Kuroko no Basket sezon 2 odcinek 3 napisy pl
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 10237 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar

Drugi sezon anime Kuroko no Basket.
Kuroko i reszta drużyny z Seirin biorą udział w Winter Cup, czyli w Zimowych Mistrzostwach. Będą musieli stoczyć mecze z silnymi przeciwnikami takimi jak: liceum Too, z którymi już raz przegrali; jednym z Niekonorowanych Króli oraz z drużynami, w których są pozostali członkowie Pokolenia Cudów. Czy Seirin uda się zwyciężyć? Oprócz tego Kagami spotka się ze starym kolegą z Ameryki.

pokaż cały opis
W katalogu: Kuroko no Basket 2
5.0 / 5 Oceny: 3
Włącz dostęp do 10237 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Kuroko no Basket sezon 2 odcinek 3 napisy pl
Najlepsze komentarze
avatar
anonim188 (*.*.144.188) wysłano z m.cda.pl 2020-06-01 16:37:22 +158
Ej okej ja rozumiem ze Kagami jest super i lubie go tez bardzo i jestem za nim i tak dalej ale jednak to anime " KUROKO no basket" i jakby ja wciąż czekam az w końcu Kuroko cos pokaze bo jak narazie wszystko kreci sie wokol Kagamiego... Znaczy nie mam nic przeciwko ale jednak Kuroko należał do tej Super ligi i myślę ze zasluguje tez na pokaz swojego talentu przynajmniej w 1 meczu... Odpowiedz
slodycz12345678 2020-07-20 17:19:10 +68
@anonim188: byczqu zobaczysz pozniej Odpowiedz
avatar
anonim253 (*.*.31.253) wysłano z m.cda.pl 2020-08-15 21:38:42 +45
@anonim188: Dokładnie, kiedy przeciwnicy ich opisują to Kagami jest jako ten „wysoki, groźny, na którego trzeba uważać” itd itp. Kiedy już wszystkich wymienią takie BOOOM jest jeszcze jeden w drużynie. Patrzą na niego w ciszy zastanawiając się jak silny jest i to tyle. Nikt nie zwraca na niego szczególnej uwagi, ale żeby nie było to, że w ogóle nic to niby coś tam dopowiadają, ale tak naprawdę interesują się kagamim. Poza tym wszyscy mówią że ta cudowna generacja jest totalnym potworem, ale nikt w tym czasie nawet nie myśli o kuroko. I wszyscy przejmują się rywalizacją z kagamim a kuroko jest tylko aby pomóc. On wykona jakiś fajny trik, jest szok i tyle. Ale ponoć później będzie lepiej Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
avatar
anonim213 (*.*.127.213) 2019-07-11 17:23:25 +71
2 minutowy flashback. Oni chyba nie chcą z tego zrobić One Piece Odpowiedz
avatar
anonim96 (*.*.18.96) 2020-06-04 23:33:59 +50
@anonim213: w one piece nie ma 2 minutowego flashbacka, w one piecu flashback trwa 3 odcinki... Odpowiedz
avatar
anonim194 (*.*.157.194) 2020-07-29 00:30:28 +17
@anonim217: Powiedział bym że w one piece flashback trwa od 5 do 9 odcinków xDDD minimum Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [4]
avatar
anonim231 (*.*.125.231) wysłano z m.cda.pl 2020-05-01 13:45:47 +67
"Słodki duet"?
Hmmm... Oke Odpowiedz
avatar
anonim8 (*.*.142.8) 2020-06-16 22:39:12 +24
@anonim9: Aj chicho! wcale nie ( ͡~ ͜ʖ ͡°) Odpowiedz
avatar
anonim9 (*.*.162.9) 2020-06-03 21:09:56 +7
@anonim231: Chodziło o grę słów Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim113 (*.*.5.113) wysłano z m.cda.pl 2020-05-31 19:18:43 +45
Mam wrażenie że at trener będzie z tym ookularnikiem z 2 roku w seirin. Odpowiedz
olaemm12345 2020-07-13 13:30:45 +14
@anonim113: mam nadzieję, strasznie ich shipuje uwu Odpowiedz
avatar
anonim187 (*.*.99.187) wysłano z m.cda.pl 2020-08-03 21:56:17 +8
@olaemm12345: Żenada Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
Konradosqq 2020-04-29 20:49:18 +31
o matko jaki dzwon w obręcz :D Odpowiedz
avatar
anonim188 (*.*.144.188) wysłano z m.cda.pl 2020-06-01 16:24:12 +27
Kuroko jest najlepszy, uwielbiam go !!! Odpowiedz
avatar
anonim149 (*.*.3.149) 2020-10-29 18:56:58 +23
Chciałam tylko przypomniec tym którzy tak jak ja prawie zapomnieli to Kuroko jest główną postacią tego anime. Odpowiedz
avatar
anonim218 (*.*.16.218) 2021-01-04 17:17:28 +6
@anonim149: Tak jak Kagami Odpowiedz
avatar
anonim59 (*.*.196.59) wysłano z m.cda.pl 2022-03-31 23:15:40 0
@anonim218: +1 Odpowiedz
avatar
anonim13 (*.*.158.13) wysłano z m.cda.pl 2020-08-01 16:56:48 +21
"Słodki duet" nie mogę ghahahha
Ale tak są słodcy Odpowiedz
szymon.83 2019-10-20 16:01:24 +18
Piekne Odpowiedz
avatar
anonim183 (*.*.155.183) wysłano z m.cda.pl 2020-08-18 16:24:12 +16
Czy tylko mnie wkurza to jak oni się pocą? Jakby rozumiem pot w sporcie,koszykówka jest ciężka ALE DOPIERO SIE MECZ ZACZAL A ONI JUZ CALI OBLANI POOOTEM Odpowiedz
avatar
anonim217 (*.*.179.217) 2021-02-13 20:55:18 +13
@anonim183: ale takie pocenie sie jest jak najbardziej normalne, nawet na początku meczu XD ciągle biegasz, więc automatycznie pocisz sie, wiem z doświadczenia Odpowiedz
avatar
anonim131 (*.*.121.131) 2020-10-15 23:43:32 +9
@anonim183: Kiedy. Kiedy ostatni raz grał*ś w kosza na poważnie xd Odpowiedz
avatar
anonim15 (*.*.168.15) wysłano z m.cda.pl 2020-03-20 12:04:42 +15
Krótki ten opening nie uważacie? Btw #2020 Odpowiedz
avatar
anonim220 (*.*.212.220) 2020-04-01 19:24:25 +17
@anonim15: Znaczy... może wydaje się krótki ale jest raczej normalny xD Odpowiedz
avatar
anonim222 (*.*.191.222) wysłano z m.cda.pl 2021-06-22 20:26:08 +2
@anonim15: Ja przewijam openingi Odpowiedz
avatar
anonim133 (*.*.1.133) wysłano z m.cda.pl 2021-03-03 12:47:45 +9
Chciałabym aby dzieciaki z pokolenia cudów grały w jednej drużynie Odpowiedz
avatar
anonim97 (*.*.154.97) 2021-01-15 20:53:15 +8
kagami to uczeń czy nauczyciel hinaty? Odpowiedz
avatar
anonim191 (*.*.142.191) 2021-05-04 11:07:12 +4
@anonim97: nauczyciel bo to starsze anime Odpowiedz
avatar
anonim205 (*.*.145.205) 2020-11-02 11:16:36 +7
kagami to mój idol XDDDDDDDDD Odpowiedz
avatar
anonim252 (*.*.221.252) wysłano z m.cda.pl 2020-11-15 12:36:05 +6
O moj boze ale sie jaram. Uwielbiam to anime mimo ze nie lubie koszykówki xDD Baardzo podoba mi się rozwijanie przyjaźni w tym anime (spotania np. na jedzonko z drużyną itp.) Jestem wstanie powiedzieć ze pod tym wzgledem jest lepsze od porównywanego Haikyuu!! (A Haikyuu kocham bardzo)
Jestem mile zaskoczona Kuroko no Basket i ide oglądać dalej uwu Odpowiedz
avatar
anonim218 (*.*.16.218) 2021-01-04 17:16:18 +3
@anonim252: Zgadzam się z tym, mecze są fajne, ale takie sceny pomiędzy nimi też. I ogólnie uwielbiam to nawiązywanie przyjaźni w sportówkach, aż chce się dołączyć do jakiejś drużyny Odpowiedz
avatar
anonim222 (*.*.191.222) wysłano z m.cda.pl 2021-06-22 20:27:57 0
@anonim252: No haikyuu mnie nauczyło więcej k siatkówce niż na wf i od tamtej chwili uwielbiam siatkę ale nie ważne jak dobrze by nie było to anime i tak będę nie Lubiec koszykówki Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim234 (*.*.56.234) wysłano z m.cda.pl 2021-03-16 19:23:39 +5
Kise i ten jego kapitan przypominają mi oikawe i iwaizumiego xD Odpowiedz
avatar
anonim59 (*.*.196.59) wysłano z m.cda.pl 2022-03-31 23:17:16 0
@anonim234: Reeel fest Odpowiedz
avatar
anonim222 (*.*.191.222) wysłano z m.cda.pl 2021-06-22 20:28:18 0
@anonim234: Iwa-chan Odpowiedz
avatar
anonim125 (*.*.157.125) wysłano z m.cda.pl 2021-12-05 15:01:33 +3
Denerwuje mnie już to "jedynym który może mnie pokonać jestem ja sam" Odpowiedz
avatar
anonim100 (*.*.0.100) wysłano z m.cda.pl 2022-03-07 17:50:59 +2
21:31 Jest jakiś mecz, w którym Kagami się nie wywala? Ogólnie, to uważam, że wyglebianie się i niespanie po nocach jest jego talentem, a co mnie skoki, czym takim są skoki w porównaniu z taką potęgą? No czym, ja się pytam? Odpowiedz
avatar
anonim189 (*.*.53.189) 2021-03-24 21:50:51 +2
w tym anime jest tyle postaci do kochania XD Odpowiedz
avatar
anonim248 (*.*.185.248) wysłano z m.cda.pl 2021-03-04 17:06:53 +2
A to nie tak że Kuroko to Protqgonista? A nie Kagamj Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie