Enen no Shouboutai 07 (Napisy PL)
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 11086 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: Zireaael

Enen no Shouboutai odcinek 7

pokaż cały opis
W katalogu: Enen no Shouboutai
4.0 / 5 Oceny: 9
Włącz dostęp do 11086 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Enen no Shouboutai 07 (Napisy PL)
Najlepsze komentarze
Darsifel 2019-09-22 18:13:31 +202
Ten "blądynek" ma na prawdę coś z rycerza - zakuty łeb. Odpowiedz
kuzasuna wysłano z m.cda.pl 2020-02-09 21:16:21 +28
@Darsifel: XDDD Odpowiedz
avatar
anonim224 (*.*.10.224) 2020-03-28 18:27:16 +12
@Darsifel: tru Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [4]
cztery_lol 2019-08-24 10:59:57 +94
Ten Ending jest zajebisty!! Odpowiedz
avatar
anonim97 (*.*.120.97) 2019-09-28 02:16:07 +40
@cztery_lol: po pierwszym odcinku nie mogłaś tego stwierdzić tylko dopiero w 7? Odpowiedz
daniodanio123321 2019-08-26 03:41:28 +18
@cztery_lol: potwierdzam Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
avatar
anonim2 (*.*.104.2) 2020-05-02 21:32:05 +60
czemu ten przywódca z jedynki wygląda jak wiedźmin? Odpowiedz
avatar
anonim14 (*.*.225.14) wysłano z m.cda.pl 2021-03-17 23:40:27 +4
@anonim2: Bosze tak myślałam że tylko ja to zauważyłam TwT Odpowiedz
avatar
anonim126 (*.*.210.126) wysłano z m.cda.pl 2021-06-09 21:25:44 +2
@anonim2: Mnie się trochę kojarzy z Worrick'iem z Gangsty Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim38 (*.*.190.38) 2020-06-04 09:36:53 +55
Kto ogląda podczas korona wirusa ? Odpowiedz
avatar
anonim30 (*.*.97.30) wysłano z m.cda.pl 2021-04-11 21:05:41 +18
@anonim113: Twój stary Odpowiedz
avatar
anonim113 (*.*.227.113) 2020-11-09 07:34:08 +6
@anonim38: ohayo Odpowiedz
avatar
anonim24 (*.*.101.24) wysłano z m.cda.pl 2020-03-22 13:55:07 +45
japoerdole ale ta mala gowniara jest denerwujaca rzuca sie na wszystkich jak pojebana zeby potem ja zmacali i jeszcze ma pretensje Odpowiedz
avatar
anonim80 (*.*.214.80) wysłano z m.cda.pl 2020-09-13 00:28:12 +6
@anonim24: Moim zdaniem jest lepsza niż Iris w sensie nie wiem czemu wciągam tu ją ale to moje stwierdzenie :pp Odpowiedz
avatar
anonim38 (*.*.190.38) 2020-06-04 09:37:53 +4
@anonim24: no mnie też to irytuje Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim11 (*.*.174.11) wysłano z m.cda.pl 2019-08-29 22:17:11 +29
Ach bojler bojler (bojler to Arthur xD).... ty to zawsze złapiesz laga mózgu.... Odpowiedz
avatar
anonim24 (*.*.101.24) wysłano z m.cda.pl 2020-03-22 13:52:47 +11
@anonim11: normalnie jak denki z bnha kij z tym ze ihate bnha so much Odpowiedz
avatar
anonim149 (*.*.95.149) wysłano z m.cda.pl 2020-02-10 19:58:55 +6
@anonim11: Znam typa który ma ksywkę bojler... Cóż, jeśli to oglądasz to pozdrowionka xD Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
avatar
anonim244 (*.*.50.244) 2019-12-15 10:25:16 +25
Zaczęłam oglądać to anime bo wyglądało całkiem interesująco a opening i ending brzmią zajebiście :P Nie zawiodłam się, oryginalne, fajne i postać główna jest sama w sobie inna niż większość anime. Jeżeli miałabym je ocenić w skali od 1 do 10 wychodzi mocna ósemka 8) Odpowiedz
avatar
anonim225 (*.*.224.225) 2020-01-03 22:01:42 +10
@anonim244: +bohater jak w każdym innym anime. Niczym się nie wyróżnia Odpowiedz
_x_asyl_x_ wysłano z m.cda.pl 2020-04-19 23:29:23 +4
@anonim244: A ja właśnie się zawiodłam Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
Lid1 2019-08-24 18:45:13 +14
Dzieki za odcinek tak szybko Odpowiedz
Gutek_33 2020-05-14 16:16:21 +12
co one robią w tej łazience 0-0 Odpowiedz
avatar
anonim28 (*.*.56.28) 2020-12-13 20:33:06 +11
"Masz dupę jak dupa. Dupa powinna mieć dupę jak dupa dupku!" Odpowiedz
avatar
anonim13 (*.*.90.13) 2019-08-24 02:46:55 +8
Pierwszy! Odpowiedz
avatar
anonim13 (*.*.90.13) 2019-08-24 03:11:21 +28
@anonim13: No i znowu trzeba czekać cały tydzień. Cholera. Odpowiedz
avatar
anonim38 (*.*.190.38) 2020-06-04 09:35:07 +6
@anonim13: Po co sam sobie odpowiadasz? Odpowiedz
kacperro520 2020-10-08 19:28:56 +7
Przemiana ognia w dźwięk a dźwięk w lód. Fizyka jest pojebana Odpowiedz
ninssss 2020-07-28 16:55:14 +6
co jest nie tak z tym typem co powtarza te same słowa 5 razy w jednym zdaniuXDD
aczkolwiek wszystkie postacie z jedynki są bardzo interesujące :P Odpowiedz
avatar
anonim198 (*.*.184.198) 2021-07-12 10:59:50 +5
czy tylko mi Arthur przypomina trochę Juriego z "Yuri On Ice!!!"???? Odpowiedz
BazeQ 2022-09-14 21:04:13 0
@anonim198: tak, tylko tobie Odpowiedz
avatar
anonim148 (*.*.97.148) wysłano z m.cda.pl 2019-08-29 01:16:04 +5
Z ktorego to jest roku bo z tego co patrzylem niby 2015 a tu dopiero 7 odc xd Odpowiedz
avatar
anonim237 (*.*.201.237) 2019-09-08 18:07:51 +16
@Bawelnianooki: To nie bajka deklu to anime Odpowiedz
avatar
anonim92 (*.*.83.92) 2019-09-09 04:05:00 +8
@anonim237: Anime to japońskie bajki deklu Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [6]
avatar
anonim101 (*.*.36.101) wysłano z m.cda.pl 2019-08-24 23:18:47 +4
Kiedy odcinki wychodzo ? Odpowiedz
DragoXDXD 2019-09-15 02:58:30 +4
@daniodanio123321: ale wiesz że tu odcinki są wyrzucane kilka dni po emisji w Japonii, na niektórych stronach polskie wersje są wrzucane kilka godzin po emisji ;) Odpowiedz
daniodanio123321 2019-08-26 03:10:44 +3
@anonim101: co tydzień jak byś nie zauważył... Odpowiedz
avatar
anonim218 (*.*.230.218) 2019-08-24 15:25:53 +4
avatar
anonim211 (*.*.95.211) wysłano z m.cda.pl 2021-04-08 00:27:00 +3
tyle osób narzeka na to anime a ono moim zdaniem jest przekoxxxx właśnie skończyłam ogladac dr.stone i polecam to tez każdemu Odpowiedz
avatar
anonim211 (*.*.152.211) wysłano z m.cda.pl 2021-03-23 22:21:08 +3
Jezu czy wy też tak lubicie słuchać tych odgłosów wybuchu uderzeń itp ten dźwięk jest po prostu tak zajrombisty że nie mogę poprostu jak to słucham to od razu czuje się no nawet nam jak to określić lol ale ze mnie poeta XD Odpowiedz
avatar
anonim185 (*.*.1.185) 2020-12-03 00:08:21 +3
czy tylko mnie ekscytują te dźwięki przy eksplozjach *-*?? Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie