Shingeki no Kyojin / Attack on Titan 11 (Napisy PL)

Shingeki no Kyojin / Attack on Titan 11 (Napisy PL)

Jakość: 360p480p720p
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 8144 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: Zireaael

Shingeki no Kyojin / Attack on Titan odcinek 11

pokaż cały opis
W katalogu: Shingeki no Kyojin / Attack on Titan Series / Shingeki no Kyojin / Attack on Titan
5.0 / 5 Oceny: 3
Włącz dostęp do 8144 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.

Komentarze do: Shingeki no Kyojin / Attack on Titan 11 (Napisy PL)

Najlepsze komentarze
avatar
anonim251 (*.*.226.251) 2019-06-22 23:59:35 +212
Lubię Erena, ale wkurza mnie, jak jest taki chamski dla Mikasy :/ Odpowiedz
avatar
anonim127 (*.*.43.127) wysłano z m.cda.pl 2019-07-04 20:55:40 +142
@anonim251: Mnie to strasznie irytuje bo ogólnie to lubię Erena ale jak jest niemiły dla mikasy dla której jest (chyba) najważneiejszy to mam ochotę wsadzić mu ten miecz (czy coś czym walczą) w dupe Odpowiedz
avatar
anonim224 (*.*.92.224) wysłano z m.cda.pl 2019-10-25 23:28:00 +72
@anonim251: A ja tam lubię wredne postacie :p Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [5]
avatar
anonim92 (*.*.40.92) 2019-04-28 22:17:06 +152
Oni umierają, a ja się śmieję ;-; Odpowiedz
avatar
anonim137 (*.*.178.137) wysłano z m.cda.pl 2019-06-13 19:34:56 +92
@anonim92: Spokojnie to normalne Odpowiedz
franagorn 2019-10-12 09:10:27 +24
@anonim92: e tam mam to samo Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [5]
avatar
anonim93 (*.*.251.93) wysłano z m.cda.pl 2019-07-02 13:26:32 +116
Piter Parker świetnie by się tam sprawdził. Odpowiedz
avatar
anonim230 (*.*.47.230) wysłano z m.cda.pl 2019-07-16 16:41:49 +52
@anonim93: p i t e r XDDD Odpowiedz
avatar
anonim181 (*.*.153.181) wysłano z m.cda.pl 2020-06-13 16:28:45 +8
@anonim166: penis parker z homecoming XDDDDDDDDDDD Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
Hania-mirkowska 2020-01-26 18:57:44 +98
Mikasa mnie mega wkurza, ciągle tylko łazi wszędzie za tym Erenem jakby on sam sobie nie dał rady i cały czas gada że musi go „chronić”. Ja rozumiem że ona się martwi no ale szanujmy się Odpowiedz
avatar
anonim172 (*.*.213.172) 2020-02-04 21:31:32 +65
@Hania-mirkowska: No nareszcie ktoś kto ma takie same zdanie jak ja! Zachowuje się jak jakaś niańka, i jest moim zdaniem za ''idealna'' Odpowiedz
avatar
anonim151 (*.*.133.151) wysłano z m.cda.pl 2020-04-23 12:18:56 +21
@anonim172:

