Naruto Odc. 5 Nie zdaliśmy! Ostateczna decyzja Kakashiego
Potrzebujesz szybszego ładowania wideo?
Załóż konto CDA Premium i nie trać czasu na wczytywanie.
Aktywuj teraz, a 14 dni otrzymasz gratis! Aktywuj konto premium Dlaczego widzę ten komunikat?

CDA nie limituje przepustowości oraz transferu danych.
W godzinach wieczornych może zdarzyć się jednak, iż ilość użytkowników przekracza możliwości naszych serwerów wideo. Wówczas odbiór może być zakłócony, a plik wideo może ładować się dłużej niż zwykle.

W opcji CDA Premium gwarantujemy, iż przepustowości i transferu nie braknie dla żadnego użytkownika. Zarejestruj swoje konto premium już teraz!

Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 8373 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar

Naruto Odc.5 Nie zdaliśmy! Ostateczna decyzja Kakashiego

pokaż cały opis
W katalogu: Naruto / Naruto
4.0 / 5 Oceny: 1
Włącz dostęp do 8373 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Naruto Odc. 5 Nie zdaliśmy! Ostateczna decyzja Kakashiego
Najlepsze komentarze
avatar
anonim206 (*.*.181.206) wysłano z m.cda.pl 2020-04-18 20:45:14 +30
Ale mało kom, btw pozdro z joronaferii :D Odpowiedz
avatar
anonim228 (*.*.97.228) wysłano z m.cda.pl 2020-05-14 21:46:49 +14
@anonim164: xD ale to byla tylko literowka Odpowiedz
avatar
anonim164 (*.*.241.164) 2020-05-12 13:35:37 +9
@anonim206: * Koronaferie IDIOTO Odpowiedz
Mitsuri-stans wysłano z m.cda.pl 2020-08-06 00:17:09 +14
Uwaga spojlery z death note XDD Odpowiedz
avatar
anonim73 (*.*.100.73) wysłano z m.cda.pl 2020-11-26 18:31:16 +2
@Mitsuri-stans: O jaki ładny Killua na prof Odpowiedz
avatar
anonim125 (*.*.161.125) wysłano z m.cda.pl 2021-01-27 22:41:03 0
@anonim73: Trzeba sie pochwalic, ze zna sie te postac, tak? Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim253 (*.*.188.253) 2019-11-21 18:34:37 +13
ale super Odpowiedz
avatar
anonim120 (*.*.238.120) 2020-07-30 13:35:50 +10
L umrze Odpowiedz
avatar
anonim198 (*.*.168.198) 2020-08-22 22:51:06 +6
@anonim120: XDDDD to idealne miejsce na ten komentarz Odpowiedz
Denka 2020-11-17 15:04:50 +6
@anonim120: Lubiała Lighta Yagami ale Przestałam to oglądać po smieci L bo nie miało to dla mnie sensu ale kurna nie spikeruj Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
kakviru 2020-07-17 14:46:05 +7
Ale szybko się to ogląda Odpowiedz
Zikowsky 2020-02-20 17:53:36 +7
hehe Odpowiedz
avatar
anonim50 (*.*.96.50) 2021-01-21 13:05:40 +5
Light Yagami taż umrze Odpowiedz
kuba76463e3 2020-10-06 19:58:48 +4
kakashi zostanie 6 hokage Odpowiedz
avatar
anonim92 (*.*.168.92) wysłano z m.cda.pl 2020-11-16 20:51:18 +3
@kuba76463e3: Xd Odpowiedz
avatar
anonim120 (*.*.4.120) wysłano z m.cda.pl 2020-08-14 20:42:43 +2
Pozdrawiam Szczecin ;) Odpowiedz
avatar
anonim5 (*.*.122.5) 2021-02-19 14:44:45 +1
Near nie umrze Odpowiedz
avatar
anonim155 (*.*.120.155) wysłano z m.cda.pl 2021-03-05 10:14:15 0
Pozdrawiam L :( Odpowiedz
avatar
anonim115 (*.*.61.115) wysłano z m.cda.pl 2021-02-28 16:16:59 0
Co jest xd pod death note nie ma komentarzy a tutaj są same komentarze o death note xd ten świat jest powalony a tak przy okazji L umrze Odpowiedz
avatar
anonim204 (*.*.60.204) 2021-02-23 14:33:54 0
legenda głosi że naruto do dziś jest związany Odpowiedz
avatar
anonim94 (*.*.115.94) 2021-02-21 00:04:40 0
dzieci nieświadome dalszej części historii, to co mówi kakashi jest mocne. zapamiętajcie moje slowa xd Odpowiedz
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off
Psy 3: W imię zasad (2020) Cały film PL premium Kina zamknięte? #zostańwdomu

Zobacz mega hit już w CDA Premum!
Luis i obcy (2018) Dubbing PL premium Chłopiec zaprzyjaźnia się z trzema wesołymi kosmitami, których UFO zostaje rozbite w jego ogródku.

Oglądaj już teraz w CDA Premium!

Logowanie