Naruto Odc.  119 Błąd! Nowy przeciwnik
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 9713 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar

Naruto Odc.119 Błąd! Nowy przeciwnik

pokaż cały opis
W katalogu: Naruto / Naruto
4.0 / 5 Oceny: 6
Włącz dostęp do 9713 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Naruto Odc. 119 Błąd! Nowy przeciwnik
Najlepsze komentarze
tynqa 2020-06-18 14:56:18 +200
ta Tsunade musi być strasznie głupia skoro wysłała na takie niebezpieczeństwo piątkę dzieciaków. Ja rozumiem, że dorośli byli zajęci misjami, ale mogła zlecić im, żeby dzieciaki zastąpili dorosłych na tych łatwiejszych misjach, a starsi i bardziej doświadczeni ninja poszli ratować Sasuke. Ona posłała 4 genninów i jednego chuunina (idk jak to się pisze) na śmierć. Tsunade sama nie dałaby rady pokonać Orochimaru, więc czemu wysyła młodych przeciw jego ludziom?! Czy ona jest świadoma swojego błędu? ja zdaję sobie sprawę, że Naruto, Kiba, Chouji, Shikamaru i Neji też są ninja i powinni wykonywać misje, ale nie są doświadczeni, więc lepiej nie dawać im takich trudnych. Odpowiedz
avatar
anonim147 (*.*.245.147) 2020-12-24 00:07:12 +63
@tynqa: możliwe, że te misje na których byli starsi ninja były równie niebezpieczne Odpowiedz
avatar
anonim126 (*.*.63.126) 2020-07-28 15:24:02 +58
@tynqa: a o czym był by wtedy idcinek? Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [6]
Rocl_Lee 2020-09-06 12:30:41 +118
nmg z tg jak naruto poklepał sie po tyłku XDDDDDD Odpowiedz
ajrnoc 2021-05-12 20:57:12 +6
@Rocl_Lee: xddd Odpowiedz
Marxvc 2021-08-24 13:34:35 +2
@Rocl_Lee: XDDDDD Odpowiedz
Denka 2020-12-03 21:37:43 +103
Naruto jak zawsze sie skolnował jak baba, bierz patyk i napierdalaj tego kolesia a nie Odpowiedz
ayuumoon2 2020-12-04 09:27:31 +30
@Denka: kocham cie za ten komentarz xDDDD Odpowiedz
avatar
anonim255 (*.*.129.255) wysłano z m.cda.pl 2021-03-09 18:52:52 +9
@Denka: Klep klep Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim236 (*.*.216.236) wysłano z m.cda.pl 2020-06-22 22:52:54 +44
15:11 he he he Okres :DDD Odpowiedz
avatar
anonim88 (*.*.188.88) wysłano z m.cda.pl 2020-11-10 22:42:42 +13
@anonim236: aha Odpowiedz
avatar
anonim33 (*.*.136.33) 2020-06-28 00:57:42 +43
kurde balans Odpowiedz
avatar
anonim226 (*.*.105.226) wysłano z m.cda.pl 2020-10-23 10:13:49 +38
Mocium panie Odpowiedz
avatar
anonim147 (*.*.245.147) 2020-12-24 00:09:44 +26
@anonim226: niech się dzieje wola nieba Odpowiedz
avatar
anonim241 (*.*.255.241) wysłano z m.cda.pl 2020-12-25 12:21:27 +20
@anonim147: Z nią się zawsze zgadzać trzeba Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim75 (*.*.20.75) 2020-08-07 22:58:59 +37
12:20 naruto uspokuj czakre bo zaczynasz sie zmiieniać, BAKA Odpowiedz
avatar
anonim86 (*.*.102.86) wysłano z m.cda.pl 2021-04-10 08:31:25 +13
@anonim75: Bąka Odpowiedz
avatar
anonim53 (*.*.84.53) 2021-04-15 17:28:14 +11
@anonim86: chyba niestety puścił też czujesz Odpowiedz
avatar
anonim104 (*.*.163.104) 2021-01-10 18:15:26 +23
czy naruto nie może więcej potęgi lisa użyć oraz wogle więcej tego używać? bo pokazuje to tylko gdy sie wkurwi jebany Odpowiedz
avatar
anonim236 (*.*.149.236) wysłano z m.cda.pl 2021-06-29 19:22:11 +5
@anonim104: Opanuje i będzie używał na razie to dla niego zagrożenie Odpowiedz
avatar
anonim100 (*.*.139.100) wysłano z m.cda.pl 2021-03-13 18:58:52 +20
Wyobrażacie sobie to jak Sasuke w tej beczce 'lata' przy tych wszystkich rzutach itp? Odpowiedz
avatar
anonim196 (*.*.255.196) 2021-07-29 17:52:17 +5
@anonim100: ała Odpowiedz
avatar
anonim81 (*.*.153.81) wysłano z m.cda.pl 2020-01-31 23:37:18 +19
Haka haka ty tu Odpowiedz
Himaru 2021-02-27 13:19:46 +17
kiedy Akamaru jest mądrzejszy od Kiby Odpowiedz
avatar
anonim173 (*.*.79.173) 2020-06-10 13:35:06 +12
Ale malo komentarzy Odpowiedz
avatar
anonim219 (*.*.219.219) wysłano z m.cda.pl 2020-04-14 18:08:53 +10
Oj tak byczku Odpowiedz
avatar
anonim86 (*.*.102.86) wysłano z m.cda.pl 2021-04-10 08:06:33 +9
Pamiętacie Haku? Odpowiedz
avatar
anonim118 (*.*.245.118) 2021-05-09 21:36:21 +2
@anonim86: tak Odpowiedz
avatar
anonim196 (*.*.255.196) 2021-07-29 17:51:16 0
@anonim86: a jak można nie pamiętać Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
R_I_T_X 2021-05-28 21:55:36 +7
Ej shikamaru za każdym razem gdy walczy mierzy się z dziewczyną Odpowiedz
avatar
anonim196 (*.*.255.196) 2021-07-29 17:49:55 +2
@R_I_T_X: to sie robi letko podejrzane... Odpowiedz
avatar
anonim74 (*.*.246.74) 2021-03-29 00:41:44 +6
To się Naruto wkurwił .... Odpowiedz
avatar
anonim110 (*.*.193.110) wysłano z m.cda.pl 2021-01-10 12:55:03 +6
Na końcu miałam takie xD Odpowiedz
avatar
anonim57 (*.*.154.57) 2021-04-05 13:56:43 +5
TAK. NARU WRESZCIE UŻYŁ CHAKRY LISA. TAK TAK WRESZCIE Odpowiedz
avatar
anonim115 (*.*.5.115) wysłano z m.cda.pl 2021-04-18 14:15:11 +4
"Twoja ciało" Odpowiedz
avatar
anonim253 (*.*.200.253) wysłano z m.cda.pl 2021-03-24 07:15:28 +4
16'22 widok którego mi brakowało UvU Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Ostatnio komentowane:

Logowanie