Bungou Stray Dogs Odcinek 2
Potrzebujesz szybszego ładowania wideo?
Załóż konto CDA Premium i nie trać czasu na wczytywanie.
Aktywuj teraz, a 14 dni otrzymasz gratis! Aktywuj konto premium Dlaczego widzę ten komunikat?

CDA nie limituje przepustowości oraz transferu danych.
W godzinach wieczornych może zdarzyć się jednak, iż ilość użytkowników przekracza możliwości naszych serwerów wideo. Wówczas odbiór może być zakłócony, a plik wideo może ładować się dłużej niż zwykle.

W opcji CDA Premium gwarantujemy, iż przepustowości i transferu nie braknie dla żadnego użytkownika. Zarejestruj swoje konto premium już teraz!

Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 10290 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar

Bungou Stray Dogs Odcinek 2

pokaż cały opis
W katalogu: Bungou Stray Dogs
5.0 / 5 Oceny: 22
Włącz dostęp do 10290 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Bungou Stray Dogs Odcinek 2
Najlepsze komentarze
avatar
anonim12 (*.*.32.12) wysłano z m.cda.pl 2019-04-24 15:41:50 +927
A-tsu-shi skisłam na tym Odpowiedz
avatar
anonim177 (*.*.4.177) wysłano z m.cda.pl 2019-05-10 20:38:43 +895
To anime jest piękne. Najlepsze, przekracza nawet poziom boku na Hero academia Odpowiedz
ixperio10 2019-06-17 22:49:44 +720
@anonim177: boku no Pico lepsze Odpowiedz
kurtism 2019-06-21 17:59:32 +317
@anonim177: ty no nie wiem czy lepsze od bnha Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [52]
avatar
anonim80 (*.*.12.80) 2020-01-01 02:47:31 +744
Uwielbiam to ''gud morning'' Dazai'a XDD Odpowiedz
avatar
anonim220 (*.*.94.220) wysłano z m.cda.pl 2020-03-22 11:08:34 +190
@anonim80: GUT MONIN Odpowiedz
avatar
anonim195 (*.*.171.195) 2020-04-08 15:54:57 +52
@anonim80: Ja też XDD Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [3]
avatar
anonim248 (*.*.126.248) wysłano z m.cda.pl 2019-10-16 19:10:05 +580
Dazai jest taki zajebisty \ - w - / Odpowiedz
avatar
anonim138 (*.*.103.138) wysłano z m.cda.pl 2020-04-07 01:00:14 +213
@anonim248: dazai to zycie a razem z chuuya to zycie i smierc Odpowiedz
avatar
anonim189 (*.*.157.189) wysłano z m.cda.pl 2020-10-20 20:05:30 +39
@anonim248: A nie jest? Xddd lofciam go Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
jadzia-fk 2020-03-03 13:41:22 +489
Myślałam że on przykryje bombe tą laską związaną xdd Odpowiedz
avatar
anonim90 (*.*.102.90) wysłano z m.cda.pl 2020-05-26 22:29:12 +61
@jadzia-fk: Też xD Odpowiedz
avatar
anonim197 (*.*.127.197) wysłano z m.cda.pl 2020-10-04 23:24:50 +45
@jadzia-fk: Ja też xD, i wogle skoro wysadzilobh cale. Pierwsze pientro , to nie lepiej wyzucić orzez okno i oujs na drugi koniec budynku ? Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [6]
avatar
anonim39 (*.*.215.39) wysłano z m.cda.pl 2019-08-08 11:17:55 +415
Mmm i yatoo z noragami na początku❤ Odpowiedz
avatar
anonim175 (*.*.3.175) 2019-09-22 22:17:40 +128
@anonim39: ten uplodap jest tego co szukałam całe życie Odpowiedz
avatar
anonim220 (*.*.1.220) wysłano z m.cda.pl 2019-12-02 17:36:31 +55
@anonim39: Ten Yato to ukradziony z YT Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [4]
avatar
anonim143 (*.*.216.143) wysłano z m.cda.pl 2019-06-20 14:04:25 +138
Ja wiem że to dopiero początek ale DAWAĆMIE CHUU I GOGOLA Odpowiedz
avatar
anonim178 (*.*.251.178) 2021-04-06 23:20:07 +40
@anonim143: ,,GOGOLA''
ja która to przeczytała: Googla. :> Odpowiedz
avatar
anonim172 (*.*.102.172) wysłano z m.cda.pl 2020-07-05 02:54:12 +31
