Shingeki no Kyojin / Attack on Titan 14 (Napisy PL)
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 9462 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: Zireaael

Shingeki no Kyojin / Attack on Titan odcinek 14

pokaż cały opis
W katalogu: Shingeki no Kyojin / Attack on Titan Series / Shingeki no Kyojin / Attack on Titan
5.0 / 5 Oceny: 18
Włącz dostęp do 9462 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Shingeki no Kyojin / Attack on Titan 14 (Napisy PL)
Najlepsze komentarze
kurtism 2019-04-01 22:36:39 +882
poprzedni opening byl lepszy Odpowiedz
avatar
anonim215 (*.*.177.215) 2019-12-12 18:46:06 +400
@smelvie: Dla mnie , pierwszy opening bardziej wpasowywyał się w klimat anime :/
Jak bym miała ocenić ten opening dałabym mocne 5/10 Odpowiedz
avatar
anonim215 (*.*.177.215) 2019-12-12 18:47:43 +100
@smelvie: nie...troche przesadziłam ... takie 7/10 Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [14]
2005brunon 2019-04-03 19:59:12 +691
Przynajmniej dentysta za darmo... Odpowiedz
avatar
anonim254 (*.*.114.254) 2019-04-09 19:47:01 +360
@2005brunon: Tja XDD ale najdziwniejsze było "Wyrósł mu nowy ząb" XD sikam Odpowiedz
avatar
anonim241 (*.*.56.241) 2021-03-12 12:23:05 +27
@anonim82: No fajnie, fajnie, że spojelrujesz i przepraszasz po fakcie. To tak jakby zabić komuś rodzica i po fakcjie powiedzieć "A zapomniałem powiedzieć, że mam zamiar zabić ci matke, sory" Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [3]
avatar
anonim89 (*.*.101.89) 2019-11-09 10:31:12 +553
To wróżka zębuszka przy Erenie zbankrutuje XDD Odpowiedz
avatar
anonim145 (*.*.179.145) 2020-09-20 10:44:23 +22
@anonim89: hahahahaahhadokashfojkeqahodij Odpowiedz
avatar
anonim248 (*.*.130.248) wysłano z m.cda.pl 2020-12-31 18:47:45 +12
@anonim89: Tak XDD Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
maurycy_- 2019-03-29 22:41:54 +522
Co te fangerly widzą w tym Levim? XD Odpowiedz
avatar
anonim212 (*.*.41.212) 2019-04-29 11:42:41 +473
@maurycy_-: fajne ma włoski na łbie xD Odpowiedz
avatar
anonim254 (*.*.114.254) 2019-04-09 19:48:02 +292
@maurycy_-: A bo ja wiem XD bo jest niski?XD Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [47]
avatar
anonim93 (*.*.251.93) wysłano z m.cda.pl 2019-07-02 14:48:37 +405
Mikasa mogła mu by tak niechcący przy najbliższej okazji przykopać z półobrotu. Odpowiedz
avatar
anonim127 (*.*.43.127) wysłano z m.cda.pl 2019-07-05 12:46:58 +36
@anonim93: Noo xd Odpowiedz
avatar
anonim207 (*.*.33.207) wysłano z m.cda.pl 2020-12-26 02:01:58 +14
@anonim93: Ciekawie by było XD Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim6 (*.*.40.6) 2019-06-23 23:34:28 +323
Jak ten niemiecki opening rąbnął w słuchawkach, myślałam, że się popłaczę X'D
A ten Levi to mnie irytuje. Odpowiedz
cieplaherbatka wysłano z m.cda.pl 2019-07-16 17:50:07 +242
@anonim6: oh, dziękuję. myślałam, że jestem jedyną osobą, która nie ma kiślu w majtkach na jego widok Odpowiedz
avatar
anonim163 (*.*.52.163) wysłano z m.cda.pl 2020-07-09 12:48:55 +19
@cieplaherbatka: Wtf, też nie xd Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [5]
avatar
anonim207 (*.*.160.207) 2019-04-13 19:46:12 +247
Tamte intro bardziej mi się podobało :c Odpowiedz
avatar
anonim219 (*.*.48.219) wysłano z m.cda.pl 2020-05-04 08:29:29 +46
@anonim207: Ps:opening Odpowiedz
MrKessen 2019-04-23 02:49:19 +29
@anonim207: mi również Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
Anikk13 2019-05-25 11:47:20 +202
Levi ty chujku nie ładnie bić Erena : Odpowiedz
avatar
anonim2 (*.*.17.2) wysłano z m.cda.pl 2021-04-09 12:48:24 +5
@Anikk13: Dobrze mu tak Odpowiedz
avatar
anonim58 (*.*.14.58) wysłano z m.cda.pl 2021-06-03 13:36:27 +2
@anonim2: @anonim eee czy z twoją głową wszystko w porządku?! Odpowiedz
Ashaina513 2019-03-24 13:27:55 +179
Levi co ty robisz mojemu bubu *^* Odpowiedz
avatar
anonim254 (*.*.114.254) 2019-04-09 19:49:07 +206
@Ashaina513: Biedny Erenik :c nie wiem czemu ale ja chyba shipuje Levi x Eren XD Odpowiedz
avatar
anonim172 (*.*.213.172) 2020-02-07 00:12:30 +102
@anonim254: dla mnie ten ship jest troszke dziwny, bo Levi ma chyba z 32 lata a Eren 15 xD
Należę do małej części osób co shipują Armin x Eren Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [13]
Sahamiii 2019-06-23 14:58:36 +163
grzgrzgrzgrz Levi jest takiii cudownyy Odpowiedz
avatar
anonim127 (*.*.43.127) wysłano z m.cda.pl 2019-07-05 12:47:18 +45
@Sahamiii: Mój mąż mrrr Odpowiedz
avatar
anonim137 (*.*.52.137) wysłano z m.cda.pl 2020-01-14 18:39:37 +30
@anonim127: Nie bo mój von Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [8]
avatar
anonim202 (*.*.167.202) wysłano z m.cda.pl 2019-05-04 02:03:43 +108
Do bani ten op Odpowiedz
avatar
anonim75 (*.*.105.75) 2020-11-24 14:07:00 +5
@anonim202: No dokładnie Odpowiedz
avatar
anonim198 (*.*.151.198) 2021-01-27 14:00:29 +4
@anonim202: prawda ;-; Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [3]
avatar
anonim13 (*.*.199.13) wysłano z m.cda.pl 2020-01-21 02:33:11 +83
No bo wiecie Eren to jeszcze mleczaki miał XD Odpowiedz
avatar
anonim111 (*.*.51.111) 2020-12-01 21:56:02 +6
@anonim13: XDDD Odpowiedz
EllaLoppez 2021-02-15 18:20:22 +5
@anonim13: zakrztusilam sie dziekuje Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
avatar
anonim252 (*.*.29.252) 2019-09-23 13:20:51 +47
Levi to straszna ściera, długo jeszcze będzie żył? Czy ktoś mógłby go łaskawie odizolować od porządnych ludzi? Odpowiedz
TenRakOdAnimash 2019-11-04 22:03:36 +22
@anonim252: spokojnie, jeszcze zdechnie. Nie jestem pewna czy w anime już to się spało, ale z tego co się orientuję w mandze Ackermann już żre gruz c': Odpowiedz
avatar
anonim14 (*.*.229.14) 2020-07-20 19:09:06 +13
@TenRakOdAnimash: to chyba NAJLEPSZY spojler jaki w życiu usłyszałam - Tori Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [3]
Hania-mirkowska 2020-01-26 19:29:05 +44
ja walę co wy w tym Levim widzicie Odpowiedz
avatar
anonim145 (*.*.179.145) 2020-09-20 10:45:53 +23
@Hania-mirkowska: jest przystoiny, silny i kuudere Odpowiedz
avatar
anonim117 (*.*.124.117) 2021-06-09 16:57:15 0
@Hania-mirkowska: zobaczysz potem Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim181 (*.*.226.181) wysłano z m.cda.pl 2019-12-22 09:25:32 +42
Magiczne zęby Erena XDD Odpowiedz
avatar
anonim79 (*.*.18.79) wysłano z m.cda.pl 2019-12-02 00:59:52 +39
Ten koleś raz jest kapralem, a raz pułkownikiem. Jprdl. Odpowiedz
avatar
anonim145 (*.*.53.145) 2020-05-22 21:07:45 +37
@anonim79: a raz kapitanem, szybko mu leca te stopnie wojskowe Odpowiedz
avatar
anonim5 (*.*.60.5) 2021-05-29 15:49:05 0
@anonim145: xd Odpowiedz
avatar
anonim65 (*.*.208.65) wysłano z m.cda.pl 2020-06-18 22:10:57 +35
Powiem to pierwszy i ostatni raz: Levi jest idealny więc odczepcie się od niego. Odpowiedz
Azuri_Uwu 2021-02-19 22:39:48 +7
@anonim65: Erm.. Nie. Odpowiedz
avatar
anonim2 (*.*.48.2) wysłano z m.cda.pl 2019-10-21 17:55:03 +32
Eren x Levi 6w6 czy tylko ja ich shipuje? LooL ♡☆ Odpowiedz
avatar
anonim145 (*.*.53.145) 2020-05-22 21:06:17 +9
@anonim2: niestety nie tylko ty Odpowiedz
Angiieekom 2020-11-16 14:01:58 +7
@anonim2: czemu. zastanawiam się, dlaczego Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [4]
Ashaina513 2019-03-24 00:56:06 +32
Ja nie mogę z tych latających dodanych w op napisów XDDD (nie miej tego za złe) Odpowiedz
BartekGry05 2019-05-04 13:59:47 +24
CZEMU OPENING JEST PO NIEMIECKU!?
Odpowiedz
kurtism 2019-09-19 23:30:32 +11
@BartekGry05: początek pierwszego openingu też był "wir sind jager" Odpowiedz
Angiieekom 2020-11-16 14:02:59 +4
@BartekGry05: bo akcja shingeki toczy się w niemczech Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [4]
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off
Nocna jazda (2021) Lektor PL premium TOP1 ostatnich dni w kategorii #Thriller #Sci-Fi

Zobacz tylko w CDA Premium!
Kaczki z gęsiej paczki (2018) Dubbing PL premium Zwariowana gęś wkracza do akcji!

Zobacz już teraz w CDA Premium!

Logowanie