Kill Me Three Times (2014) LEKTOR PL 720p  PX
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 8675 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: Xmas-

Charlie Wolfe jest detektywem, ale jednocześnie dokonuje zabójstw na zlecenie. Zamożny właściciel motelu, Jack Taylor , zleca mu zamordowanie swojej żony Alice Taylor , która romansuje z przystojnym mechanikiem Dylanem. Podczas obserwacji niewiernej kobiety, Charlie zauważa na życie Alice czyha jeszcze ktoś inny.

pokaż cały opis
W katalogu: FILMY 2014
4.0 / 5 Oceny: 26
Włącz dostęp do 8675 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Kill Me Three Times (2014) LEKTOR PL 720p PX
Najlepsze komentarze
darlat 2015-07-20 09:35:33 +15
Całkiem fajny film . Odpowiedz
avatar
anonim251 (*.*.136.251) wysłano z m.cda.pl 2016-02-02 00:48:41 +9
Zakręcony, z przymrużeniem oka. No i muzyczka niezła. Odpowiedz
avatar
anonim59 (*.*.140.59) 2015-12-19 11:23:24 +8
Gra,zdjęcia,rezyseria ocenic mozna na wysokim poziomie.Ogolnie dobry profesjonalny film.Warto obejrzec. Odpowiedz
avatar
anonim38 (*.*.249.38) wysłano z m.cda.pl 2017-09-09 21:29:08 +6
Dobre hehh Odpowiedz
avatar
anonim144 (*.*.252.144) 2017-06-19 16:28:31 +6
dobre dobre :) Odpowiedz
avatar
anonim56 (*.*.65.56) 2017-06-11 20:45:46 +5
kozacki, z czystym sumieniem można polecać prawie Pulp Fiction ;) Odpowiedz
avatar
anonim99 (*.*.141.99) wysłano z m.cda.pl 2019-01-05 22:21:06 +1
@anonim56: Rower to prawie motor, tylko silnika brakuje;) Odpowiedz
avatar
anonim231 (*.*.225.231) 2017-11-20 20:44:08 +4
fajny film, swietnie sie ogląda. polecam Odpowiedz
avatar
anonim98 (*.*.38.98) 2017-02-22 20:23:32 +4
Film dobry, mnie sie podobal.Film lekki i przyjemny w ogladaniu. Taka sobie kryminylna komedia bez gesiej skorki na ciele. Daje 5 gwiazdek. Odpowiedz
zibbybouncer 2016-11-19 00:23:47 +4
Okey ...!!! Odpowiedz
YouTube Szafarek
2017-05-03 02:48:06 +3
dobry Odpowiedz
adalbert200 2020-03-16 11:20:37 +1
Do tej pory, australijskie kino kojarzyło mi się tylko z Krokodylem Dundee. Teraz zmieniłem zdanie. Odpowiedz
krzysiowo 2020-01-27 20:34:27 +1
fajny, polecam !
Robert Odpowiedz
d-rokuszewski 2018-02-27 21:04:15 +1
infantylny w ch..j.nie zmeczylem Odpowiedz
avatar
anonim94 (*.*.174.94) 2016-12-22 22:11:31 +1
Wytrzymałem 22 minuty. Zmuszałem się, "a może jednak...", nie... , niestety, nie... :-( Jeśli ktoś ma baaaaardzo niski próg humoru i śmieje się z byle czego, niech to sobie obejrzy. Bardziej inteligentni mogą pominąć ten film. Masakra..., infantylizm, bzdura, chyba gorsze od "Gangu Olsena" hahahaha.... Odpowiedz
gownocietoobchodzi 2016-07-06 16:23:24 +1
dobra , wstep mi wystarczył , jakiś następny odcinek serialu Odpowiedz
avatar
anonim221 (*.*.129.221) wysłano z m.cda.pl 2021-03-31 14:43:29 0
Świetny film polecam. BS Odpowiedz
mariuszjarecki1986 wysłano z m.cda.pl 2021-03-29 23:49:13 0
Wow koniec cool spoczko oczko Odpowiedz
avatar
anonim3 (*.*.69.3) 2020-08-12 22:02:33 0
GALIZIEN : POLECAM PAŃSTWU OBRAZ Odpowiedz
avatar
anonim15 (*.*.230.15) 2020-05-31 22:24:29 0
kiczowata komedia Odpowiedz
mariuszk001 2020-05-08 00:34:52 0
234 obejrzyj to jeszcze raz po trzech glebszych, bedzie fajna scena. Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off
Człowiek z magicznym pudełkiem (2017) Cały film PL premium Warszawa, niedaleka przyszłość. Adam przenosi się do przeszłości za pomocą starego radia. Jedna z podróży kończy się jednak inaczej niż poprzednie i mężczyzna zostaje uwięziony w latach 50-tych.
Jaskiniowiec (2018) Dubbing PL premium Rewelacyjna animacja dla całej rodziny!

Zobacz już teraz w CDA premium!

Logowanie