Dokładnie, mega mnie denerwuje. Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [3]
avatar
anonim254 (*.*.114.254) 2019-04-09 19:11:28 +89
Eren daj rade ;-; bo jak nie to cię zabije XD Odpowiedz
avatar
anonim10 (*.*.232.10) wysłano z m.cda.pl 2019-06-20 12:12:04 +100
@lea-1: Tu FBI pracujemy nad tym Odpowiedz
lea-1 2019-04-23 04:44:22 +56
@anonim254: mógłbym się pod tym podpisać ale najpierw trzeba trzeba wynaleźć maszynę do przenoszenia się do anime Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [3]
avatar
anonim202 (*.*.167.202) wysłano z m.cda.pl 2019-05-04 01:23:45 +85
Tytani są za bardzo pewni siebie i mają zespoły różnych chorób psychicznych czyli są "specjalnymi" ludźmi Odpowiedz
avatar
anonim169 (*.*.9.169) wysłano z m.cda.pl 2020-03-17 23:52:02 +82
Trzeba przyznać że Eren jest najprzystojniejszym tytanem ze wszystkich xD Odpowiedz
avatar
anonim39 (*.*.182.39) wysłano z m.cda.pl 2020-03-28 22:28:19 +26
@anonim169: I jeszcze trzeba go przykoksić i jest też jednym z silniejszych, mniej cuchnących Odpowiedz
avatar
anonim142 (*.*.32.142) 2020-04-22 15:29:55 +5
@anonim169: tak zdecydowanie. Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim2 (*.*.48.2) wysłano z m.cda.pl 2019-10-21 17:07:42 +68
Kurna! Eren! opanuj się!! Masz misje!! ○\./○ Odpowiedz
avatar
anonim224 (*.*.185.224) wysłano z m.cda.pl 2019-08-15 16:39:26 +50
no nie on nie może panować nad formą tytana ;( Odpowiedz
avatar
anonim56 (*.*.115.56) wysłano z m.cda.pl 2019-06-27 21:32:59 +22
Coooo się właśnie stało??? Odpowiedz
avatar
anonim186 (*.*.210.186) wysłano z m.cda.pl 2019-07-31 00:26:09 +21
O co chodzi z tym końcem? Odpowiedz
avatar
anonim224 (*.*.185.224) wysłano z m.cda.pl 2019-08-15 16:40:23 +13
@anonim186: o to że on nie ma kontroli nad stworzonym tytanem Odpowiedz
avatar
anonim51 (*.*.212.51) wysłano z m.cda.pl 2019-09-02 11:07:25 +13
Ej przecież Brzenska to polskie nazwisko Odpowiedz
smelvie 2019-09-17 22:55:54 +13
@anonim51: niemiecki piłkarz ma na nazwisko brzenska Odpowiedz
avatar
anonim156 (*.*.91.156) 2020-05-05 21:08:38 +12
Czy tylko dla mnie Mikasa zachowuje się jakby Eren miał pięć lat (już pomijając że są w tym samym wieku)? Rozumiem że ona się o niego troszczy ale bez przesady! On też potrafi coś sam zrobić Odpowiedz
avatar
anonim26 (*.*.94.26) wysłano z m.cda.pl 2020-02-17 00:46:31 +12
Jezus oby on opanował ta forme... Odpowiedz
avatar
anonim166 (*.*.159.166) wysłano z m.cda.pl 2020-06-06 01:33:51 +13
@anonim22: I teraz wyobraziłam sobie Jezusa jako tytana xdd Odpowiedz
avatar
anonim22 (*.*.158.22) wysłano z m.cda.pl 2020-05-09 19:10:11 +2
@anonim26: Mialam rozkminke, czy to sie dzieje w 850r. p.n.e. że chcesz by Jezus opanował formę tytana XDDDD Odpowiedz
Alicja_Grande 2020-04-20 06:39:30 +11
gdybym była tytanem zabiłabym tego brodacza :)) UwU Odpowiedz
avatar
anonim102 (*.*.229.102) wysłano z m.cda.pl 2020-04-11 22:19:20 +11
ale mnie wk000rwia ta mikasa Odpowiedz
Fira-baka wysłano z m.cda.pl 2020-07-12 12:28:31 +3
@anonim102: spierpapier Mikasa jest kawaii Odpowiedz
avatar
anonim4 (*.*.107.4) wysłano z m.cda.pl 2020-04-19 22:23:41 +9
Ktoś mi powie dlaczego początek openingu jest po niemiecku? Odpowiedz
avatar
anonim249 (*.*.4.249) wysłano z m.cda.pl 2020-05-01 19:30:22 +8
Jak coś Eren zjebiesz, to wejdę tam do waszego świata i cię ukatrupię Odpowiedz
Amyu_u 2020-03-14 15:55:33 +8
jesus jak erenowi sie nie uda to sie zabije chyba Odpowiedz
avatar
anonim181 (*.*.226.181) wysłano z m.cda.pl 2019-12-17 20:32:32 +7
OMG jaka końcówka XDDD wow Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Ostatnio komentowane:

Logowanie