Naruto Odc. 194 Tajemnica przeklętego nawiedzonego zamku
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 10633 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar

Naruto Odc.194 Tajemnica przeklętego nawiedzonego zamku

pokaż cały opis
W katalogu: Naruto
5.0 / 5 Oceny: 2
Włącz dostęp do 10633 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Naruto Odc. 194 Tajemnica przeklętego nawiedzonego zamku
Najlepsze komentarze
avatar
anonim19 (*.*.47.19) wysłano z m.cda.pl 2020-06-28 21:17:28 +153
Czy tylko mnie śmieszy ta nazwa ? Kraj czerwonej fasolki xd Odpowiedz
avatar
anonim241 (*.*.73.241) wysłano z m.cda.pl 2020-10-23 19:03:43 +55
@anonim19: kto chce mieszkać w kraju fasolki ? Odpowiedz
avatar
anonim241 (*.*.73.241) wysłano z m.cda.pl 2020-10-23 19:04:04 +17
@anonim241: bo ja tak Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
avatar
anonim72 (*.*.129.72) wysłano z m.cda.pl 2020-07-16 13:22:35 +98
Kreatywność nazywania wiosek i krai w Naruto jest na najwyższym poziomie. Kraj Czerwonej fasolki Odpowiedz
avatar
anonim92 (*.*.255.92) 2021-09-16 17:05:10 +16
@anonim72: Kraj Purpurowego Bakłażana Odpowiedz
avatar
anonim93 (*.*.159.93) wysłano z m.cda.pl 2020-11-04 09:24:22 +87
Tak poza treścią odcinka: nie wydaje się wam, że Ukryte Wioski powinny stosować jakieś kary za zatajanie prawdziwego celu, żeby zmniejszyć rangę misji i tym samym opłatę? Bo ja mam wrażenie, że to stała praktyka, a Tsunade jakoś nie reaguje, chociaż co i rusz okazuje się, że paru genninów dostaje misję rangi A, która miała być tylko C. To powinno być karalne Odpowiedz
tynqa 2020-12-15 12:40:15 +50
@anonim93: niby racja, ale Tsunade nie powinna się tym przejmować, bo to problem zleceniodawcy, że dostanie gorszych ludzi i zadanie zostanie wykonane słabiej, bo bez szczegółów genninowie mogą interpretować zlecenia na swoją korzyść i jak odkryją prawdę to może się okazać, że ta "prawda" nie była w zakresie ich obowiązków i skończyli już misję, a Tsunade i tak dostanie pieniądze za wykonane zadanie Odpowiedz
avatar
anonim213 (*.*.200.213) 2020-12-02 17:11:46 +6
@anonim93: no racja Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim87 (*.*.169.87) 2020-04-19 16:40:24 +71
Oglądam to 2 raz i nadal nic nie pamiętam. Mam wspaniałą pamięć XD Odpowiedz
tynqa 2020-12-15 12:33:34 +31
@anonim87: nie no spoko to norma... ja też nie pamiętam większości długich anime Odpowiedz
avatar
anonim84 (*.*.179.84) wysłano z m.cda.pl 2021-02-28 22:13:42 +15
@anonim87: Znów oglądnąć pierwszy raz najlepszy film w życiu
Marzenie Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [3]
nacia2016-2017 2021-02-04 20:30:22 +55
3:14 ej ale jest mi autentycznie smutno że tak traktują Naruto. Jakby nie patrzeć to on rozstrzyga większość misji i jemu obcy najbardziej ufają. Odpowiedz
avatar
anonim217 (*.*.135.217) 2021-03-19 16:10:04 +8
@nacia2016-2017: underrated Odpowiedz
avatar
anonim236 (*.*.233.236) wysłano z m.cda.pl 2021-03-15 19:41:06 +46
Naruto Shippuden sie zbliża kto sie cieszy?! Odpowiedz
avatar
anonim56 (*.*.142.56) wysłano z m.cda.pl 2021-05-02 11:52:17 +11
@anonim236: Ja Odpowiedz
avatar
anonim1 (*.*.177.1) 2021-06-03 21:40:33 +6
@anonim236: Ja też. Mam wyzwanie od siebie żeby obejrzeć do początku wakacji całą pierwszą serię (piszę to w 03.06.2021). Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim125 (*.*.101.125) wysłano z m.cda.pl 2021-03-20 22:14:46 +32
LUDZIE WYTRZYMAM DO KOŃCA FILERÓW! WYTRZYMAMY! Odpowiedz
avatar
anonim225 (*.*.172.225) wysłano z m.cda.pl 2021-12-14 17:59:16 +5
@anonim125: DAMY RADE Odpowiedz
avatar
anonim217 (*.*.235.217) 2021-03-10 13:15:51 +30
powoli mysle ze naruto zamienia sie w scooby' ego XD Odpowiedz
avatar
anonim20 (*.*.158.20) wysłano z m.cda.pl 2021-03-21 19:14:08 +20
Hinata: bądź mężny, Naruto
Ja: MUSISZ BYĆ WĘŻNYYY TAAAK Odpowiedz
tynqa 2020-12-15 11:42:35 +12
4:05 Naruto shyy Odpowiedz
nacia2016-2017 2021-02-04 20:52:01 +11
Ten cały Koza czy inne dziwadło nosi skarpetki do sandałów. Skazuję go na karę śmierci za ten haniebny czyn Odpowiedz
avatar
anonim253 (*.*.160.253) wysłano z m.cda.pl 2021-04-27 20:32:07 +20
@nacia2016-2017: On pochodzi z kraju cebuli z ukrytej wioski lidla XD Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim132 (*.*.220.132) 2021-07-03 11:33:27 +8
Kocham jak Hinata i naruto mają razem misje Odpowiedz
avatar
anonim167 (*.*.42.167) 2021-05-30 17:05:08 +8
czy kiedykolwiek babcia Tsunade powie że Naruto nadaje sie do misji Odpowiedz
avatar
anonim167 (*.*.42.167) 2021-05-30 17:02:01 +7
szczerze ja wole jak akcje rozgrywają sie w wiosce ukrytego liścia XD Odpowiedz
avatar
anonim213 (*.*.162.213) 2021-04-06 18:42:29 +4
japierdziele ale mi sie nie chce ogladać tych filerów Odpowiedz
avatar
anonim139 (*.*.97.139) 2021-03-09 13:23:18 +4
ej mam pytanie kiedy wrocimy do glownej fabuly ? Odpowiedz
julshia 2021-03-09 15:34:40 +8
@anonim139: w shipputenie bo to są fillary od 136 odcinka a tak btw nie wiedzialam ze ktos to oglada dzis XD Odpowiedz
avatar
anonim230 (*.*.131.230) wysłano z m.cda.pl 2020-09-29 19:54:49 +3
Nie ma komentarzy Odpowiedz
avatar
anonim92 (*.*.255.92) 2021-09-16 21:46:09 +2
Czy Naruto właśnie RZUCIŁ rasenganem?? Odpowiedz
avatar
anonim163 (*.*.10.163) 2021-11-13 13:00:18 +1
dattebayo-doo where are you we need some help for you now Odpowiedz
avatar
anonim174 (*.*.164.174) 2021-09-01 01:33:14 +1
Gdyby nie to że jest to filer to Naruto mógł podpisać ten zwój, odesłać bestie, i miałby drugiego przywołańca Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Ostatnio komentowane:

Logowanie