Naruto odc 68 NapisyPL
Potrzebujesz szybszego ładowania wideo?
Załóż konto CDA Premium i nie trać czasu na wczytywanie.
Aktywuj teraz, a 14 dni otrzymasz gratis! Aktywuj konto premium Dlaczego widzę ten komunikat?

CDA nie limituje przepustowości oraz transferu danych.
W godzinach wieczornych może zdarzyć się jednak, iż ilość użytkowników przekracza możliwości naszych serwerów wideo. Wówczas odbiór może być zakłócony, a plik wideo może ładować się dłużej niż zwykle.

W opcji CDA Premium gwarantujemy, iż przepustowości i transferu nie braknie dla żadnego użytkownika. Zarejestruj swoje konto premium już teraz!

Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 8111 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: Anime_PL

Serdecznie Zapraszam!!!

pokaż cały opis
W katalogu: Anime z Napisami / Naruto
5.0 / 5 Oceny: 1
Włącz dostęp do 8111 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Naruto odc 68 NapisyPL
Najlepsze komentarze
avatar
anonim188 (*.*.144.188) wysłano z m.cda.pl 2020-06-18 22:43:55 +84
NARUTO WSTAWAJ TY CIOLE I SKOP IM DUPSKA!!! Odpowiedz
gachamalinki 2020-04-18 23:43:56 +76
Jena... Ta niewiedza na temat Orichimaru mnie irytuje bo totalnie nie wiem jaki on może mieć w tym wszystkim cel Odpowiedz
avatar
anonim64 (*.*.50.64) 2020-11-02 17:20:07 +2
@gachamalinki: chce się pobawić Odpowiedz
ninssss 2020-07-13 11:20:25 +64
sakura ninja, kiedy jest atakowana chowa się z rękami na głowie XDD no proszę was, przecież ona nawet chciała zostać chuninem Odpowiedz
avatar
anonim227 (*.*.213.227) 2020-07-16 15:22:03 +4
@ninssss: co nie xDDD Odpowiedz
avatar
anonim70 (*.*.37.70) wysłano z m.cda.pl 2020-11-29 15:16:12 +2
@ninssss: sorki, ale może taki ma odruch. większość z nas gdyby została zaatakowana prawdopodobnie zasłoniłaby głowę. Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
avatar
anonim163 (*.*.50.163) wysłano z m.cda.pl 2020-04-20 16:07:44 +56
‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍
..
    /⌒ヽ
   / ・ω・
 _ノ ヽ ノ \_
`/ `/ ⌒Y⌒ Y ヽ
(  (三ヽ人  /  |
| ノ⌒\  ̄ ̄ヽ  ノ
ヽ___>、___/
   |( 王 ノ〈
   /ミ`ー―彡ヽ
  / ヽ_/  |
  |  / Odpowiedz
avatar
anonim53 (*.*.54.53) wysłano z m.cda.pl 2020-07-12 21:08:43 +47
@anonim163: Widzialam to juz tyle razy ze rzygam tym Odpowiedz
avatar
anonim196 (*.*.178.196) wysłano z m.cda.pl 2020-05-16 20:04:34 +7
@anonim163: Wow Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
avatar
anonim61 (*.*.13.61) 2020-07-22 02:06:03 +38
no poprostu klasyk wszyscy sie leją po twarzach a naruto sobie drzemie XD Odpowiedz
avatar
anonim6 (*.*.217.6) wysłano z m.cda.pl 2020-07-02 01:24:47 +37
O jezu zazdro widoczków sakurze xd Odpowiedz
avatar
anonim29 (*.*.38.29) 2020-08-15 08:15:06 +29
Ta cała Sakura to jedno wielkie XD Została zaatakowana to się rękami zasłania, i jak zawsze trzeba ją ratować XDDD Odpowiedz
promise wysłano z m.cda.pl 2020-06-25 15:32:27 +21
boze ale te ogromne weze sa kozackie oroczimarke jest taki seksi wiurnrnjfgiitosodkcnfjsks Odpowiedz
avatar
anonim182 (*.*.24.182) wysłano z m.cda.pl 2020-07-16 10:50:03 +22
@promise: Wut -_- Odpowiedz
avatar
anonim196 (*.*.178.196) wysłano z m.cda.pl 2020-05-16 20:26:08 +21
Kurcze niezłe, zaczyna sie rozkręcać Odpowiedz
avatar
anonim74 (*.*.154.74) wysłano z m.cda.pl 2020-11-23 22:14:16 +2
@anonim196: Nom Odpowiedz
avatar
anonim40 (*.*.35.40) 2020-06-21 14:48:38 +16
orochimaru ma brzydki język fuj Odpowiedz
avatar
anonim74 (*.*.154.74) wysłano z m.cda.pl 2020-11-23 21:53:37 +8
@agatka0909183: Voldemort Odpowiedz
agatka0909183 wysłano z m.cda.pl 2020-08-03 19:20:17 +3
@anonim40: Ludzki wąż Odpowiedz
jannaszhania 2020-02-11 11:35:23 +14
❤️ Odpowiedz
avatar
anonim196 (*.*.178.196) wysłano z m.cda.pl 2020-05-16 20:26:08 +11
Kurcze niezłe, zaczyna sie rozkręcać Odpowiedz
avatar
anonim196 (*.*.178.196) wysłano z m.cda.pl 2020-05-16 20:26:08 +8
Kurcze niezłe, zaczyna sie rozkręcać Odpowiedz
agatka0909183 wysłano z m.cda.pl 2020-08-03 19:19:51 +16
@anonim196: Tak tylko brakuje dorosłego naruto bez koszulki Odpowiedz
avatar
anonim219 (*.*.174.219) 2020-08-10 22:57:32 +8
@agatka0909183: XDDDDD Odpowiedz
avatar
anonim38 (*.*.145.38) wysłano z m.cda.pl 2020-07-07 17:16:03 +6
17:30 umm nie chce nic ten ale to jest kakashiego um- Odpowiedz
avatar
anonim80 (*.*.135.80) 2020-11-05 17:56:11 +5
czekam aż naruto użyje żaby xddd:) Odpowiedz
avatar
anonim135 (*.*.173.135) 2020-11-23 21:17:11 +4
Jak ja nienawidzę Sakury nic nie robi ._. Odpowiedz
avatar
anonim196 (*.*.178.196) wysłano z m.cda.pl 2020-05-16 20:26:08 +4
Kurcze niezłe, zaczyna sie rozkręcać Odpowiedz
avatar
anonim121 (*.*.116.121) wysłano z m.cda.pl 2020-09-09 22:18:36 +3
Dzien 2 oglądania Naruto uważam za skończony a teraz spanko XD Odpowiedz
agatka0909183 wysłano z m.cda.pl 2020-08-03 19:22:20 +3
Dopiero co teraz zauważyłam jakie oni mają dziwne palce u stóp Odpowiedz
avatar
anonim163 (*.*.50.163) wysłano z m.cda.pl 2020-04-20 16:27:07 +3
) ~ }) @"(> Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off
Gang Wiewióra (2014) Dubbing PL premium Kinowy hit już w CDA Premium. Komedia dla całej rodziny!

Włącz CDA Premium na 14 dni za darmo.
Luis i obcy (2018) Dubbing PL premium Chłopiec zaprzyjaźnia się z trzema wesołymi kosmitami, których UFO zostaje rozbite w jego ogródku.

Oglądaj już teraz w CDA Premium!

Logowanie