Shingeki no Kyojin / Attack on Titan 16 (Napisy PL)

Shingeki no Kyojin / Attack on Titan 16 (Napisy PL)

Potrzebujesz szybszego ładowania wideo?
Załóż konto CDA Premium i nie trać czasu na wczytywanie.
Aktywuj teraz, a 14 dni otrzymasz gratis! Aktywuj konto premium Dlaczego widzę ten komunikat?

CDA nie limituje przepustowości oraz transferu danych.
W godzinach wieczornych może zdarzyć się jednak, iż ilość użytkowników przekracza możliwości naszych serwerów wideo. Wówczas odbiór może być zakłócony, a plik wideo może ładować się dłużej niż zwykle.

W opcji CDA Premium gwarantujemy, iż przepustowości i transferu nie braknie dla żadnego użytkownika. Zarejestruj swoje konto premium już teraz!

Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 7801 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: Zireaael

Shingeki no Kyojin / Attack on Titan odcinek 16

pokaż cały opis
W katalogu: Shingeki no Kyojin / Attack on Titan Series / Shingeki no Kyojin / Attack on Titan
5.0 / 5 Oceny: 7
Włącz dostęp do 7801 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Shingeki no Kyojin / Attack on Titan 16 (Napisy PL)
Najlepsze komentarze
avatar
anonim244 (*.*.214.244) 2019-04-22 14:06:31 +361
Levi książe na karym koniu XDDD Odpowiedz
avatar
anonim113 (*.*.216.113) wysłano z m.cda.pl 2019-05-27 17:16:33 +264
@anonim244: Levi mały książe Odpowiedz
avatar
anonim6 (*.*.40.6) 2019-06-24 00:33:54 +86
@anonim113: Twój komentarz zrobił mi dzień XD Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim244 (*.*.214.244) 2019-04-22 13:59:20 +165
TEN OPENING JEST PO NIEMIECKU CZY JAK? XD Odpowiedz
avatar
anonim95 (*.*.224.95) 2019-04-25 01:40:48 +245
@anonim244: Nie, ale brzmi jak hymn rzeszy. Odpowiedz
avatar
anonim93 (*.*.251.93) wysłano z m.cda.pl 2019-07-02 15:37:05 +105
@anonim244: Kawałek jest po niemiecku Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [6]
avatar
anonim80 (*.*.12.80) 2019-12-14 16:21:16 +135
jakos wydaje mi sie ze Marco nie umarl? w sensie tak o tym glosno, a poza tym to ''cialo'' niby znalezionego Marco nie bylo za bardzo podobne? w sensie Marco miał i piegi i ze tak powiem byl troche grubszy XD Odpowiedz
avatar
anonim78 (*.*.137.78) wysłano z m.cda.pl 2020-03-26 00:03:39 +44
@anonim80: Nom , w dodadku te zwłoki były przepołowione Odpowiedz
avatar
anonim219 (*.*.91.219) wysłano z m.cda.pl 2020-04-09 19:24:51 +39
@anonim80: Marco umarł i to przez Rainer'a, ma rozdwoje jaźni i ta zła osobowość nie chciała mu pomóc podczas gd Marco wołał go o pomoc. Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [6]
avatar
anonim231 (*.*.125.231) wysłano z m.cda.pl 2020-05-24 18:25:51 +125
Tak na prawdę to Levi nie chce aby Eren go zaraził koronawirusem Odpowiedz
avatar
anonim43 (*.*.171.43) wysłano z m.cda.pl 2020-09-16 17:34:50 +9
@anonim231: XDDDDD Odpowiedz
avatar
anonim27 (*.*.111.27) wysłano z m.cda.pl 2020-03-13 23:35:11 +106
Ej zauważyliście, że nie ma komentarzy od tej niejakiej Zuzy XD Odpowiedz
avatar
anonim70 (*.*.142.70) 2020-04-30 13:07:49 +14
@anonim27: Haha i dobrze Odpowiedz
avatar
anonim216 (*.*.31.216) wysłano z m.cda.pl 2020-05-24 14:56:59 +10
@anonim27: Hah Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim86 (*.*.169.86) wysłano z m.cda.pl 2020-05-11 18:24:18 +84
Kiedy nawet Levi jest od ciebie wyższy... Odpowiedz
avatar
anonim138 (*.*.228.138) 2020-05-12 15:13:22 +15
@anonim86: Boże tak... Odpowiedz
avatar
anonim243 (*.*.118.243) wysłano z m.cda.pl 2020-08-08 23:27:01 +10
@anonim86: Jeśli ma więcej niż 161cm to poczuje się okropnie... Ale nie ma co się złościč na takie ciacho Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [3]
maurycy_- 2019-03-30 17:22:46 +72
Elo mordy to znowu ja Odpowiedz
avatar
anonim224 (*.*.185.224) wysłano z m.cda.pl 2019-08-15 23:46:53 +125
