Shingeki no Kyojin / Atak Tytanów S03E04 (Napisy PL)
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 8679 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: ar23s

Sezon 3 - Odcinek 4

pokaż cały opis
W katalogu: Seriale / Shingeki no Kyojin - S03
4.0 / 5 Oceny: 5
Włącz dostęp do 8679 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Shingeki no Kyojin / Atak Tytanów S03E04 (Napisy PL)
Najlepsze komentarze
avatar
anonim179 (*.*.40.179) wysłano z m.cda.pl 2019-01-22 16:25:27 +439
"i myślisz że uwierzę takiemu ojebanemu na grzybka cwelowi ? " Jeblem jeblem w chuj Odpowiedz
avatar
anonim49 (*.*.238.49) 2018-08-16 14:28:53 +336
DLACZEGO TEN EREN JEST TAKI SLABY?! :( WIEM ZE MA TE MOCE I WGL ALE PRZYDALOBY MU SIE TROCHE SILY W POSTACI CZLOWIEKA :((( bo mnie to juz powoli denerwuje ;// ze on sam nigdy nic zrobic nie umie i ktos mu musi pomagac (Mikasa) :((( Odpowiedz
avatar
anonim98 (*.*.252.98) wysłano z m.cda.pl 2019-07-29 23:26:27 +69
@anonim49: Dołączam sie do pytania mordo :O Odpowiedz
avatar
anonim145 (*.*.130.145) wysłano z m.cda.pl 2020-02-11 23:28:07 +56
@anonim49: Jak masz jakieś problemy to zapytaj twórce anime w końcu to bajka niewiem dlaczego tak sie irytujesz ale nie powinieneś ,fabuły nie zmienisz więc prosze to pytanie jest słabe i psuje atmosfere Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [7]
avatar
anonim169 (*.*.208.169) wysłano z m.cda.pl 2019-11-17 20:13:54 +318
Mi się w cholerę podoba ten sezon żeby nie było na mnie hejtu podam wam moim zdaniem przekonujące argumenty :
1 Opening , który jest cudowny pokazuje jak bardzo zmienili się nasi bohaterowie , oraz ile musieli przejsc , by stać się tym kim są , jak bardzo zobojętnieli i dojrzali , oraz pokazuje też Leviego o którym mało nam wiadomo
2. Cała dotychczasowa fabuła trzeciego sezony bardzo mi się podoba w poprzednich sezonach skupili się głownie na walce i żeby powstał dość tajemniczy klimat a w tym sezonie skupiają się na rozwiązywaniu wszystkich niedociągnięć oraz tajemnic które były zawarte w poprzednich sezonach , bardzo podoba mi się też wątek Leviego o jego dzieciństwie
A więc podsumowując moim zdaniem ten sezon jest równie dobry co pozostałe Odpowiedz
avatar
anonim198 (*.*.227.198) wysłano z m.cda.pl 2020-01-01 21:08:35 +82
@anonim169: W końcu porządny komentarz Odpowiedz
avatar
anonim117 (*.*.53.117) wysłano z m.cda.pl 2020-01-04 22:22:04 +26
@anonim169: +1 Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [3]
avatar
anonim155 (*.*.41.155) 2019-04-30 19:14:51 +221
Zgadzam się z Jean'em...ten gościu na grzybka...jak można mieć taką fryzurę xD Odpowiedz
avatar
anonim53 (*.*.169.53) wysłano z m.cda.pl 2019-07-22 21:37:43 +23
@anonim155: zyd hahahaha Odpowiedz
XHatiX wysłano z m.cda.pl 2018-08-13 21:27:13 +107
Nie lubię openingu... Tego się słuchać nie da Odpowiedz
avatar
anonim198 (*.*.227.198) wysłano z m.cda.pl 2020-01-01 20:44:48 +92
@XHatiX: WTF to se pomiń i będzie z głowy, niektórym się podoba Odpowiedz
avatar
anonim117 (*.*.53.117) wysłano z m.cda.pl 2020-01-04 22:21:02 +55
@XHatiX: Wykorzystaj go jako czas na komentarze Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
rozaminko 2018-08-14 01:47:40 +95
O nie, tylko nie Erwin;( Odpowiedz
avatar
anonim27 (*.*.138.27) wysłano z m.cda.pl 2020-07-07 00:28:24 +26
@rozaminko: *Erwinka Odpowiedz
_x_asyl_x_ wysłano z m.cda.pl 2018-09-16 14:55:09 +10
@rozaminko: Jeju tak Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim230 (*.*.236.230) wysłano z m.cda.pl 2018-08-13 11:22:21 +65
Czekanie na odcinek jest najgorsze Odpowiedz
_x_asyl_x_ wysłano z m.cda.pl 2018-09-16 14:53:28 +60
Kocham Jeana ❤️ Odpowiedz
Ben_Drowned 2020-11-26 08:06:57 +8
@_x_asyl_x_: wolę Erena xd Odpowiedz
avatar
anonim18 (*.*.102.18) 2020-08-07 00:50:40 +5
@_x_asyl_x_: ja też Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
paiskra 2018-08-16 03:56:21 +36
Nudny jest ten sezon, za mało akcji mam nadzieje, że się rozkręci i będą tytani Odpowiedz
_x_asyl_x_ wysłano z m.cda.pl 2018-09-16 14:54:45 +32
@paiskra: No właśnie tez jakoś nie jestem za bardzo przekonana do tego sezonu, czuje ze ogladam zupełnie inne anime no ale cóż może się jeszcze rozkręci w końcu to dopiero 4 odcinek Odpowiedz
avatar
anonim209 (*.*.145.209) wysłano z m.cda.pl 2018-08-16 09:13:03 +19
@paiskra: Na końcu tytani będą dopiero podobno Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
ar23s 2018-08-13 02:02:38 +27
Zapraszam do oglądania :P Odpowiedz
avatar
anonim206 (*.*.119.206) wysłano z m.cda.pl 2018-08-14 01:08:46 +26
Najlepszy sezon :) Odpowiedz
hubert2k04 2018-08-13 16:28:32 +22
Ło chuj Odpowiedz
avatar
anonim18 (*.*.102.18) 2020-08-07 00:56:57 +8
@hubert2k04: najlepszy komentarz i taki podsumowujący Odpowiedz
hubert2k04 2018-08-13 16:30:16 +1
@hubert2k04: Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim73 (*.*.87.73) wysłano z m.cda.pl 2018-08-14 11:40:40 +16
KENY ACKERMAN...CZYŻBY SIE ZAKAPIOR OKAZE KREWNYM MIKASY O.o. ;)) Odpowiedz
avatar
anonim209 (*.*.145.209) wysłano z m.cda.pl 2018-08-16 09:14:00 +28
@anonim73: Ackerman to klan Odpowiedz
Fira-baka wysłano z m.cda.pl 2020-04-09 11:03:55 +15
Kurde lubię ten sezon, nie ma tylko ciągłej walki z tytanami Odpowiedz
avatar
anonim254 (*.*.96.254) 2019-01-24 22:32:32 +15
Jakim cudem dopuścili taki marny opening... Już mogli zrobić kopiuj wklej z poprzednich sezonów. Odpowiedz
avatar
anonim114 (*.*.32.114) wysłano z m.cda.pl 2019-11-17 17:49:03 +24
@anonim254: Sasageyo! Odpowiedz
avatar
anonim145 (*.*.130.145) wysłano z m.cda.pl 2020-02-11 23:33:30 +12
@anonim254: Jak masz jakiś problem buraku to sie odezwij do twórcy anime Odpowiedz
avatar
anonim206 (*.*.119.206) wysłano z m.cda.pl 2018-08-14 01:08:46 +15
Najlepszy sezon :) Odpowiedz
avatar
anonim98 (*.*.252.98) wysłano z m.cda.pl 2019-07-29 23:25:52 +11
@anonim206: No chyba nie ;p Odpowiedz
avatar
anonim132 (*.*.82.132) 2020-06-21 13:55:02 +10
@anonim98: istnieje takie coś jak swoja opinia Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim206 (*.*.119.206) wysłano z m.cda.pl 2018-08-14 01:08:46 +13
Najlepszy sezon :) Odpowiedz
avatar
anonim147 (*.*.152.147) wysłano z m.cda.pl 2020-03-19 13:31:41 +12
Rozwaliło mnie to jak ten koleś usiadł tyłkiem na twarzy tego gościa oo prostu skisłam Odpowiedz
DeKinght 2018-12-09 17:18:06 +12
Poprzednie openingi były lepsze. Poza tym to nie to samo anime co 1 i 2 sezon, gdzie walki z tytanami? Dzisiaj obejrzałem 16 odcinków, non-stop. Może ktoś już wie, kiedy przewidywany jest 4 sezon? Odpowiedz
avatar
anonim208 (*.*.212.208) 2020-11-11 13:36:08 +3
@DeKinght: 7 grudnia 2020 Odpowiedz
avatar
anonim138 (*.*.169.138) wysłano z m.cda.pl 2019-07-04 12:57:02 +2
@DeKinght: Październik 2020 Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
avatar
anonim234 (*.*.59.234) wysłano z m.cda.pl 2018-08-13 12:28:27 +12
Bogu dzięki że są w miarę szybko tłumaczone t.zn napisy Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off
Ciemno, prawie noc (2019) Cały film PL premium W Wałbrzychu dochodzi do serii tajemniczych zaginięć dzieci. Ponieważ policja wydaje się być bezsilna, kobieta postanawia przeprowadzić śledztwo na własną rękę...
Kaczki z gęsiej paczki (2018) Dubbing PL premium Zwariowana gęś wkracza do akcji!

Zobacz już teraz w CDA Premium!

Logowanie