Polski Bear Grylls
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 10029 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: anonim

Czyli jak przetrwać w puszczy.

pokaż cały opis
4.0 / 5 Oceny: 39
Włącz dostęp do 10029 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Polski Bear Grylls
Najlepsze komentarze
avatar
anonim169 (*.*.221.169) 2012-04-21 18:58:28 +11
To powinna być nowa reklama żubra.
Żubr pozwoli ci przetrwać w głuszy:D Odpowiedz
avatar
anonim72 (*.*.39.72) 2014-05-31 06:10:47 +4
gówno nie ber gryls Odpowiedz
avatar
anonim72 (*.*.39.72) 2014-05-31 06:11:48 +4
@anonim72:
Bear Grylls Odpowiedz
avatar
anonim113 (*.*.191.113) 2012-07-06 18:47:58 +3
eee...czemu ja myślałem, że on serio wpierniczy ten pień :/ Jak już gościu jadł szklankę to myślałem, że ten zje pień...EEEE do dupy. Znudziły mi się już te plebsy - pójdę je spalić jak wrócę z kościoła ;D Odpowiedz
avatar
anonim152 (*.*.68.152) 2012-11-07 15:26:33 +2
lisy koty takie rzeczy :d Odpowiedz
avesilesian 2012-04-22 14:44:20 +2
ide na kebaba :D Odpowiedz
avatar
anonim202 (*.*.210.202) 2012-04-16 15:00:49 +2
JA CHCĘ 2 CZĘĘĘŚĆ :D O POLOWANIU NA KEBABA :D Odpowiedz
avatar
anonim193 (*.*.102.193) 2012-04-16 15:00:49 +2
Żubr w lesie to normalna rzecz ale dziwie się trochę bo Ja bym na jego miejscu leciał szukać dalej żubrówki =) Odpowiedz
avatar
anonim193 (*.*.102.193) 2012-04-16 15:00:49 +2
Nie no ale tekstem "ide na kebaba" to już rozyebał system xD Odpowiedz
avatar
anonim112 (*.*.139.112) 2012-04-16 15:00:49 +2
:D pozytymnie :D Odpowiedz
avatar
anonim78 (*.*.76.78) 2015-01-01 05:36:42 +1
jaki debil inteligencjom nie grzeszy Odpowiedz
avatar
anonim30 (*.*.146.30) 2012-04-23 12:23:49 +1
dobra reklama dla żobra xD Odpowiedz
avatar
anonim65 (*.*.49.65) 2012-04-16 15:00:49 +1
ale się uśmiałem zajebiste bez kitu! Odpowiedz
xJarekx 2012-04-16 15:00:49 +1
ja też pije żubra :D Odpowiedz
Tevisto 2012-04-16 15:00:49 0
@xJarekx: Ja harnasie wale ale zuberki tez dobre ;p Odpowiedz
kubus1186 2012-04-25 16:20:44 +1
W dzisiejszym odcinku :
1.Jak przetrwac bez Piwa
2.Jak przetrwac bez vodki
3.Ku*wa nieda sie !!! :D Odpowiedz
adi24093 2012-04-16 15:00:49 0
@kubus1186: hahahahahah ale to było smieszne...... Odpowiedz
avatar
anonim246 (*.*.8.246) 2012-04-16 15:00:49 +1
Aha to juz wiem jak przetrwac w lesie Odpowiedz
avatar
anonim91 (*.*.19.91) 2012-04-16 15:00:49 +1
hahahahahh Odpowiedz
avatar
anonim79 (*.*.25.79) 2012-04-16 15:00:49 +1
hahaha, dobry agent :d Odpowiedz
avatar
anonim21 (*.*.109.21) 2012-04-16 15:00:49 +1
buahahahahah xD ha myślałem że on będzie żarł robale xD a tu miła niespodziewanka XD Odpowiedz
avatar
anonim94 (*.*.102.94) 2012-04-16 15:00:49 +1
ide na kebaba..;d Odpowiedz
avatar
anonim2 (*.*.146.2) 2012-04-16 15:00:49 +1
A potem Babci To Jest Zajebi**e xd Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie