Kaguya-sama Love is War 09

Kaguya-sama Love is War 09

Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 7813 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
W katalogu: Kaguya-sama Love is War
5.0 / 5 Oceny: 2
Włącz dostęp do 7813 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Kaguya-sama Love is War 09
Najlepsze komentarze
Am3ryPL 2020-03-19 02:08:06 +38
I tak było warto. XD Odpowiedz
avatar
anonim198 (*.*.213.198) wysłano z m.cda.pl 2020-05-05 13:42:05 +34
Chociaż to anime nie jest takim hentajcem jak większość którą oglądam, przyjemna odskocznia Odpowiedz
avatar
anonim45 (*.*.176.45) wysłano z m.cda.pl 2020-07-30 01:22:41 +1
@anonim198: Powiedz o co ci chodzi Odpowiedz
komi320e 2020-06-19 09:55:24 +13
obejrzę wszystkie sezony Odpowiedz
komi320e 2020-06-19 10:15:09 +7
a tak BTW cringówa xDDDDDDDDDDDDDDDDD Odpowiedz
Olga.s7252 2020-07-13 02:31:52 +6
końcówka najlepsza Odpowiedz
Sylwesterzu 2020-06-30 01:07:23 +6
Dobry odc. Niezłą dawkę śmiacia miałem :D Odpowiedz
Karol_aru 2020-06-06 16:25:39 +6
Trudno było nie wybuchnąć ze śmiechu przy tym odcinku hahah Odpowiedz
ILikeMyCat36 2020-11-07 11:29:03 +1
Jezu Chika w tym odcinku to taki przegryw XDDD Odpowiedz
avatar
anonim154 (*.*.67.154) 2020-10-30 11:13:46 +1
najlepiej słowo "co do cholery sie dzieje ze mną???" Odpowiedz
Manusia_3 2020-12-01 12:50:50 0
każdy pisze że to anime to cringówa X'D
tymczasem ja która się już przyzwyczaiła to tego typu anime :> Odpowiedz
avatar
anonim107 (*.*.124.107) wysłano z m.cda.pl 2020-11-04 02:55:42 0
Hanabi Odpowiedz
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie