Bungou Stray Dogs 2nd Season Odcinek 1
Potrzebujesz szybszego ładowania wideo?
Załóż konto CDA Premium i nie trać czasu na wczytywanie.
Aktywuj teraz, a 14 dni otrzymasz gratis! Aktywuj konto premium Dlaczego widzę ten komunikat?

CDA nie limituje przepustowości oraz transferu danych.
W godzinach wieczornych może zdarzyć się jednak, iż ilość użytkowników przekracza możliwości naszych serwerów wideo. Wówczas odbiór może być zakłócony, a plik wideo może ładować się dłużej niż zwykle.

W opcji CDA Premium gwarantujemy, iż przepustowości i transferu nie braknie dla żadnego użytkownika. Zarejestruj swoje konto premium już teraz!

Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 8355 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar

Bungou Stray Dogs 2nd Season Odcinek 1

pokaż cały opis
W katalogu: Bungou Stray Dogs Wszystko Napisy PL / Bungou Stray Dogs 2nd Season
5.0 / 5 Oceny: 9
Włącz dostęp do 8355 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Bungou Stray Dogs 2nd Season Odcinek 1
Najlepsze komentarze
avatar
anonim158 (*.*.140.158) 2019-03-08 02:02:58 +536
KOOOCHAM TO ANIME
DAZAI - MÓJ SENPAI Odpowiedz
avatar
anonim202 (*.*.123.202) wysłano z m.cda.pl 2019-05-14 23:10:59 +384
@anonim158: SpokojnieXD Odpowiedz
avatar
anonim4 (*.*.161.4) 2019-11-27 14:14:57 +88
@anonim158: wtf Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [18]
moon.moon 2019-03-19 23:49:19 +453
W napisach w około połowie szóstej minuty jest małe niedopowiedzenie, powinno być raczej najniższy rangą, a nie najniższy
Najniższy jest Chūya xDD Odpowiedz
avatar
anonim242 (*.*.129.242) wysłano z m.cda.pl 2019-04-14 07:59:30 +95
@moon.moon: Śmiechłam xD Odpowiedz
avatar
anonim66 (*.*.168.66) wysłano z m.cda.pl 2019-06-11 13:04:57 +39
@moon.moon: oo nie XDD Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
avatar
anonim233 (*.*.51.233) wysłano z m.cda.pl 2019-12-28 23:00:20 +197
Drugi sezon będzie znacznie lepszy już to czuję. Od razu cieszę się na pokazanie przeszłości Dazaia, odsłaniając nam przy tym jego inne oblicze. Oglądam dalej! Odpowiedz
avatar
anonim18 (*.*.127.18) 2020-03-12 20:02:35 +34
@anonim123: On/ona mówi o drugim sezonie ;) Odpowiedz
avatar
anonim123 (*.*.48.123) wysłano z m.cda.pl 2020-02-22 12:45:13 +28
@anonim233: Ale to jest 2 sezon xd Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
WolfyKinen 2019-04-24 17:40:05 +125
Narazie ten drugi sezon jest trochę nudny T^T czy tam wgl będzie Aku i Atsushi i reszta?!Bo jak nie to będe płakała Odpowiedz
avatar
anonim61 (*.*.60.61) 2019-06-16 21:47:24 +175
@WolfyKinen: no to zjebana jesteś Odpowiedz
kali-selia08 wysłano z m.cda.pl 2019-09-20 19:04:14 +94
@anonim61: we ogarnij dupę Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [7]
avatar
anonim43 (*.*.56.43) wysłano z m.cda.pl 2019-03-10 09:30:36 +117
WTF nie można być spostrzegawczym i potrafić tak łączyć fakty XDD Odpowiedz
avatar
anonim43 (*.*.230.43) 2019-08-29 16:07:49 +117
@anonim43: Obejrzyj serial ,,Sherlock" Odpowiedz
avatar
anonim38 (*.*.157.38) 2020-10-22 19:39:13 +50
@anonim43: i ta ja która potrafi szukać telefonu który trzyma w ręku przez 10 min Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
avatar
anonim123 (*.*.48.123) wysłano z m.cda.pl 2020-02-22 13:15:16 +98
Dazai x Chuyya!! Najlepszy ship
OMG cały odc poświęcony DAZAIEMU?! Odpowiedz
avatar
anonim115 (*.*.46.115) 2020-06-01 00:23:51 +40
@anonim123: 1 - ZGADZAM SIĘ, ALE CO TO MA DO TEGO ODCINKA XD
2- odmienia się DAZAI'OWI ;) Odpowiedz
avatar
anonim20 (*.*.166.20) 2020-12-22 14:43:28 +8
@anonim123: DAZAIEMU XDDDDDD UMIERAM Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
czarownanatalia 2019-12-02 20:51:21 +96
Lubię to anime , jest spoko nie jest to jaoieś najwyższych lotów anime, które nie wiadomo jak zmieni moje podejście do życia, ale fajnie się ogląda. Odpowiedz
avatar
anonim40 (*.*.187.40) wysłano z m.cda.pl 2020-07-20 09:30:43 +35
@anonim83: Banana fish Odpowiedz
avatar
anonim83 (*.*.83.83) wysłano z m.cda.pl 2020-04-16 09:58:31 +33
@czarownanatalia: A jest jakieś anime które może zmienić podejście? Lol to jest anime :^ Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [7]
avatar
anonim107 (*.*.58.107) wysłano z m.cda.pl 2020-05-24 00:35:19 +74
Kto woli re stare czasy jak Dazai był w mafii?? Dajcie likea Odpowiedz
xx_WeebZ_xx 2020-06-03 21:30:09 +61
Dazai ma zajebisty śmiech słucham go poraz chyba 20 XDDDDDd nie pytac Odpowiedz
avatar
anonim97 (*.*.229.97) wysłano z m.cda.pl 2020-01-25 22:13:08 +39
Oby był 4 sezon Odpowiedz
avatar
anonim167 (*.*.121.167) wysłano z m.cda.pl 2020-11-24 12:37:19 +1
@anonim97: Jest w japan Odpowiedz
Kenma_Kozume 2020-11-21 12:00:57 +1
@anonim97: powiedzcie mi jak będzie ;) Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim76 (*.*.45.76) wysłano z m.cda.pl 2019-11-02 18:08:48 +38
przyszlam tu, bo mam angsty odazai hours, rozumiecie mnie, prawda Odpowiedz
avatar
anonim232 (*.*.103.232) wysłano z m.cda.pl 2020-02-09 14:50:45 +8
@anonim76: same (っ'-')╮=͟͟͞͞ Odpowiedz
avatar
anonim184 (*.*.96.184) wysłano z m.cda.pl 2019-12-01 09:23:01 +32
Ten uczuć gdy masz jakies 404 not found i nie ma całego sezonu T_T Odpowiedz
avatar
anonim126 (*.*.0.126) wysłano z m.cda.pl 2020-08-21 19:04:13 +16
@anonim184: Wtedy wystarczy tylko odświeżyć stronę Odpowiedz
avatar
anonim214 (*.*.133.214) wysłano z m.cda.pl 2020-10-20 14:22:08 +4
@anonim184: @annim: odśwież stronę albo znajdź u kogoś innego ten odc ja tak robie w ostateczności Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
Misaki0 2019-06-21 14:03:02 +25
Zajebisty odcinek Odpowiedz
Ameva 2020-09-14 16:31:39 +22
To intro z Yato no cały czas mam z tego beke XDD Odpowiedz
MILAB 2020-04-26 15:50:32 +21
Jak się czyta to imię Chūya? Serio powiedzcie bo cały czas mówię na niego chuja XD Odpowiedz
avatar
anonim58 (*.*.102.58) wysłano z m.cda.pl 2020-04-26 18:42:20 +15
@milshiz: mówi się czuja chyba, a przynajmniej ja tak mówie Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [3]
avatar
anonim80 (*.*.129.80) 2020-06-11 21:32:06 +19
Dazai jest taki słodki Odpowiedz
yungbruhh wysłano z m.cda.pl 2021-02-23 17:53:36 0
@anonim80: mam nadzieje ze masz na myśli tylko wyglad bo-- Odpowiedz
avatar
anonim236 (*.*.176.236) wysłano z m.cda.pl 2020-03-19 13:29:31 +17
Wow, postarali się z tym odcinkiem 0.0 Odpowiedz
avatar
anonim145 (*.*.99.145) 2020-06-01 12:48:55 +16
17:22 - Czemu ta nazwa mimic mnie wkurza XD Odpowiedz
avatar
anonim156 (*.*.52.156) wysłano z m.cda.pl 2020-09-07 21:28:37 +13
Oglądam to drugi raz i dopiero teraz to wszystko do mnie dochodzi... Jaki Dazai był bezlitosny, nigdy nie odkupi tych wszystkich dusz, a oprócz tego traci wszystko, dosłownie wszystko nawet ostatnie chęci do życia. I jeszcze oda który chciał tylko zostać pisarzem a zamiast tego był psem Portowej Mafi... Przep pół odcinka ryczałam jak głupia Odpowiedz
avatar
anonim237 (*.*.224.237) 2020-09-29 17:59:31 +10
@anonim156: ja też potrzebowałam trochę czasu aby zrozumieć postać Dazaiego. Nie był i nie jest dobrym człowiekiem i tak jak mówił*ś nie odkupi tych wszystkich dusz. Jednak widać, że cierpi. Zawsze łamie mi serce, gdy przypomina mi się przeszłość Dazaiego.
Co do Ody to samo.
Patrząc na te postacie można stwierdzić że Portowa Mafia wysysa życie z ludzi Odpowiedz
avatar
anonim10 (*.*.123.10) wysłano z m.cda.pl 2020-04-29 21:28:30 +13
Robie rewatch xD
2k20 pozdrawia Odpowiedz
avatar
anonim97 (*.*.174.97) 2021-02-12 12:18:51 +1
@anonim10: 2021 Odpowiedz
avatar
anonim41 (*.*.135.41) 2020-12-06 13:11:48 0
@anonim10: tez Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Ostatnio komentowane:

Nowy Pech to nie grzech (2018) Cały film PL premium Świetna polska komedia romantyczna!

Zobacz już teraz w CDA Premium!
Uprowadzona księżniczka (2018) Dubbing PL premium Znakomita animacja dla całej rodziny!

Zobacz już teraz w CDA Premium!

Logowanie