Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu.  07 PL [Dracaena]

Aby obejrzeć wpisz rok urodzenia

zapamiętaj moje ustawienie

Strona została uznana przez użytkowników lub administratora za zawierającą treści przeznaczone wyłącznie dla osób pełnoletnich (mających ukończone 18 lat). Strony te zawierać mogą w szczególności treści o tematyce erotycznej, a także treści drastyczne lub inne przeznaczone wyłącznie dla osób pełnoletnich. Decydując się na zapoznanie z treścią tej strony, czynisz to na własną odpowiedzialność. Korzystanie ze stron zawierających treści przeznaczone wyłącznie dla osób pełnoletnich następuje na ryzyko osoby decydującej się zapoznać z takimi treściami.

Odblokuj dostęp do 9639 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: Ashi13x

Sprawię, że twoje ciało nie zapomni mojego...
Takato Saijou od pięciu lat zajmował pierwsze miejsce w rankingu na Najprzytulaśniejszego faceta, jednak ktoś nagle strącił go z tronu! Zrobił to Azumaya, początkujący aktor, który zadebiutował trzy lata temu. Wkrótce Azumaya przyłapuje go w stanie żałosnego upojenia i zaczyna szantażować. W zamian za zachowanie milczenia mężczyzna żąda, by Takato pozwolił mu się objąć! Objąć mnie, który przez tyle lat był najprzytulaśnieszym facetem? Co on plecie?! Jednak choć Takato był wrogo nastawiony względem niego, to i tak powoli zaczął mięknąć pod wpływem szczerego uśmiechu Azumayi!

Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony, na której znajdziecie więcej tłumaczeń: https://dra-caena.eu

pokaż cały opis
W katalogu: Anime/Donghua / Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu [Zakończone]
5.0 / 5 Oceny: 4
Włącz dostęp do 9639 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. 07 PL [Dracaena]
Najlepsze komentarze
avatar
anonim0 (*.*.156.0) 2019-08-13 19:38:17 +327
junta jest taki uroczy uwu Odpowiedz
avatar
anonim228 (*.*.214.228) wysłano z m.cda.pl 2019-09-08 20:47:48 +44
@anonim0: TAAKK Odpowiedz
Cygan-chan_uwu- 2019-08-14 20:14:16 +25
@anonim0: taak Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [4]
MakaoZu 2020-01-12 18:41:51 +305
Naprawdę nie pamiętacie, jak na początku mówili, że właściwie to poznali się na planie jakiegoś serialu i Takato udzielił Juncie cennych porad? No gratuluję inteligencji XDD Odpowiedz
avatar
anonim113 (*.*.177.113) wysłano z m.cda.pl 2020-10-20 20:02:23 +28
@MakaoZu: XDDDD NIE ZAUWAŻYŁAM SERIO! Odpowiedz
avatar
anonim187 (*.*.24.187) wysłano z m.cda.pl 2020-12-07 14:48:41 +16
@MakaoZu: Na poczatku jak to pierwszy raz oglondalam mialam laga ale puzniej zakumalam xD Odpowiedz
avatar
anonim118 (*.*.56.118) wysłano z m.cda.pl 2019-10-08 07:37:01 +113
Czemu oni na początku się zachowują jakby sie nie znali Odpowiedz
avatar
anonim75 (*.*.156.75) wysłano z m.cda.pl 2019-12-23 00:00:33 +185
@anonim142: Ten odcinek pokazuje początek ich znajomości oraz jak Junta zakochał się w Takato Odpowiedz
avatar
anonim73 (*.*.229.73) 2019-12-08 14:46:20 +52
@anonim142: Bo na początku jest to, jak się poznali... Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [4]
avatar
anonim194 (*.*.181.194) wysłano z m.cda.pl 2020-04-23 11:09:16 +89
Nawet bez gejozy to anime jest fajne . Odpowiedz
avatar
anonim168 (*.*.117.168) wysłano z m.cda.pl 2019-10-02 19:12:31 +74
21:49 jak usłyszałam ten pisk w butach to od razy pomyślałam o koszykówce a zwłaszcza Kuroko no basket i wsumie jak tak bardziej pomyśleć to Azumaya przypomina z wyglądu tego Blondyna chyba Kise xd Odpowiedz
avatar
anonim221 (*.*.158.221) wysłano z m.cda.pl 2019-11-23 10:52:10 +34
@anonim168: Tyle, że Junta jest jak misio, a Kise jak pies. Odpowiedz
avatar
anonim220 (*.*.212.220) 2020-04-15 12:00:12 +65
Osrałam się na początku bo myślałam że mają jakieś zaniki pamięci XD Odpowiedz
avatar
anonim160 (*.*.236.160) wysłano z m.cda.pl 2020-01-07 03:52:13 +46
Ta dziewczyna w czarnych wlosach to hinata tak samo jak hinata z haikyuu Odpowiedz
avatar
anonim44 (*.*.208.44) wysłano z m.cda.pl 2020-01-18 05:04:56 +31
@anonim160: uwielbiam haikyuu Odpowiedz
Yuki_Yoshida 2020-04-03 19:38:53 +12
@anonim160: też o tym pomyślałam xD Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [7]
avatar
anonim178 (*.*.132.178) 2019-12-07 19:35:05 +43
boziu to były wspomnienia XD Odpowiedz
avatar
anonim118 (*.*.56.118) wysłano z m.cda.pl 2019-10-08 07:52:31 +43
A dobra już rozumiem XDD Odpowiedz
avatar
anonim16 (*.*.168.16) wysłano z m.cda.pl 2020-07-11 14:20:44 +26
Za mało seksiku Odpowiedz
Kkejaa 2020-02-13 16:03:22 +24
09:46 Free? XD Odpowiedz
avatar
anonim54 (*.*.77.54) wysłano z m.cda.pl 2020-07-15 12:27:47 0
@Kkejaa: cooooo o Odpowiedz
avatar
anonim247 (*.*.97.247) wysłano z m.cda.pl 2020-05-03 00:34:16 0
@Kkejaa: Lol Odpowiedz
yt-elizka-yt 2020-08-29 18:52:24 +12
zna ktos yaoi podobne do tego? prosze zbawcie mnie Odpowiedz
avatar
anonim84 (*.*.176.84) wysłano z m.cda.pl 2021-04-13 12:04:09 0
@yt-elizka-yt: Właśnie też szukam Odpowiedz
avatar
anonim200 (*.*.237.200) 2020-11-09 14:55:59 +11
3.45 scena z HINATĄ jak ten rudzielec z siatkówki stał się aktorem i się tu znalazł xd ? pozdrawiam fanów haikyuu (kageyama będzie zły xd ) Odpowiedz
avatar
anonim224 (*.*.221.224) wysłano z m.cda.pl 2020-12-23 11:09:22 +2
@anonim200: Haha padłam jak to przeczytała Odpowiedz
ShawnikLoffe 2020-10-08 08:41:31 +10
Tylko mnie to rozśmieszyło kiedy on tak jebnął o ścianę? XDDD 17:43 Odpowiedz
avatar
anonim19 (*.*.36.19) 2021-03-01 21:25:47 +5
@ShawnikLoffe: A już myślałam że to ze mną jest coś nie tak bo mnie to śmieszyXDD Ale jak widzę na szczęście nie XD Odpowiedz
ShawnikLoffe 2020-10-08 08:38:14 +9
Ale fajnie się poznaliiii aaaa Odpowiedz
fankatoradora 2020-10-03 00:50:41 +9
Idk czemu ale jak to oglądam mam banana na twarzy i jeszcze motyle w brzuchu Odpowiedz
avatar
anonim68 (*.*.181.68) 2020-05-17 19:11:03 +9
jezuuuuuu kawaiiiiiiiq dawno tak nie piszczałam na anime jejjuuuu nie moge normanie cukrzycaaaaaaaa Odpowiedz
Marchwiaa 2021-02-14 03:52:21 +8
czy tylko jak wsiadł do autobusu przypomiałą mi się tamta scena? xD Odpowiedz
avatar
anonim138 (*.*.230.138) 2020-11-12 14:01:47 +8
reżyser: To była najlepsza z waszych wspólnych scen.
ja: Stary.. Ty wiesz o czym pi-rdolisz?? Odpowiedz
avatar
anonim183 (*.*.0.183) wysłano z m.cda.pl 2020-06-20 00:06:12 +8
Kc to całym moim serduszkiem Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Ostatnio komentowane:

Logowanie