Naruto 058 (dubbing pl)
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 10469 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: VG SHOTS

Naruto dubbing pl
Odcinek: 58
Tytuł:
Od lat: 7

pokaż cały opis
W katalogu: Naruto - Dubbing PL
5.0 / 5 Oceny: 13
1059 godzin bajek dla dzieci.
Włącz CDA Premium w mniej niż 2 minuty!
Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Naruto 058 (dubbing pl)
Najlepsze komentarze
avatar
anonim130 (*.*.85.130) wysłano z m.cda.pl 2020-06-25 13:07:26 +40
"Niedoczekanie twoje, pomyleńcu!"xDD

Już kocham ten dubbing! Odpowiedz
avatar
anonim53 (*.*.173.53) wysłano z m.cda.pl 2019-10-25 12:13:55 +36
Biedny Gara Odpowiedz
avatar
anonim102 (*.*.47.102) wysłano z m.cda.pl 2019-10-27 17:36:12 +27
@anonim53: Dobrze tak temu hujkowi Odpowiedz
avatar
anonim204 (*.*.126.204) 2021-06-27 23:44:23 +7
@anonim53: odc taki straszny że aż chłodem powiało. A nie to ja okno mam otwarte XDDDDDD Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [5]
avatar
anonim130 (*.*.85.130) wysłano z m.cda.pl 2020-06-25 13:34:03 +19
Ja jako dzieciak: Gaara jest taki zły... ale trochę go szkoda, ale i tak jest zły...nie lubię go!"

Ja teraz po obu seriach (do siebie): TY KLAUNIE!xD

...
(Tak czy siak jako dzieciak, po 80odcinku Naruto, moja miłość do niego zaczęła rosnąć... więc xD) Odpowiedz
avatar
anonim34 (*.*.129.34) wysłano z m.cda.pl 2022-05-24 16:35:01 0
@anonim130: XD Odpowiedz
patrycjagrek 2021-01-02 15:06:06 +9
Gdzie jest ten stary piernik XD Odpowiedz
avatar
anonim59 (*.*.30.59) wysłano z m.cda.pl 2021-02-11 16:25:43 +3
@patrycjagrek: XDD Odpowiedz
avatar
anonim14 (*.*.31.14) 2021-05-03 19:02:47 +2
@patrycjagrek: xddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
avatar
anonim180 (*.*.217.180) wysłano z m.cda.pl 2020-04-07 00:19:38 +6
Gaara senpai Odpowiedz
avatar
anonim10 (*.*.79.10) 2020-03-16 23:21:10 +6
J GARE ZERO SZACUNKU do niego on chciał zabić LEE Odpowiedz
avatar
anonim178 (*.*.179.178) 2020-04-25 13:51:46 +36
@anonim10: obejrz najpierw całe naruto potem pogadamy Odpowiedz
avatar
anonim178 (*.*.155.178) wysłano z m.cda.pl 2021-05-05 10:18:24 +4
Co tam u was? Odpowiedz
avatar
anonim254 (*.*.168.254) wysłano z m.cda.pl 2021-01-25 14:07:07 +4
Dużo anonów Odpowiedz
Arecki_Arek wysłano z m.cda.pl 2020-12-09 03:32:16 +4
Elo Odpowiedz
avatar
anonim169 (*.*.171.169) wysłano z m.cda.pl 2021-05-22 21:26:19 +3
Kto ogląda naruto 1 raz? Odpowiedz
avatar
anonim123 (*.*.165.123) wysłano z m.cda.pl 2021-12-27 23:17:30 +2
@anonim244: Ja Odpowiedz
avatar
anonim244 (*.*.7.244) wysłano z m.cda.pl 2021-11-22 13:40:55 +2
@anonim169: Ja Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
Ameva 2019-12-30 22:13:36 +3
Chodziło o tego objętego kolesia z czerwonymi włosami i znakiem na czole Odpowiedz
avatar
anonim220 (*.*.128.220) wysłano z m.cda.pl 2021-08-05 02:58:54 +1
@anonim208: Kto xd ja żadnego gary nie znam to Gaara. Odpowiedz
avatar
anonim208 (*.*.33.208) wysłano z m.cda.pl 2020-04-08 21:48:04 +1
@Ameva: To gara Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim90 (*.*.97.90) wysłano z m.cda.pl 2022-05-16 17:40:17 0
5:23 Naruto twerkuje Odpowiedz
avatar
anonim216 (*.*.39.216) 2022-03-21 10:47:29 0
siukaku XD Odpowiedz
tomekterkajestdlamnienajlepszy 2022-02-07 12:22:15 0
czy mi się wydaje czy gej ma inny głos? Odpowiedz
avatar
anonim147 (*.*.32.147) 2021-11-29 18:27:45 0
nhbgfctvhn ,/ Odpowiedz
avatar
anonim168 (*.*.0.168) wysłano z m.cda.pl 2021-08-28 15:12:28 0
Gaara ma głos jak miał 50 lat, a ma tylko 13 xdd Odpowiedz
arebacz9 2021-08-24 08:50:18 0
Biedny gaara Odpowiedz
avatar
anonim183 (*.*.191.183) 2021-07-05 21:33:04 0
gdzie jest ten stary piernik XDDDDDDDDD Odpowiedz
avatar
anonim46 (*.*.33.46) wysłano z m.cda.pl 2021-07-04 00:21:49 0
Jezu głos gary jest taki śmieszny Odpowiedz
Gabimarysia-83 2021-05-08 14:32:37 0
Dlaczego mały gaara miał głos 70-latka XDD Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Ostatnio komentowane:

Logowanie