi sie dziwne, ale juz wszystko jasneXD Odpowiedz
avatar
anonim162 (*.*.84.162) wysłano z m.cda.pl 2020-05-18 00:37:40 +22
@Nagisa-Hazuki: Szacun za prof i nazwę
Ps Kocham nagisę Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
avatar
anonim182 (*.*.186.182) 2020-07-20 11:32:10 +144
Uwielbiam jak killua zamienia się w kotka :333 Odpowiedz
avatar
anonim130 (*.*.51.130) wysłano z m.cda.pl 2020-10-14 20:20:19 +17
@anonim182: Tak Odpowiedz
avatar
anonim188 (*.*.144.188) wysłano z m.cda.pl 2020-06-22 18:15:38 +126
Ej ten okularnik co ich uczy chyba ma jakies zle intencje wobec nich... Odpowiedz
avatar
anonim220 (*.*.234.220) wysłano z m.cda.pl 2020-08-10 18:38:29 +67
@anonim188: Ale ładny jest :-P Odpowiedz
avatar
anonim135 (*.*.51.135) 2020-11-16 16:39:09 +12
@anonim220: XD NO Odpowiedz
avatar
anonim65 (*.*.177.65) 2020-03-28 21:51:22 +99
podwajacz kurna jak to brzmi Odpowiedz
avatar
anonim84 (*.*.102.84) wysłano z m.cda.pl 2020-08-28 23:34:57 +7
@anonim65: XD Odpowiedz
avatar
anonim88 (*.*.19.88) wysłano z m.cda.pl 2020-05-04 21:53:50 +58
Wszystkim przypomina Naruto, a mi przypomina Pokémony Odpowiedz
lucjagazda77 2020-05-21 13:25:38 +11
@anonim88: (0_0) . . . Odpowiedz
avatar
anonim22 (*.*.65.22) 2020-07-06 23:10:28 +3
@anonim88: jezu myślałam że tylko mi XDD Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim75 (*.*.211.75) wysłano z m.cda.pl 2020-03-25 21:53:03 +53
Dzien dobry Iza jestem Odpowiedz
avatar
anonim147 (*.*.152.147) wysłano z m.cda.pl 2020-04-05 15:36:04 +27
@anonim75: No dzień dobrzy dzień dobry a ja Zosia miło poznać Odpowiedz
avatar
anonim232 (*.*.101.232) 2020-05-07 21:14:06 +20
@anonim75: Dzień doberek i mean wieczór hehe.. Jestem Aniaa! Miło poznać uwu Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [31]
avatar
anonim92 (*.*.120.92) wysłano z m.cda.pl 2020-09-06 08:30:47 +46
Co jak co ale Kurapika na op jest przesłodki Odpowiedz
avatar
anonim59 (*.*.122.59) 2021-03-20 22:48:18 +2
@anonim92: Zawsze taki jest, nie tylko w op Odpowiedz
cmofovia 2020-11-30 20:46:46 +1
@anonim92: BOZE TAK Odpowiedz
avatar
anonim105 (*.*.170.105) wysłano z m.cda.pl 2020-07-30 13:19:45 +42
Jezu ja się tak śmieję patrzać na Hisokę stojącego ze swoją ręką idk czemu XD Odpowiedz
avatar
anonim207 (*.*.52.207) wysłano z m.cda.pl 2020-07-12 22:47:39 +38
Jezuuu kocham ten 'you can try' moment w op, gdzie Killua odwraca się do ogladającego fufufufuuuuu >//o// Odpowiedz
avatar
anonim24 (*.*.210.24) 2020-08-18 13:01:53 +9
@anonim207: takkk! To jest takie cuteeee, Killua jest taki słodkiiiii Odpowiedz
_iluvq_ 2020-08-10 23:18:54 +32
gon to warzywo Odpowiedz
avatar
anonim247 (*.*.221.247) 2020-10-11 17:52:37 +13
@_iluvq_: nie bo deku Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
avatar
anonim24 (*.*.38.24) wysłano z m.cda.pl 2020-09-14 21:35:30 +21
Coś czuję że jeśli Gon będzie walczył z Hisoką to ten pedofil wykorzysta okazję na coś więcej ;-; Odpowiedz
avatar
anonim4 (*.*.190.4) 2021-02-25 14:16:34 +1
@anonim24: Bożee XDD Nie psuj mi ulubionej postaci plisss XD Odpowiedz
avatar
anonim131 (*.*.225.131) 2021-03-26 20:42:30 0
@anonim24: Wt- no, tez mam takie przeczucie Odpowiedz
avatar
anonim132 (*.*.38.132) 2020-08-20 22:55:26 +21
Kastro zaraz bedzie Kastrowany Odpowiedz
avatar
anonim245 (*.*.117.245) 2020-06-24 18:40:47 +19
Czy tylko ja nie widzę podobieństwa z naruto? Znaczy wiem że twórca naruto inspirował się HxH jednak nie oglądam tego z myślą że jest do tego podobne. Odpowiedz
avatar
anonim25 (*.*.28.25) 2020-07-08 20:12:12 +4
@anonim245: boże serio? nie czytał*ś innyh kom z poprzednich odcinków? tylko o tym piszą xd Odpowiedz
avatar
anonim38 (*.*.206.38) wysłano z m.cda.pl 2020-08-21 11:27:37 +18
Filmowe emocje w zasięgu ręki testuj 14 dni za darmo Odpowiedz
avatar
anonim133 (*.*.208.133) 2021-03-25 23:23:07 0
@anonim38: REKLAMO IDZ STĄD PUKI NIE JESTEM ZŁA!!!! Odpowiedz
karaczankuchenny 2020-07-22 21:13:10 +17
jak mn wnerwiają ludzie którzy wykłócają się o to czy HxH czy Naruto było pierwsze żenada Odpowiedz
avatar
anonim142 (*.*.86.142) wysłano z m.cda.pl 2020-08-03 21:12:27 +18
@karolina-socha3: Jasne że HxH było pierwsze XDDDD Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off
Nowy Sługi wojny (2019) Cały film PL premium Profesor Jerzy Abramski zostaje zamordowany. Sprawą ma się zająć komisarz Samborski i młodsza aspirant Marta Zadara.
Nowy Robinson Crusoe (2016) Dubbing PL premium Pełna przygód i humoru animacja dla całej rodziny!

Oglądaj już teraz w CDA Premium! Nie kupuj kota w worku, testuj 14 dni za darmo!

Logowanie