Kiss x Sis 03 (Napisy PL)
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 10019 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: Zireaael

Kiss x Sis odcinek 3

pokaż cały opis
W katalogu: Kiss x Sis
4.0 / 5 Oceny: 7
Włącz dostęp do 10019 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Kiss x Sis 03 (Napisy PL)
Najlepsze komentarze
ak4733830 wysłano z m.cda.pl 2020-03-24 01:49:02 +143
A gościowi zazdroszcze Odpowiedz
avatar
anonim230 (*.*.81.230) 2020-08-17 21:06:36 +38
@anonim215: tylko że cię olewają Odpowiedz
avatar
anonim215 (*.*.212.215) wysłano z m.cda.pl 2020-08-04 11:35:28 +22
@ak4733830: Ja mam tak ;) Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [3]
avatar
anonim56 (*.*.255.56) 2020-05-24 17:13:54 +90
to anime jest pojebane ale niestety fajne :)
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd Odpowiedz
gameswiktor2 2019-08-11 14:43:34 +60
Dlaczego to jest takie :3 xd Odpowiedz
oski.klej 2019-09-07 16:33:56 +43
@gameswiktor2: a dlaczego nie XD Odpowiedz
avatar
anonim97 (*.*.146.97) wysłano z m.cda.pl 2020-08-31 20:12:06 +13
@oski.klej: właśnie mój zdrowy rozsądek kieruje bardziej na słowo NIE i kazirodztwo pomimo tego że nie są spokrwenieni Odpowiedz
avatar
anonim186 (*.*.181.186) wysłano z m.cda.pl 2020-05-04 22:14:18 +58
On się za bardzo wciąga ale i tak mu zazdroszczę w chuuuuuuuuj!!! Odpowiedz
SkyeLlenn 2020-06-27 07:30:00 +40
Te laski mają syndrom Sztokholmski czy jaki uj? XD Odpowiedz
avatar
anonim67 (*.*.166.67) 2020-10-29 17:53:44 +13
@SkyeLlenn: ten ic brat jest ich oprawcą czy cos ?XD Odpowiedz
krasowski-adas 2020-12-16 17:39:34 +5
@anonim67: oprawcą? xD Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim145 (*.*.52.145) wysłano z m.cda.pl 2020-07-02 00:46:44 +37
To niszczy moja psychike. Ale oglądam dalej ( ͡° ͜ʖ ͡°) Odpowiedz
avatar
anonim19 (*.*.97.19) wysłano z m.cda.pl 2021-03-15 12:39:57 +2
@anonim145: Ja to 5 raz oglądam Odpowiedz
avatar
anonim219 (*.*.241.219) wysłano z m.cda.pl 2021-10-12 23:48:08 0
@anonim19: O ty też Odpowiedz
avatar
anonim235 (*.*.127.235) wysłano z m.cda.pl 2020-07-04 20:28:01 +30
Dobra to kiedy keita zarucha? Odpowiedz
avatar
anonim145 (*.*.96.145) wysłano z m.cda.pl 2020-12-24 10:57:10 +15
@anonim235: Na stronach od hentai Odpowiedz
avatar
anonim239 (*.*.27.239) wysłano z m.cda.pl 2021-11-18 08:12:11 0
@anonim145: Gun Odpowiedz
avatar
anonim171 (*.*.99.171) wysłano z m.cda.pl 2020-07-04 19:30:38 +24
A gdzie seks Odpowiedz
avatar
anonim178 (*.*.100.178) wysłano z m.cda.pl 2020-12-23 22:03:25 +8
@anonim171: Nie ma ale na nhentai jest oraz rule 34 Odpowiedz
avatar
anonim29 (*.*.58.29) wysłano z m.cda.pl 2019-08-08 21:26:36 +20
jesteś wszędzie internecie xD Odpowiedz
avatar
anonim156 (*.*.88.156) wysłano z m.cda.pl 2020-06-07 00:57:19 +18
Napluli mi w totem Odpowiedz
avatar
anonim181 (*.*.89.181) wysłano z m.cda.pl 2021-01-21 22:30:47 0
@anonim156: Wygrzmocili mi jaszczura!!! Odpowiedz
avatar
anonim176 (*.*.96.176) wysłano z m.cda.pl 2019-12-04 15:40:54 +16
Dlamnie super ale uwaga uwaga uwaga dzieci macie tego nie oglodać ok do ukaczenie swych lat .I zapewne ktos napisze ze sam jestem dzieckiem zaskocze cie nie jestem ale teras masz mine he czy nie cieszko powiedziec nie widze cie i zapewne minie durzo czasu hehe jak ktos to przeczyta hehe przepraszam za bledy telefon nie dlamnie Odpowiedz
krystian_187 2020-01-08 23:56:29 +107
@anonim176: po twojej ortografii widać że masz max 12 lat i autyzm Odpowiedz
ak4733830 wysłano z m.cda.pl 2020-03-24 01:47:17 +29
@anonim176: Haaaaaaaaaaaaaaamie dzieci też mają prawo do szczęścia tak jak seniorzy nie tylko my gimbuzy możemy się cieszyć życiem Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [4]
avatar
anonim108 (*.*.42.108) 2020-11-16 15:26:27 +6
banan ma wytrysk Odpowiedz
avatar
anonim170 (*.*.141.170) wysłano z m.cda.pl 2021-01-16 20:10:38 0
@anonim108: XDDDDD Odpowiedz
avatar
anonim96 (*.*.173.96) wysłano z m.cda.pl 2020-09-22 01:57:36 +6
Tak się zastanawiam czemu miłość brata i siosty jest dla wszystkich fuj. Czemu wolno się komuś zakochać w przypadkowej osobie spotkanej na chodniku, a nie wolno rodzeństwu, które spędza razem przez całe życie, często jest swoimi najlepszymi przyjaciółmi, zna swoje wszystkie tajemnice, dzieli troski i radości. Dlaczego miałoby to być takie niemoralne i obrzydliwe. To może być dwoje zakochanych ludzi, którzy mają nieszczęście mieć tych samych rodziców. Dlaczego związek np. dwóch facetów jest społecznie akceptowalny, a taka miłość już nie.
Wiem że ze względów naturalnych dzieci z tego nie będzie. Ale kto nie spał na biologii ten wie że dzieci nie przynosi bocian, tylko powstają w procesie który jest aktem woli i może być kontrolowany. Polecam przyjrzeć się takim pojęciom jak: antykoncepcja, sterylizacja u ludzi, in vitro, adopcja.
Więc skoro problemu moralnego i biologicznego brak to niech mnie ktoś pouczy czemu to budzi takie oburzenie. Odpowiedz
hmiras2 2020-10-22 12:11:10 +2
@anonim96: może dlatego że dzieci z takich związków są słabe genetycznie a cały procedens w kulturze europejskiej był zarezerwowany dla królewskich rodów? Odpowiedz
avatar
anonim72 (*.*.64.72) 2021-01-11 12:52:20 0
@anonim96: jak poszukasz znajdziesz dokumenty o tym co piszesz -wiec istnieje w realu Odpowiedz
avatar
anonim25 (*.*.176.25) wysłano z m.cda.pl 2020-08-15 16:08:06 +6
Ja ich nie rozumiem ja bym nie czuła takiego pociągu do brata nawet jakby był najprzystojniejszy na całym świecie Odpowiedz
avatar
anonim217 (*.*.83.217) 2020-08-15 18:50:05 +7
@anonim25: no tak to całkiem normalne ale ten chłopak nie jest z nimi spokrewniony natura zaopatrzyła w nas mechanizm przed zakochaniem się z osobą spokrewnioną ale skoro on nie jest spokrewniony z nimi a akurat im się ten chłopak podoba no to wychodzi na jedno Odpowiedz
hmiras2 2020-10-22 12:09:41 +1
@anonim217: nie sądzę że coś takiego mamy skoro jako dzieci zakochac się możesz w kuzynce Odpowiedz
avatar
anonim253 (*.*.58.253) wysłano z m.cda.pl 2020-07-28 17:38:18 +4
2020? XD uwu :3 Odpowiedz
avatar
anonim231 (*.*.108.231) 2020-11-14 21:46:32 +3
taaa to tylko czekolada Odpowiedz
avatar
anonim47 (*.*.162.47) wysłano z m.cda.pl 2021-02-22 01:41:03 +2
Jaki chory pojeb robił to anime?! Odpowiedz
avatar
anonim159 (*.*.236.159) wysłano z m.cda.pl 2021-01-28 17:41:54 +1
Ale to anime poprawia mi nastrój Odpowiedz
avatar
anonim208 (*.*.8.208) wysłano z m.cda.pl 2021-01-17 19:21:31 +1
13:51 HA?! Odpowiedz
psikus123321 2021-01-15 01:12:14 +1
co kurrrrw Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie