Saiki Kusuo no Psi Nan Odcinek 8
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 8162 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar

Saiki Kusuo no Psi Nan Odcinek 8

pokaż cały opis
W katalogu: Saiki Kusuo no Ψ-nan (The Disastrous Life of Saiki K.) Wszystko Napisy PL / Saiki Kusuo no Ψ-nan
5.0 / 5 Oceny: 3
1059 godzin bajek dla dzieci.
Włącz CDA Premium w mniej niż 2 minuty!
Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Saiki Kusuo no Psi Nan Odcinek 8
Najlepsze komentarze
avatar
anonim27 (*.*.111.27) wysłano z m.cda.pl 2020-07-05 20:45:28 +78
Ta laska w granatowych włosach strasznie mnie wkurwia Odpowiedz
avatar
anonim92 (*.*.139.92) wysłano z m.cda.pl 2020-10-08 16:34:27 +4
@anonim27: Mnie tez Odpowiedz
avatar
anonim42 (*.*.137.42) 2020-12-14 15:38:07 0
@anonim27: +1 Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim141 (*.*.113.141) wysłano z m.cda.pl 2020-05-15 02:49:53 +33
kradzieży mięsa do kebsa nie wybaczę Odpowiedz
oliwkazakowska 2020-11-22 20:40:29 +20
Nie mam z kim Szipować Saikiego T^T Odpowiedz
avatar
anonim42 (*.*.137.42) 2020-12-14 15:37:05 +1
@oliwkazakowska: Same adno sie nie nadaje Odpowiedz
MasterPuszek 2020-03-05 17:57:26 +13
17:43 *kiedy obudzisz demona* Odpowiedz
avatar
anonim104 (*.*.194.104) 2020-07-26 14:10:33 +9
12:10 chidori + rasengan xD Odpowiedz
r-junak2000 2019-09-15 10:51:06 +5
japierodle ale laguje Odpowiedz
avatar
anonim224 (*.*.125.224) wysłano z m.cda.pl 2019-10-15 01:40:19 +43
@r-junak2000: Ryj masz zlagowany czubie Odpowiedz
avatar
anonim161 (*.*.56.161) 2019-12-16 18:26:59 +24
@r-junak2000: nie laguje Typie xD może to wina twego wifi Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [3]
nina5414 2020-12-26 00:00:47 +2
Saiki bawi się w Goku z dragon balla XDD Odpowiedz
avatar
anonim231 (*.*.104.231) wysłano z m.cda.pl 2020-10-27 19:37:37 +2
Lubie tą w granatowych włoskach, sorka shipuje z saikim Odpowiedz
avatar
anonim29 (*.*.36.29) wysłano z m.cda.pl 2020-11-18 00:05:54 +22
@anonim231: Dobrze się czujesz? XDD Odpowiedz
avatar
anonim178 (*.*.225.178) 2020-12-29 17:03:22 +1
@anonim231: az zrobie ss
jestes rzadkim zjawiskiem Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim217 (*.*.227.217) wysłano z m.cda.pl 2020-05-16 22:18:39 +2
Póki co to jest strasznie nudne :/ opłaca mi się dalej oglądać czy nie ma co czasu marnować? Odpowiedz
avatar
anonim25 (*.*.219.25) wysłano z m.cda.pl 2020-06-18 11:21:33 +30
@anonim217: według mnie opłaca kwestia gustu Odpowiedz
avatar
anonim65 (*.*.177.65) 2020-12-22 11:42:56 0
@anonim217: no komedyjka typowa, do ogladania pojedynczych odcinkow, jak chcesz emocje to walnij mecha Odpowiedz
avatar
anonim82 (*.*.160.82) wysłano z m.cda.pl 2021-01-06 00:31:48 +1
Co ty tu robisz shikimaru Odpowiedz
avatar
anonim246 (*.*.122.246) wysłano z m.cda.pl 2020-11-01 02:34:03 +1
Kochamm Odpowiedz
avatar
anonim27 (*.*.45.27) 2021-01-26 13:04:27 0
yare yare Odpowiedz
avatar
anonim173 (*.*.11.173) wysłano z m.cda.pl 2020-12-27 14:22:17 0
avatar
anonim56 (*.*.40.56) wysłano z m.cda.pl 2020-12-07 19:12:27 0
Niech mi ktos powie jak sie to anime oglada no nie wiem wszytsko mi sie miesza :cry: Odpowiedz
avatar
anonim53 (*.*.95.53) wysłano z m.cda.pl 2020-11-28 00:25:51 0
Ja rozumiem że oglądnąć to poprawna forma ale jak tlumacz robi napisy na całe PL powinien pisać obejrzeć bo nie każdy jest wiesniakiem z Małopolski Odpowiedz
avatar
anonim178 (*.*.225.178) 2020-12-29 17:04:41 0
@anonim53: ale rozumiesz przekaz?
rozumiesz, wiec o co ci chodzi SDFAS|FSIA Odpowiedz
avatar
anonim30 (*.*.57.30) 2021-01-03 01:46:50 0
@anonim53: yyy co masz do ludzi z małopolski? szacunku trochę do innych ludzi. :)) Odpowiedz
avatar
anonim108 (*.*.4.108) wysłano z m.cda.pl 2020-04-16 01:09:01 0
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off
Nowy Pech to nie grzech (2018) Cały film PL premium Świetna polska komedia romantyczna!

Zobacz już teraz w CDA Premium!
Jaskiniowiec (2018) Dubbing PL premium Rewelacyjna animacja dla całej rodziny!

Zobacz już teraz w CDA premium!

Logowanie