Nanatsu no Taizai Odc 1 Dubbing PL

Nanatsu no Taizai Odc 1 Dubbing PL

Potrzebujesz szybszego ładowania wideo?
Załóż konto CDA Premium i nie trać czasu na wczytywanie.
Aktywuj teraz, a 14 dni otrzymasz gratis! Aktywuj konto premium Dlaczego widzę ten komunikat?

CDA nie limituje przepustowości oraz transferu danych.
W godzinach wieczornych może zdarzyć się jednak, iż ilość użytkowników przekracza możliwości naszych serwerów wideo. Wówczas odbiór może być zakłócony, a plik wideo może ładować się dłużej niż zwykle.

W opcji CDA Premium gwarantujemy, iż przepustowości i transferu nie braknie dla żadnego użytkownika. Zarejestruj swoje konto premium już teraz!

Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 7753 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar

Nanatsu no Taizai Odc 1 Dubbing PL

pokaż cały opis
W katalogu: Nanatsu no Taizai ( Siedem Grzechów Głównych ) / Anime Nanatsu no Taizai Dubbing PL
5.0 / 5 Oceny: 7
1059 godzin bajek dla dzieci.
Włącz CDA Premium w mniej niż 2 minuty!
Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Nanatsu no Taizai Odc 1 Dubbing PL
Najlepsze komentarze
avatar
anonim24 (*.*.110.24) wysłano z m.cda.pl 2018-11-28 17:25:13 +89
Zajebisty dubbling 9999/10 Odpowiedz
Sylwesterzu 2020-02-05 23:40:04 +14
@Sylwesterzu: Poyebało mi się myślałem że to ivona beje :I Odpowiedz
Sylwesterzu 2020-02-05 23:09:35 +8
@anonim24: No i takie ironie ja szanuję. Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [3]
avatar
anonim64 (*.*.127.64) wysłano z m.cda.pl 2019-01-18 00:51:01 +43
A głos z początku to nie Diego z Gothica ? Dubbing 10/10 Odpowiedz
Sylwesterzu 2020-02-05 23:11:14 +6
@anonim64: Dokładnie, witamy w koloni... Odpowiedz
avatar
anonim78 (*.*.110.78) wysłano z m.cda.pl 2020-03-26 19:49:14 0
@Sylwesterzu: X DDDD witamy w koloni to bylo zajebists Odpowiedz
avatar
anonim30 (*.*.73.30) 2018-12-26 02:04:08 +35
zajebisty dubbing ale brakuje mi tego japońskiego głosu Odpowiedz
Kasia-kma 2019-01-19 12:55:54 +11
@anonim30: na samym końcu jest Japoński głos.

NAJLEPSZY DUBBING JAKI WIDZIAŁAM Odpowiedz
avatar
anonim14 (*.*.44.14) wysłano z m.cda.pl 2019-08-16 22:08:17 +15
Dobra zrobiliśmy Dobry polski dubbing do anime teraz musimy zrobić to samo z całą resztą bo jak usłyszałem dragon Ball super z polskim głosem (chodzi tu o goku) to mi się słabo zrobiło Odpowiedz
avatar
anonim143 (*.*.142.143) wysłano z m.cda.pl 2020-08-26 20:22:32 +1
@anonim14: Naruto też ma strasznie słaby dubbing Odpowiedz
olinetteolala 2019-03-10 10:37:40 +9
Dubbing spoko ale jednak to nie to samo co Japoński Odpowiedz
avatar
anonim194 (*.*.2.194) 2019-01-05 22:55:32 +6
twórco tego anime co ty piłeś Odpowiedz
joko_naro 2019-06-09 21:05:16 +11
@anonim194: trunki z tej karczmy Odpowiedz
avatar
anonim119 (*.*.172.119) wysłano z m.cda.pl 2020-11-06 20:59:41 0
@joko_naro: Xd nie to jest dobre ale jedzenie nie Odpowiedz
masik022 2019-01-03 22:06:58 +6
Ogólnie to dubbing nawet dobry ale ja nie jestem za dubbingiem nawet w każdym języku po prostu bolą moje oczy gdy widzę że usta dawno przestały się ruszać a głos nadal leci xddd Odpowiedz
avatar
anonim202 (*.*.167.202) wysłano z m.cda.pl 2019-07-13 03:52:58 +5
Ale ta laska jest ładnie narysowana Odpowiedz
avatar
anonim204 (*.*.211.204) wysłano z m.cda.pl 2019-03-10 15:27:43 +5
Ten dubbing tak ssie XDD Odpowiedz
MasterPuszek 2019-09-26 19:13:52 +4
@anonim204: nie jest zły ale wiedziałem lepsze Odpowiedz
joko_naro 2019-06-09 21:04:33 +2
@anonim204: łe pierdolisz Odpowiedz
avatar
anonim11 (*.*.233.11) 2018-12-24 10:25:04 +5
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?!?!? Myślała, że to będzie Ivona! ;-; Odpowiedz
avatar
anonim46 (*.*.71.46) wysłano z m.cda.pl 2019-01-26 15:04:37 +2
@anonim11: Oszukali cie xd Odpowiedz
Sylwesterzu 2020-02-05 23:14:14 +2
@anonim11: Ty źle myślała, głupia mała. Odpowiedz
avatar
anonim102 (*.*.147.102) 2019-07-28 03:02:34 +2
jak rozpierdolić anime ... dodaj dubing jak z bajki dla 6 latków Odpowiedz
avatar
anonim119 (*.*.172.119) wysłano z m.cda.pl 2020-11-06 21:20:03 0
@anonim102: Bo to anime dla 6 latkuw xd i dla tego nie używaj takich słów Odpowiedz
avatar
anonim202 (*.*.167.202) wysłano z m.cda.pl 2019-07-13 03:56:18 +1
Nie ma takich prawdziwych emocji jak w japońskim dubbingu Odpowiedz
_x_asyl_x_ wysłano z m.cda.pl 2019-03-03 14:28:34 +1
Polski dubbing psuje anime xD (tak samo po angielsku) Odpowiedz
_x_asyl_x_ wysłano z m.cda.pl 2019-03-03 14:32:28 0
@_x_asyl_x_: Kufa nie da się tego oglądać Odpowiedz
avatar
anonim59 (*.*.246.59) wysłano z m.cda.pl 2019-01-12 21:10:47 +1
Porąbane ale zarąbiste Odpowiedz
avatar
anonim9 (*.*.224.9) wysłano z m.cda.pl 2019-01-06 10:48:26 +1
O się tu dzieje xD Odpowiedz
avatar
anonim221 (*.*.214.221) 2020-11-15 20:09:24 0
myslalam ze bedzie ivona czy cos a tu taki dubbing *^*,ale bez japońskiego to dziwnie sie odląda =^= Odpowiedz
avatar
anonim157 (*.*.101.157) 2020-11-03 17:33:21 0
czekam na 4 sezon Odpowiedz
avatar
anonim119 (*.*.172.119) wysłano z m.cda.pl 2020-11-02 21:23:03 0
Ale zwrot akci Odpowiedz
avatar
anonim242 (*.*.167.242) wysłano z m.cda.pl 2020-11-02 00:47:51 0
Lol reklama mi się nie chcę wczytać
Odpowiedz
avatar
anonim1 (*.*.133.1) 2020-11-02 00:12:45 0
To ma dubbing?!!!!!!! O kurde, ale jazda XDDD Już dawno tak się nie uśmiałam. I co tu teraz oglądać - z napisami, czy dubbing XD Nie, tak na serio, choćby nie wiem jak zły, już usłyszałam znany i lubiany głos, i nie ma bata, dubbing wygra. Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie