Nieznajomi: Ofiarowanie / The Strangers: Prey at Night 2018//Lektor

Nieznajomi: Ofiarowanie / The Strangers: Prey at Night 2018//Lektor

Jakość: 360p480p720p
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 6077 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał:
W katalogu: PRYWATNE 2
4.0 / 5 Oceny: 6
Włącz dostęp do 6077 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Najlepsze komentarze
avatar
anonim116 (*.*.236.116) 2018-11-12 00:31:41 +14
beznadzieja, do polowy jest klimat i trzyma w napieciu, ale potem zaczął mnie irytować strasznie, bohaterowie są takimi nieudacznikami i ofermami ze w ogole mordercy byli tu niepotrzebni bo sami by sie pozabijali Odpowiedz
avatar
anonim30 (*.*.124.30) wysłano z m.cda.pl 2018-11-11 22:46:02 +4
Da się obejrzeć. Nie jest taki tragiczny. Odpowiedz
avatar
anonim254 (*.*.66.254) 2018-11-10 15:35:50 +4
na ch#j spojlerujesz Odpowiedz
tsobkowiak3 2018-12-01 17:32:54 +2
@anonim254: XDDD? Odpowiedz
avatar
anonim98 (*.*.132.98) 2018-11-04 22:44:36 +4
ten film bardziej wkurza niz wzbudza emocje. matka ginie nie broniac sie. ojciec sam sie zabija. syn nie umie uzywac broni ...poza tym moze byc Odpowiedz
avatar
anonim20 (*.*.5.20) 2018-11-10 15:17:49 +6
@anonim98: na ch#j spojlerujesz c w e l u Odpowiedz
Paulina-augustyniak944 2019-01-11 22:51:16 +3
Debile !!!!!!!! Odpowiedz
avatar
anonim88 (*.*.48.88) 2018-12-31 00:32:14 +2
Do polowy kaszanka, druga polowa to juz watrobka... Rodzina ieducznikow, kontra jeszcze wieksi nieudacznicy. Da sie posmiac fajna komedia! Odpowiedz
Rafal_Wrobel4 2018-12-23 01:31:40 +2
Haha
Q Odpowiedz
avatar
anonim103 (*.*.96.103) wysłano z m.cda.pl 2018-12-09 18:40:09 +2
Dobry music :) Odpowiedz
DRAGOZ 2018-12-01 21:02:27 +2
Ale poryty film zwłaszcza druga połowa filmu :P 7/10 Odpowiedz
izabelbk84 2019-02-06 22:04:27 +1
Co za glupi film...!
Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie