Fullmetal Alchemist: Brotherhood Odcinek 46
Potrzebujesz szybszego ładowania wideo?
Załóż konto CDA Premium i nie trać czasu na wczytywanie.
Aktywuj teraz, a 14 dni otrzymasz gratis! Aktywuj konto premium Dlaczego widzę ten komunikat?

CDA nie limituje przepustowości oraz transferu danych.
W godzinach wieczornych może zdarzyć się jednak, iż ilość użytkowników przekracza możliwości naszych serwerów wideo. Wówczas odbiór może być zakłócony, a plik wideo może ładować się dłużej niż zwykle.

W opcji CDA Premium gwarantujemy, iż przepustowości i transferu nie braknie dla żadnego użytkownika. Zarejestruj swoje konto premium już teraz!

Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 8674 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar

Fullmetal Alchemist: Brotherhood Odcinek 46

pokaż cały opis
W katalogu: Fullmetal Alchemist: Brotherhood Napisy PL
5.0 / 5 Oceny: 2
Włącz dostęp do 8674 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Fullmetal Alchemist: Brotherhood Odcinek 46
Najlepsze komentarze
avatar
anonim19 (*.*.8.19) wysłano z m.cda.pl 2019-04-16 01:53:14 +74
Ed jest wyższy od Winry O..O i jaki umięśniony Odpowiedz
avatar
anonim0 (*.*.121.0) 2020-02-05 19:42:59 +21
@anonim19: Może wreszcie przestaną nazywać go kurduplem xd
Swoją drogą wydaje mi się że autorka specjalnie ułożyła żeby sądny dzień był pare miesięcy później po to żeby Ed takiego krasnala nagle nie stał się wyższy od Winry tylko naturalnie z biegiem czasu Odpowiedz
avatar
anonim188 (*.*.7.188) 2020-07-01 22:27:09 +5
@anonim19: Nie, w pierwszych odcinkach było wprost pokazane, że ona przerasta obydwu braci (oczywiście nie zbroje) Odpowiedz
avatar
anonim123 (*.*.7.123) 2018-12-20 20:00:03 +68
Pułkownik Mustang jest taki uroczy *-* Odpowiedz
avatar
anonim242 (*.*.195.242) 2019-01-14 18:40:50 +12
@anonim123: takk ^^ Odpowiedz
avatar
anonim73 (*.*.178.73) 2020-12-15 18:34:07 +8
@anonim236: i właśnie dlatego jest naj XDD Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim33 (*.*.208.33) wysłano z m.cda.pl 2019-10-19 08:31:10 +29
He he jakim cudem Edward Elric Niski Alchemik przerósł Winry ? Odpowiedz
avatar
anonim31 (*.*.6.31) wysłano z m.cda.pl 2019-11-16 10:27:40 +6
@anonim33: +1i skisłem czytając ten komentarz Odpowiedz
avatar
anonim123 (*.*.7.123) 2018-12-20 19:58:54 +24
Biedny Aluś :c Odpowiedz
nataobca 2019-06-05 23:54:25 +20
Edziu się pewnie cieszył w duszy hehe Odpowiedz
avatar
anonim173 (*.*.124.173) wysłano z m.cda.pl 2020-11-07 19:07:33 +16
Ed chyba wkońcu mleko wypił xdd Odpowiedz
avatar
anonim242 (*.*.195.242) 2019-01-14 18:39:23 +12
ale epicko :o Odpowiedz
halamalasa 2020-04-11 11:51:52 +10
Wolałam niskiego eda XD Odpowiedz
avatar
anonim93 (*.*.190.93) 2020-04-20 22:21:58 +6
@halamalasa: ja tez Odpowiedz
avatar
anonim19 (*.*.8.19) wysłano z m.cda.pl 2019-04-16 02:07:40 +8
Zajebiste Odpowiedz
avatar
anonim19 (*.*.8.19) wysłano z m.cda.pl 2019-04-16 01:52:31 +7
Ohoho, Ed wa sengatakai Odpowiedz
avatar
anonim127 (*.*.209.127) wysłano z m.cda.pl 2020-08-22 12:37:40 +2
@anonim19: Ohoho twój stary pijany Odpowiedz
avatar
anonim57 (*.*.253.57) 2020-06-17 20:39:39 +6
Kocham roy'a Odpowiedz
avatar
anonim153 (*.*.56.153) wysłano z m.cda.pl 2020-05-19 22:19:08 +6
3:31 po prostu Śmiałam się i płakałam Odpowiedz
avatar
anonim230 (*.*.191.230) 2020-04-18 13:07:32 +5
a co się stało z tą małą babką? Odpowiedz
avatar
anonim230 (*.*.191.230) 2020-04-18 13:08:35 +5
@anonim230: a okej juz jest XDDD Odpowiedz
avatar
anonim77 (*.*.167.77) wysłano z m.cda.pl 2020-12-18 22:09:10 +4
dobra ale wysoki edziu to już nie to samo Odpowiedz
avatar
anonim167 (*.*.165.167) wysłano z m.cda.pl 2020-11-29 00:08:14 +4
UvU lubię tego dzaidka hehe Odpowiedz
avatar
anonim132 (*.*.10.132) 2021-03-03 13:25:45 +3
ŁOOO WSZYSCY SĄ TACY ZORGANIZOWANI Odpowiedz
avatar
anonim151 (*.*.73.151) 2021-02-10 21:20:01 +3
Ok. 12 minuty włączyła się tak a'la wojskowa muzyka...
Kurde, kocham takie klimaty, soundtrack tutaj jest mega, a po napisach... woo!! Już w ogóle było epicko! Odpowiedz
Denka 2020-10-30 20:18:30 +3
Boze mam 2 shipy Winry x Ed albo Lin x Ed i ja nie wiem Bradziej staram się przyzwyczaic do Winry x Ed bo znajac zycie on bedzie tym shipem który się wydarzy lecz Lin jest zabawny i lubi wkurwiac Eda i to jest takie urocze. Boze, nie wiem Odpowiedz
avatar
anonim47 (*.*.47.47) 2021-03-15 01:08:58 +3
@anonim151: ale yaoi to jest gatunek anime skupiajacy sie na romansie a ona tylko powiedziala ze ich shipuje bo do siebie pasuja chilluj Odpowiedz
avatar
anonim151 (*.*.73.151) 2021-02-10 21:22:34 +3
@Denka: Bez wzywania Boga tu. Zostaw te swoje g**no yaoi z dala, też od nas. Do yaoi masz specjalne anime, więc radzę się tam przenieść, a zostawić to nieskażone swoimi pi*****onymi zachciankami. Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim132 (*.*.10.132) 2021-03-03 12:51:01 +2
JA MAM TAKIE WTF BO WSZYSTKO TAK SZYBKO SIE DZIEJE Odpowiedz
avatar
anonim206 (*.*.248.206) 2020-08-30 21:44:29 +2
Rzygać sie chce od tego jak Winry zaczela byc seksualizowana w tym anime Odpowiedz
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Ostatnio komentowane:

Kosmiczne Mistrzostwa (2020) Lektor PL premium Jest rok 2071. Kosmiczna wojna całkowicie zmieniła klimat na Ziemi, a nad Moskwą góruje ogromny statek obcych.

Włącz CDA Premium!
Kaczki z gęsiej paczki (2018) Dubbing PL premium Zwariowana gęś wkracza do akcji!

Zobacz już teraz w CDA Premium!

Logowanie