@maurycy_-: czy tylko ja nie znam gościa ? Odpowiedz
PolskiKotekPl1 2019-04-05 19:01:06 +28
@maurycy_-: Normalnie stęskniłam się za twoimi komentarzami xd Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [5]
avatar
anonim105 (*.*.230.105) wysłano z m.cda.pl 2020-05-04 12:22:27 +56
W tym anime tytani są Niemcami (obywatelami Niemiec), a ludzie Polakami Odpowiedz
avatar
anonim210 (*.*.254.210) 2020-07-30 17:08:45 +12
@anonim105: co XDDD jak już to ci ludzie to Niemcy, wgl podobno twórca jest sympatykiem nazizmu i widziałam porównanie, że tytani to Żydzi Odpowiedz
avatar
anonim131 (*.*.27.131) 2020-06-11 14:22:24 +4
@anonim105: XDDDD Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
avatar
anonim33 (*.*.205.33) 2019-07-08 11:07:46 +53
to w końcu są te gimnazja czy ich nie ma Odpowiedz
avatar
anonim72 (*.*.181.72) wysłano z m.cda.pl 2020-03-17 19:41:48 +61
@anonim33: CZEMU LUDZIE PYTAJĄ O TO POD ODCINKAMI ANIME?! Widziałam to już w Gałki Gurashi chyba Kuroshitsuji... Odpowiedz
avatar
anonim14 (*.*.55.14) wysłano z m.cda.pl 2019-09-05 08:33:40 +7
@anonim33: Nvm Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [5]
avatar
anonim147 (*.*.74.147) wysłano z m.cda.pl 2020-03-18 09:01:38 +41
Czy tylko mnie wnerwia ten Jean że najpierw dołącza do zwiadowców a potem i wie że zginie a potem mówi że nie chce umierać dla Erena? Odpowiedz
avatar
anonim2 (*.*.16.2) 2020-06-23 17:41:06 +12
@anonim147: Jean jest super lol Odpowiedz
avatar
anonim224 (*.*.185.224) wysłano z m.cda.pl 2019-08-16 00:09:36 +28
ej czy tylko mi się zdaje że jean i armin zabili tych tytanów do testów ? Odpowiedz
avatar
anonim232 (*.*.53.232) 2020-03-07 20:35:03 +14
@anonim173: spoilerujesz kilka odcinków ;-; Odpowiedz
avatar
anonim173 (*.*.64.173) wysłano z m.cda.pl 2019-11-13 16:09:04 +10
@anonim224: Annie i rainer Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim51 (*.*.211.51) wysłano z m.cda.pl 2020-05-19 13:34:30 +20
Czy tylko ja wolę ten pierwszy opening? Odpowiedz
Alicja_Grande 2020-04-21 06:20:07 +18
Kto wytłumaczy mi czemu śnie o Levi Odpowiedz
avatar
anonim142 (*.*.32.142) 2020-04-22 20:33:53 +13
@Alicja_Grande: nie dziwie się Odpowiedz
avatar
anonim87 (*.*.138.87) wysłano z m.cda.pl 2020-07-16 16:10:06 +4
@Alicja_Grande: Alicja Grande wiesz że nasze sny odwierciedlają nasze pragnienia. Więc .........XD Odpowiedz
avatar
anonim69 (*.*.254.69) 2020-02-12 18:05:06 +15
JDJDJJDJDJD Odpowiedz
avatar
anonim86 (*.*.169.86) wysłano z m.cda.pl 2020-05-11 18:12:54 +13
Małe kotki z piwnicy powstrzymają tytanów Odpowiedz
avatar
anonim89 (*.*.101.89) 2019-11-09 11:26:54 +13
4:49 jaki poker face xDD Odpowiedz
avatar
anonim27 (*.*.87.27) wysłano z m.cda.pl 2020-07-07 00:50:07 +11
Wow. Aż wzruszyła mnie ta scenka z dziečmi na koniec. Eren kiedyś sam taki był, a teraz stał się autorytetem dla młodszych. Stał się tym, kim chciał być od tylu lat. Wow. Ciężka praca nie poszła mu na marne... Odpowiedz
avatar
anonim18 (*.*.83.18) 2020-11-11 17:55:29 +1
@anonim27: Te dzieciaki się tak zadawalają ale nie wiedzą czym, tylko wow i wow, nie wiem czym się cieszyć, znowu tylko kolejni ludzie poniesą śmierć, więc czym tu sie cieszyć?! Odpowiedz
avatar
anonim239 (*.*.143.239) wysłano z m.cda.pl 2020-06-08 17:39:10 +8
Yandere Mikasa Odpowiedz
avatar
anonim145 (*.*.179.145) 2020-09-20 12:40:44 +1
@anonim239: ona jest kuudere Odpowiedz
143276406749926 2019-10-10 10:17:29 +8
czmu co chwile jest inne intro? XD Odpowiedz
avatar
anonim230 (*.*.229.230) 2020-04-14 11:08:01 +14
@143276406749926: bo w anime prawie zawsze po 12 odc zmieniają opening Odpowiedz
avatar
anonim212 (*.*.41.212) 2019-04-29 12:07:05 +8
Skomplikowane to jest xD Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie