The Parasyte Odc 1 NapisyPL
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 8162 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: Anime_PL

Serdecznie Zapraszam!!!

pokaż cały opis
W katalogu: Anime z Napisami / The Parasyte
5.0 / 5 Oceny: 1
Włącz dostęp do 8162 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: The Parasyte Odc 1 NapisyPL
Najlepsze komentarze
MikaMikoto 2020-03-27 23:27:22 +77
Czy tylko mi ten gościu przypomina Yuriego z Yuri!!! On ice? Odpowiedz
avatar
anonim222 (*.*.241.222) wysłano z m.cda.pl 2020-05-10 23:13:56 +15
@MikaMikoto: To samo pomyślałam widząc go haha Odpowiedz
avatar
anonim153 (*.*.120.153) wysłano z m.cda.pl 2020-04-03 14:30:32 +12
@MikaMikoto: Oj tak tak Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim157 (*.*.47.157) wysłano z m.cda.pl 2020-07-27 21:00:04 +60
Film na Tik toku - nie oglądaj tego anime sama

Ja - Hahaha właśnie idę to zrobić xd Odpowiedz
avatar
anonim82 (*.*.101.82) 2020-11-22 15:07:30 +28
@anonim157: tik tok jest gorszy niż facebook bruh Odpowiedz
Mikuyoshi 2020-03-18 08:41:46 +31
Poleciła mi koleżanka, i chyba po pierwszym odcinku się wkręciłam XD Odpowiedz
avatar
anonim188 (*.*.154.188) wysłano z m.cda.pl 2020-03-23 16:19:14 +7
@Mikuyoshi: Spoko ja też xD Odpowiedz
avatar
anonim222 (*.*.78.222) wysłano z m.cda.pl 2020-10-22 18:46:20 +25
Ja widzę film na Tik toku z gościem który ratuje dziecko przed autem i myślę że ma on jakieś super moce, tymczasem anime: Jakiś pasożyt wszedł do człowieka i go kontroluje jego rękę XD Odpowiedz
PauIine 2020-06-20 15:45:54 +17
Zobaczyłam to na tiktoku i strasznie mnie zaciekawiło. Odpowiedz
avatar
anonim91 (*.*.181.91) wysłano z m.cda.pl 2020-05-20 00:08:41 +15
Znalazłem przypadkiem i prawdopodobnie trafiłem na złoto
#xanax Odpowiedz
avatar
anonim148 (*.*.128.148) wysłano z m.cda.pl 2020-11-27 19:15:05 +3
@anonim91: Tak Odpowiedz
avatar
anonim157 (*.*.74.157) wysłano z m.cda.pl 2020-07-31 23:02:28 +12
Widzialem na tik toku xd Odpowiedz
avatar
anonim206 (*.*.82.206) wysłano z m.cda.pl 2020-12-15 03:06:41 +9
Oglądanie wirusa w ciągu epidemii wirusa Odpowiedz
avatar
anonim98 (*.*.120.98) wysłano z m.cda.pl 2020-09-05 23:09:54 +9
Nwm czemu, ale ten gościu kojaży mi się z yuri on ice ( oglądałam tylko jeden odc. ) widziałam na tt to anime i mnie zaciekawiło więc zaczynam oglądać :> Odpowiedz
avatar
anonim160 (*.*.219.160) wysłano z m.cda.pl 2020-06-23 03:03:33 +6
Topowe anime fabuła najlepsza i już oglądam to 5 raz Odpowiedz
avatar
anonim160 (*.*.219.160) wysłano z m.cda.pl 2020-06-23 03:07:38 +3
@anonim160: + trzeba pomyśleć szerzej żeby zrozumieć
Trchę spoiler to anime to opowieda o spółczesnym świecie i jego problemach Odpowiedz
czarownanatalia 2020-07-12 22:27:12 +4
Wkręciłam się zobaczę jak reszta odcinków Odpowiedz
avatar
anonim104 (*.*.142.104) 2020-07-09 15:44:54 +4
ten staruszek z pierwszej sceny kształtem gęby czy jak to nazwać strasznie przypominał mi demogorgona z stranger things.Czy tylko mi tak się skojarzyło? Odpowiedz
avatar
anonim156 (*.*.233.156) wysłano z m.cda.pl 2020-05-18 12:36:54 +4
Jak się nazywa ta piosenka z pierwszych 10 sekund ??? Odpowiedz
avatar
anonim82 (*.*.189.82) 2020-06-19 17:22:05 +2
@anonim156: op z ao no exorcist Odpowiedz
avatar
anonim99 (*.*.236.99) wysłano z m.cda.pl 2020-05-21 11:37:03 0
@anonim66: Dzięki wielkie Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim184 (*.*.35.184) wysłano z m.cda.pl 2020-08-07 21:20:00 +3
te anime jest takie straszne i takie obrzydliwe ale zarazem ma mega fabule i jest ciekawe XD Odpowiedz
avatar
anonim71 (*.*.28.71) wysłano z m.cda.pl 2020-07-03 08:35:43 +3
Ja dziękuję czy w każdej anime muszą być takie ,,przypadki "? Odpowiedz
avatar
anonim185 (*.*.226.185) wysłano z m.cda.pl 2020-09-06 16:36:01 +2
Cześć ja z 2020 i czy tylko mi opening te zielone kólki przypominają covid19 Odpowiedz
avatar
anonim226 (*.*.113.226) wysłano z m.cda.pl 2020-05-11 11:09:42 +2
Już sam początek mnie rozwalił XD Odpowiedz
avatar
anonim170 (*.*.165.170) wysłano z m.cda.pl 2021-01-13 13:21:10 +1
Gość mi przypomina mieszankę Yuriego z Yuri on ice i Edamame z Great Pretender XDD Odpowiedz
avatar
anonim229 (*.*.149.229) wysłano z m.cda.pl 2020-11-23 13:58:30 +1
To na samym początku ja takie No demogorgon Odpowiedz
avatar
anonim170 (*.*.165.170) wysłano z m.cda.pl 2021-01-13 13:42:53 0
Gościu wygląda jak mieszanka Yuriego z Yuri on ice i Edamame z Great Pretender XDD Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Ostatnio komentowane:

Ciemno, prawie noc (2019) Cały film PL premium W Wałbrzychu dochodzi do serii tajemniczych zaginięć dzieci. Ponieważ policja wydaje się być bezsilna, kobieta postanawia przeprowadzić śledztwo na własną rękę...
Jaskiniowiec (2018) Dubbing PL premium Rewelacyjna animacja dla całej rodziny!

Zobacz już teraz w CDA premium!

Logowanie