Kill la Kill 07 (Napisy PL)
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 9275 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: Zireaael

Kill la Kill odcinek 7

pokaż cały opis
W katalogu: Kill la Kill
5.0 / 5 Oceny: 5
Włącz dostęp do 9275 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Kill la Kill 07 (Napisy PL)
Najlepsze komentarze
kacperro520 2020-01-28 22:53:13 +53
Ja rozumiem że przepych to aż nadto, no ale mogli chociaż wrócić do mieszkania w bloku z wanną i klimatyzacją Odpowiedz
avatar
anonim119 (*.*.57.119) wysłano z m.cda.pl 2021-01-18 19:12:32 +4
@kacperro520: Oni stracili wszystko. Klubu nie ma. Statystyka też spadła do zera. Odpowiedz
avatar
anonim24 (*.*.101.24) 2020-08-23 22:51:01 +21
IS THAT A JOJO REFERENCE? Odpowiedz
avatar
anonim94 (*.*.154.94) 2021-03-04 12:19:36 +2
@anonim24: 19:27
ORA ORA ORA ORA ORA ORA ORA Odpowiedz
avatar
anonim150 (*.*.228.150) wysłano z m.cda.pl 2021-04-04 21:29:17 0
@anonim24: muda muda muda muda muda muda muda muda muda muda muda muda muda muda mudamuda muda muda muda muda muda muda muda muda muda muda muda muda muda mudamuda muda muda muda muda muda muda muda muda muda muda muda muda muda mudamuda muda muda muda muda muda muda muda muda muda muda muda muda muda muda Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim52 (*.*.189.52) 2020-08-26 16:36:37 +19
kurwa Mako zajebała munddurek i czapeczke Jotaro Kujo z JoJo XDDD Odpowiedz
avatar
anonim119 (*.*.57.119) wysłano z m.cda.pl 2021-01-18 19:13:03 +1
@anonim52: Czyli ktoś też to zauważył XD Odpowiedz
avatar
anonim94 (*.*.154.94) 2021-03-04 11:55:59 +1
@anonim52: Jojo, jojo everywhere. Odpowiedz
avatar
anonim3 (*.*.38.3) 2019-12-02 12:41:16 +11
jakoś tak wychodzi, że zawsze jak to oglądam to piję Odpowiedz
avatar
anonim215 (*.*.191.215) wysłano z m.cda.pl 2020-02-07 16:03:00 +54
@anonim3: Bo tego się nie da na trzeźwo Odpowiedz
kacperro520 2020-01-28 22:52:10 +10
Czyżbyśmy w końcu doczekali się prawdziwej fabuły? Odpowiedz
avatar
anonim215 (*.*.191.215) wysłano z m.cda.pl 2020-02-07 16:02:22 +13
@kacperro520: Jeszcze nie, ale możliwe, że się do niej zbliżamy. Może zobaczymy ją w 23. odcinku Odpowiedz
avatar
anonim219 (*.*.120.219) 2020-07-25 15:47:28 +9
@anonim215: co xd fabula ciagnie sie od poczatu, zesraliscie sie, idzcie ogladac naruto moze to wam sie spodoba Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
152833645955849 2019-10-12 13:12:44 +5
bartek129f 2019-11-02 21:48:27 +1
@152833645955849: Odpowiedz
avatar
anonim3 (*.*.38.3) 2019-11-28 13:19:34 +1
@bartek129f: @948559546338212 Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
tourismo351 2020-12-19 00:46:18 +4
16:50 no kurwa Jotaro jak nic Odpowiedz
avatar
anonim94 (*.*.154.94) 2021-03-04 12:15:03 +1
@tourismo351: prawie Odpowiedz
avatar
anonim94 (*.*.154.94) 2021-03-04 12:16:31 +1
@tourismo351: albo nie ten tył czapki mówi wszystko Odpowiedz
avatar
anonim103 (*.*.31.103) 2020-05-14 00:08:57 +3
aż mi się smutno zrobiło gdy Mako zaczęła okładać Ryuko, tak nie powinno być, chociaż z drugiej strony gdyby Mako stała się jedną z tych złych to byłby z tego ciekawy plot twist Odpowiedz
Fucc 2020-05-26 12:39:16 +5
@anonim103: Trochę to głupie, Ryuko pokonywała 3 gwiazdkowych przeciwnikow a nie może sobie poradzić z 2 gwiazd. Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim178 (*.*.85.178) 2020-08-08 21:05:40 +2
7:28 Co ty tu robisz, Tsuyu? Odpowiedz
avatar
anonim229 (*.*.106.229) wysłano z m.cda.pl 2020-04-24 18:04:17 +2
aż mi się zachciało krokietów xdd Odpowiedz
avatar
anonim59 (*.*.123.59) 2021-02-22 09:47:01 +1
JoJo Odpowiedz
avatar
anonim119 (*.*.57.119) wysłano z m.cda.pl 2021-01-18 19:11:40 +1
Cudo Odpowiedz
avatar
anonim159 (*.*.184.159) wysłano z m.cda.pl 2021-03-28 22:29:02 0
jotaro... to nawet nie jest on Odpowiedz
karmazynowy123 2021-03-23 04:23:32 0
Niby pierdolnięte fest jak zawsze ale jednak jakieś tam wartości można wyciągnąć z tego odcinka Odpowiedz
kacperwilczynsk1984 2020-04-29 18:09:07 0
Oo niee, minuta 13:11! Ten Bentleyyyyy! Odpowiedz
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Ostatnio komentowane:

Jak poślubić milionera? (2019) Cały film PL premium Najnowsza polska komedia!

Zobacz już teraz w CDA Premium!
Balerina (2016) Lektor PL premium Piękna bajka dla całej rodziny!

Zobacz już teraz w CDA Premium!

Logowanie