Naruto Gaiden 75 "Próba jaskini Ryuuchi"
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 8779 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar

Naruto Gaiden

pokaż cały opis
W katalogu: Seria: Naruto / Naruto Gaiden
5.0 / 5 Oceny: 2
Włącz dostęp do 8779 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Naruto Gaiden 75 "Próba jaskini Ryuuchi"
Najlepsze komentarze
avatar
anonim253 (*.*.13.253) wysłano z m.cda.pl 2019-03-02 08:13:47 +135
Czy to nie dziwne, że oglądam boruto tylko dla rodzicow glownych bohaterów? Odpowiedz
avatar
anonim1 (*.*.7.1) wysłano z m.cda.pl 2019-04-23 21:28:45 +44
@anonim253: co ty, ja mam tak samo [wzruszenie ramionami xd] ~RODO - i Sasuke jest dobry, ludziki!!! Odpowiedz
Sweenh 2020-03-03 18:40:31 +40
@anonim253: dziwne. ja oglądam dla samego świetnego uniwersum ;) Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [3]
avatar
anonim171 (*.*.38.171) wysłano z m.cda.pl 2019-01-15 01:13:31 +77
Gdy ta typiara ugryzla boruto to myslalem ze bedzie mogl uzywac mocy przekletej pieczeci takjak orochimaru robil xD Odpowiedz
avatar
anonim110 (*.*.154.110) wysłano z m.cda.pl 2019-10-06 08:59:00 +11
@anonim171: Tak samo Odpowiedz
avatar
anonim19 (*.*.214.19) wysłano z m.cda.pl 2020-11-21 14:06:54 +2
@anonim171: Też Odpowiedz
avatar
anonim118 (*.*.84.118) 2019-03-24 00:16:06 +50
Kiedy ta baba powiedziała Garaga to przez chwilę myślałam, że o Gaarę chodzi XD Odpowiedz
avatar
anonim181 (*.*.248.181) 2019-08-07 00:24:27 +15
@anonim118: xd same
jak mówili o tym garaga to czytałam gaara Odpowiedz
avatar
anonim194 (*.*.239.194) 2018-12-31 13:33:02 +32
Ale mnie ten Boruto irytuje Odpowiedz
avatar
anonim1 (*.*.186.1) 2019-08-27 05:30:52 +15
@anonim194: mnie też, wiecznie tylko drze tą morde Odpowiedz
Colxie 2020-12-11 12:10:17 +11
@anonim77: mitsuki jest jedyna sensowna postacia w tym anime Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
avatar
anonim236 (*.*.236.236) 2019-05-30 02:33:30 +25
W sumie to fajnie, jakby Boruto już teraz opanował "wężowy" sage mode. A odcinek nawet fajny, coraz lepsze te odcinki Odpowiedz
avatar
anonim154 (*.*.27.154) wysłano z m.cda.pl 2020-12-08 22:21:23 +6
@anonim236: Bardziej tryb żabiego mędrcy Odpowiedz
avatar
anonim238 (*.*.61.238) 2021-03-07 11:27:39 0
@anonim154: Nie jednak bardziej wężowy Odpowiedz
avatar
anonim1 (*.*.121.1) wysłano z m.cda.pl 2019-12-29 17:05:58 +19
Czy mi się zdaje czy inojin bardzo pasuje do chouchou? Po pierwsze jej noeprzeszkadza że mówi na nią gruba ogólnie to nawet bardzo przepada za jedzeniem jak chouchou Odpowiedz
avatar
anonim95 (*.*.201.95) wysłano z m.cda.pl 2020-04-08 20:37:23 +7
@anonim1: Ja shipuje od początku. Odpowiedz
avatar
anonim19 (*.*.214.19) wysłano z m.cda.pl 2020-11-21 14:08:36 +4
@anonim1: +1 ale wolałabym, żeby nie nie byli że sobą, żeby podtrzymać shikainocho Odpowiedz
avatar
anonim83 (*.*.182.83) wysłano z m.cda.pl 2019-12-28 22:58:54 +12
Ej, a dało by się opanować tryb mędrca żab i węży jednocześnie? Jeśli tak to co by się stało gdyby uruchomić 2 na raz?
#xanax Odpowiedz
avatar
anonim77 (*.*.178.77) 2020-10-08 21:18:17 +2
@anonim83: Nie, można mieć podpisany pakt tylko z jednym summonem i jeśli dobrze kojarze nie da się go potem zmienić Odpowiedz
avatar
anonim163 (*.*.102.163) wysłano z m.cda.pl 2019-01-02 19:15:14 +7
Ale ten mędrzec fajny Odpowiedz
avatar
anonim182 (*.*.81.182) wysłano z m.cda.pl 2018-10-20 23:19:21 +7
Strasznie nudny ten docinek ~Ola Odpowiedz
avatar
anonim131 (*.*.238.131) 2019-02-05 00:01:42 +6
nie wiem jak skomentować Odpowiedz
avatar
anonim59 (*.*.217.59) 2020-09-17 18:09:53 +5
Kurde czy jestem jedyną której to się po prostu podoba i dlatego to oglądam? Odpowiedz
avatar
anonim146 (*.*.211.146) wysłano z m.cda.pl 2020-07-27 20:41:15 +5
Skoro orochimaru miał takie próby to pewnie został saninem z palcem w nosie. Odpowiedz
avatar
anonim95 (*.*.201.95) wysłano z m.cda.pl 2020-04-08 20:15:50 +5
I zaraz się okaże: "Nie, to jedyna wiadomość tego węża" XDD Odpowiedz
avatar
anonim2 (*.*.22.2) wysłano z m.cda.pl 2018-12-29 22:18:10 +4
Hmm coś mało komentarzy Odpowiedz
avatar
anonim173 (*.*.232.173) 2020-07-09 18:14:34 +3
Mitsuki X boruto Odpowiedz
avatar
anonim162 (*.*.37.162) 2021-05-03 15:35:22 0
@anonim173: ten ship jest na poziomie narutoXsasuke Odpowiedz
avatar
anonim163 (*.*.102.163) wysłano z m.cda.pl 2019-01-02 19:15:14 +2
Ale ten mędrzec fajny Odpowiedz
avatar
anonim95 (*.*.201.95) wysłano z m.cda.pl 2020-04-08 20:36:15 +1
Nie wiem czemu ale ten Hakuja przypomina mi Mistrza Yode XDD Odpowiedz
avatar
anonim114 (*.*.13.114) 2020-05-24 13:16:59 +3
@anonim95: tak jak mędrzec sześciu ścieżęk mówił na początku Odpowiedz
avatar
anonim95 (*.*.201.95) wysłano z m.cda.pl 2020-04-08 20:38:53 +2
@anonim95: Ta* Już sama nie wiem jakiej jest płci. Odpowiedz
avatar
anonim62 (*.*.70.62) wysłano z m.cda.pl 2021-01-17 14:01:24 0
Nikt:
Ja: Czemu te 3 węże mają znaki sześciu ścieżek? Odpowiedz
avatar
anonim47 (*.*.143.47) 2021-01-20 22:48:33 0
@anonim62: gdzie Odpowiedz
avatar
anonim1 (*.*.121.1) wysłano z m.cda.pl 2019-12-29 17:05:58 0
Czy mi się zdaje czy inojin bardzo pasuje do chouchou? Po pierwsze jej noeprzeszkadza że mówi na nią gruba ogólnie to nawet bardzo przepada za jedzeniem jak chouchou Odpowiedz
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off
Nowy Konwój (2016) Cały film PL premium Trzymający w napięciu thriller!

Zobacz już teraz w CDA Premium!
Uprowadzona księżniczka (2018) Dubbing PL premium Znakomita animacja dla całej rodziny!

Zobacz już teraz w CDA Premium!

Logowanie