@anonim143: Ja chcem gogola i Fiodora Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
avatar
anonim28 (*.*.77.28) wysłano z m.cda.pl 2020-02-11 14:55:17 +134
Boże ryczę XDDDDD To z bombą jest genialne XDDDDD Odpowiedz
avatar
anonim244 (*.*.202.244) 2020-08-19 17:50:38 +68
@anonim28: główny bohater ginie w 2 odcinku akurat xD Odpowiedz
avatar
anonim111 (*.*.3.111) wysłano z m.cda.pl 2020-09-25 22:41:05 +16
@anonim244: Co Odpowiedz
avatar
anonim191 (*.*.66.191) wysłano z m.cda.pl 2019-03-05 21:53:47 +116
Jak ja dawno tego nie oglądałam. Drugi sezon wleciał trzeba przypomnieć sobie 1 :3 ~Neksumi Odpowiedz
avatar
anonim182 (*.*.81.182) 2020-02-13 19:29:40 +48
@anonim191: EJ XDD ja cie już widze pod chyba 3 anime XD Odpowiedz
avatar
anonim202 (*.*.167.202) wysłano z m.cda.pl 2019-07-18 01:52:46 +101
Wstydzę się oglądać jak odwraca uwagę Odpowiedz
avatar
anonim203 (*.*.154.203) wysłano z m.cda.pl 2020-09-30 21:45:58 +17
@anonim202: Ja też Odpowiedz
avatar
anonim202 (*.*.167.202) wysłano z m.cda.pl 2019-07-18 01:58:23 +84
O NIE ONA MA GŁOS MAKI Z SOUL EATER MIAŁAM JUŻ JEJ DOŚĆ I WRESZCIE SKOŃCZYŁAM TE CUDOWNE ANIME A TERAZ TOOOOOO Odpowiedz
avatar
anonim127 (*.*.209.127) wysłano z m.cda.pl 2020-08-16 00:07:27 +22
@anonim202: Soul Eater - cudowne? Chyba coś Ci się pomieszało Odpowiedz
avatar
anonim29 (*.*.201.29) wysłano z m.cda.pl 2021-04-22 00:14:16 +6
@anonim202: Idę oglądać Soul Eater a wy hejterzy soul eater bujajcie się Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
avatar
anonim81 (*.*.243.81) 2020-03-29 14:06:24 +64
kisne przez dazai'a XDDDD Odpowiedz
szczesliwygrzybek 2020-12-27 14:40:00 +44
dazai x samobójstwo Odpowiedz
avatar
anonim229 (*.*.20.229) wysłano z m.cda.pl 2021-05-16 13:30:40 +10
@szczesliwygrzybek: I to jest najlepszy ship Odpowiedz
lilusiakc12 wysłano z m.cda.pl 2020-05-30 03:14:10 +44
Dazai czy zostaniesz moim mężem? Odpowiedz
avatar
anonim127 (*.*.209.127) wysłano z m.cda.pl 2020-08-16 00:08:48 +22
@anonim172: Każda dziewczyna z problemami chciałaby Dazaia, a ciebie kto by chciał? Odpowiedz
avatar
anonim172 (*.*.102.172) wysłano z m.cda.pl 2020-07-05 02:55:08 +4
@lilusiakc12: A kto by cie chciał i w sumie kto by go chciał Odpowiedz
avatar
anonim46 (*.*.214.46) wysłano z m.cda.pl 2020-04-13 23:44:15 +40
Okok zakochałam się w tym animee Odpowiedz
OwO_UwU_QwQ_0w0 2020-01-14 20:52:33 +35
Atsushi ma chujową fryzurę mogli dać lepszą /: Odpowiedz
jadzia-fk 2020-03-03 13:45:02 +79
@OwO_UwU_QwQ_0w0: s ja kocham jego włosy xdd Odpowiedz
avatar
anonim44 (*.*.82.44) wysłano z m.cda.pl 2020-03-17 23:17:04 +39
@OwO_UwU_QwQ_0w0: Ona jest świetna!
Ona ma swoją historię, dzieciaki z sierocińca mu obcięły włosy gdy się nad nim znęcali T^T Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
avatar
anonim52 (*.*.120.52) wysłano z m.cda.pl 2019-04-09 22:52:32 +25
Ten z brązowymi włosami to identyczna podróbka Gilberta z PH xD Odpowiedz
avatar
anonim10 (*.*.211.10) wysłano z m.cda.pl 2019-12-15 19:36:42 +3
@anonim52: Gilbert z PH jest najlepszy Odpowiedz
avatar
anonim182 (*.*.255.182) 2020-03-28 22:34:30 +24
Dawać mi Chuu JUŻ Odpowiedz
MakaoZu 2020-01-20 19:31:15 +22
09:24 tego "nande?" mogłabym słuchać całą wieczność Odpowiedz
avatar
anonim155 (*.*.144.155) wysłano z m.cda.pl 2020-05-28 21:58:47 +20
Ja bym wyrzuciła tą bombę przez okno ale można też ryzykować ze zasłonienie jej sobą coś da XD Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Ostatnio komentowane:

Logowanie