Naruto Odc. 182 Ponowne spotkanie, pozostały czas
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 10634 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar

Naruto Odc.182 Ponowne spotkanie, pozostały czas

pokaż cały opis
W katalogu: Naruto
5.0 / 5 Oceny: 8
Włącz dostęp do 10634 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Naruto Odc. 182 Ponowne spotkanie, pozostały czas
Najlepsze komentarze
marie123 2019-12-09 23:22:15 +143
Ale właśnie, ciekawa jestem kiedy rodzina Hinaty dowie się o jej zmianie. Odpowiedz
avatar
anonim3 (*.*.131.3) wysłano z m.cda.pl 2020-09-02 20:27:45 +25
@marie123: Ja też Odpowiedz
sukienek6 2021-06-17 14:52:24 +12
@anonim201: tak, przegapiłaś i to bardzo dużo Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [3]
tynqa 2020-12-13 15:53:17 +73
ej ogólnie to coraz bardziej mnie ten wątek wciąga, ale jest jedna rzecz która mnie zastanawia; czy w wiosce gwiazdy jest tylko 3 dorosłych i wiele dzieci? W takim razie co się stało z rodzicami tych dzieci? zgaduję, że zmarli przez te praktyki, ale jakoś ciężko mi w to uwierzyć, że te dzieci się tym nie przejeły (oprócz Sumaru) i nadal trenują ze zdrową psychiką Odpowiedz
avatar
anonim103 (*.*.148.103) wysłano z m.cda.pl 2021-01-18 17:49:41 +37
@tynqa: Po prostu nie pokazali dorosłych bo nie było po co (nie miało by to wpływu na akcje) Odpowiedz
avatar
anonim38 (*.*.215.38) 2021-02-03 08:56:00 +41
kto z 2021? :P Odpowiedz
avatar
anonim73 (*.*.18.73) 2021-03-12 20:15:22 +8
@anonim38: 12 marca xd Odpowiedz
avatar
anonim139 (*.*.162.139) wysłano z m.cda.pl 2021-02-16 00:23:49 +7
@anonim38: Wtorek, 16 luty 2021 godzina 0:23 XD ~jula Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [15]
avatar
anonim15 (*.*.234.15) wysłano z m.cda.pl 2020-06-27 12:41:16 +40
Komentarzy nie ma trzeba to zmienić. Kto z 2020? Odpowiedz
HannaPoranna 2021-01-31 10:47:43 +12
@anonim58: styczeń 2021:)) Odpowiedz
Julietta4 wysłano z m.cda.pl 2020-07-01 01:12:07 +7
@anonim15: Jaa Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [8]
avatar
anonim207 (*.*.216.207) wysłano z m.cda.pl 2020-06-30 15:43:48 +31
Kto ogląda w kwarantanne Odpowiedz
avatar
anonim106 (*.*.158.106) 2021-02-03 21:00:13 +21
@anonim207: ta kwarantanna to juz prawie rok trwa xD ale mi to nie przeszkadza :DD Odpowiedz
Julietta4 wysłano z m.cda.pl 2020-07-01 01:11:42 +4
@anonim207: Me Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim217 (*.*.52.217) 2020-07-03 11:49:20 +26
fajtin drimas Odpowiedz
avatar
anonim3 (*.*.131.3) wysłano z m.cda.pl 2020-09-02 20:29:00 +13
Dlaczego Brewka nie używa podziału cienia? Tyle razy naruto to użył że nawet bez zdolności używania jutsu powinien to machinalnie robić Odpowiedz
avatar
anonim82 (*.*.137.82) wysłano z m.cda.pl 2020-09-25 16:13:26 +50
@anonim3: Ta technika jest za trudna na gennina, żeby jej się nauczyć Naruto ukradł zwój. Brewka nie użył jej, ponieważ nie może korzystać z jakichkolwiek jutsu a co dopiero z takiej techniki. Jeśli coś pomyliłam, proszę o poprawienie mnie i przepraszam za moje błędy Odpowiedz
avatar
anonim42 (*.*.41.42) 2021-03-16 13:42:42 +13
@anonim82: dobrze mówisz ale tylko z tym że nie może korzystać z jakichkolwiek jutsu, zna taijutsu :) Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
Nizinek 2021-02-15 16:04:47 +12
Ładnie śpiewa kobieta XD Odpowiedz
avatar
anonim49 (*.*.106.49) wysłano z m.cda.pl 2021-05-27 11:53:34 +10
Coś ostatnio w ogóle nie ma sakury Odpowiedz
avatar
anonim162 (*.*.255.162) 2021-08-31 21:09:43 +12
@anonim49: i dobrze Odpowiedz
avatar
anonim220 (*.*.232.220) wysłano z m.cda.pl 2022-06-29 01:13:37 +4
@anonim49: No i świetnie Odpowiedz
avatar
anonim153 (*.*.120.153) wysłano z m.cda.pl 2021-08-16 13:43:59 +9
Czy tylko mnie wciągają bardziej te filllery co trwają przez 1 odc a nie jakieś 5 bo wtedy tak długo przeciągają Odpowiedz
avatar
anonim162 (*.*.255.162) 2021-08-31 21:08:36 +4
@anonim153: nie tylko ciebie Odpowiedz
avatar
anonim25 (*.*.236.25) wysłano z m.cda.pl 2020-03-13 12:57:15 +9
Ja też xd Odpowiedz
avatar
anonim3 (*.*.32.3) wysłano z m.cda.pl 2021-06-11 20:51:33 +5
Jezuuuuu... Sumaru: myślał przez pół życia że jego stara nie żyje.. potem ją odzyskał i dowiedział sie że go zostawiła a potem umarła a ten sie mści XDDDDD Odpowiedz
avatar
anonim211 (*.*.39.211) wysłano z m.cda.pl 2022-04-20 17:33:46 0
@anonim3: Fizyka Odpowiedz
avatar
anonim58 (*.*.80.58) 2021-03-18 08:50:30 +5
18.03.2021 czwartek 8:50, mam urodziny i zamiast siedzieć na lekcji oglądam Naruto :) Odpowiedz
avatar
anonim21 (*.*.105.21) 2021-03-14 16:36:04 +4
tydzień temu oglądałam "Given" i nadal się nie mogę pozbierać TwT Odpowiedz
avatar
anonim201 (*.*.60.201) wysłano z m.cda.pl 2021-05-16 22:23:20 +3
Niedziela 16 maja 22:23 2021rok. Jutro muszę wstać na 7 do szkoły a ja oglądam Naruto XD Odpowiedz
avatar
anonim137 (*.*.248.137) 2021-10-19 20:09:57 +1
@anonim201: ja oglądam naruto i mam zamiar dzisiaj oglądać całą noc zrobiłam kawe w termosie z 4 łyżeczkami ekspresso przez dwa tygodnie tak mam Odpowiedz
avatar
anonim137 (*.*.248.137) 2021-10-19 20:10:57 +1
@anonim201: bo od dwuch tygodni oglądam narutoXD Odpowiedz
avatar
anonim102 (*.*.4.102) wysłano z m.cda.pl 2022-03-25 11:04:30 +2
Czemu Sumaru i jego matka ciągle zmieniają kolor włosów? XD Odpowiedz
avatar
anonim211 (*.*.235.211) wysłano z m.cda.pl 2022-04-20 13:38:43 0
@anonim102: Światło dużo daje, ale trzeba przyznać, że tej matce to strasznie zciemnialy Odpowiedz
avatar
anonim153 (*.*.120.153) wysłano z m.cda.pl 2021-08-16 13:41:21 +2
16 sierpień 2021 rok godzina 13:41
Teraz wy
PUSTYNNY GAARA Odpowiedz
avatar
anonim201 (*.*.60.201) wysłano z m.cda.pl 2021-05-16 22:32:18 +2
Koleś : Pracujecie dla mnie.
Naruto: Mam to gdzieś!
XDDDDD Odpowiedz
Kakashi_Sh00k 2022-03-11 16:45:02 +1
Ale ta mama Sumaru jest ładnaaaa Odpowiedz
avatar
anonim201 (*.*.60.201) wysłano z m.cda.pl 2021-05-16 22:42:29 +1
Przez to że mam zbity telefon wyglądało jakby Sumaru miał brudne zęby XD Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie