Przyciąganie (2017) Lektor PL
Następne wideo
anuluj
Obejrzyj ten oraz 8332 innych filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!

Dramat, Sci-fi, Romans, Katastroficzny, CDA Poleca

Widowisko zapierające dech w piersiach!

Właśnie pojawiła się informacja, że niezidentyfikowany obiekt latający, który został zestrzelony nad Moskwą, jest prawdopodobnie pochodzenia pozaziemskiego. Mówi się o ewakuacji ludności...

Wersja z napisami: https://www.cda.pl/video/279295948/vfilm

pokaż cały opis
IMDb: 5.4 / 10 Ilość głosów: 5572
4.0 / 5 Oceny: 2118
Włącz dostęp do 8333 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.

Tylko użytkownicy premium mogą zamieszczać komentarze pod tym filmem.
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!

Najlepsze komentarze
polakmannheim 2018-03-28 22:22:39 +356
Lepszy od tych Polskich posranych filmów Vegi.
Sli3425 2018-03-31 12:13:50 +194
@polakmannheim: Abslolutnie sie z toba zgadzam. My umiemy krecic tylko tanie niskobudzetowe filmy... gdzie dominuje glownie chamstwo tkz. polskie teksty (botoks), Ludzie to ogladaja bo Polak z natury jest chamem, i ostre sceny piepszenia (Zabic bobra). Tragedia i nic wiecej.... Pozdro! z UK!
Marta_Greg 2018-03-31 23:11:25 +153
@polakmannheim: cieszę się, że nie tylko ja nie jestem zachwycona filmami Vegi. Pozdrawiam.
Pokaż wszystkie odpowiedzi [38]
bas1834 2018-03-29 00:13:10 +149
Dla mnie ten film jest mila niespodzianka. Ciekawy , dobre efekty specjalne , muzyka. Daje wiele do myslenia . Polecam .
Filip_Wentland 2020-07-16 22:46:48 +2
@bas1834: zgadzam sie
tuari 2018-03-29 00:27:26 +128
Bardzo fajny film, zupełnie inny od hollywoodzkich produkcji Sci-Fi, z ciekawymi i nienachalnymi efektami specjalnymi i niegłupią fabułą. Dodatkowym atutem jest dobra muzyka. Szczerze polecam.
marfioso 2019-05-19 01:40:45 +31
@tuari: dodatkowym atutem są aktorzy wraz z aktorkami o normalnych, pięknych, ludzkich twarzach - bez botoksu, bez anglosaskich grymasów udających uczucia... a w dodatku - gdybym sam nie mieszkał w takich blokasach przez 15 lat, gdybyśmy sobie wzajemnie z Anką nie ściągali spodni w pośpiechu, ni bacząc na Apokalipsę... to nigdy bym nie uwierzył... - a tak - to kocham!!!
kowalskijan010120001 2018-03-29 01:44:24 +84
jeden z najlepszch filmow jakie oglądalam... zaj****ty!!
kuba1550allegro 2019-05-29 20:48:45 +38
@kowalskijan010120001: W końcu coś spadło na Rosję, a nie ciągle na USA :)
Imirra_Rya 2018-03-29 12:30:36 +67
Taki film daje duzo do myslenia, zapiera dech w piersiach. Dzieki temu filmowi ma sie wrazenie, ze poza nasza ziemia istnieje jeszcze wiele innych planet ktore nie sa przez nas odkryte, i na ktorych moga zyc istoty poza ziemnskie bedace jakie my- ludzie albo i lepsze. Ah! Chcialabym zwiedzic jedna z nch :P!
fronekwsp1 2018-05-02 23:33:36 +53
@Imirra_Rya: Szkoda, że potrzebowałaś tego filmu, aby mieć wrażenie, że na innych planetach jest życie, ale ok, dobrze, że w ogóle tak zaczełaś myśleć. Gorąco pozdawiam ;)
ASASYN15 2020-01-09 23:56:02 +9
@Imirra_Rya: lepiej by człowiek niczego nie odkrywał bo wcześniej czy później zepsuje relacje i może nawet te inną cywilizacje.
Jesteśmy coraz bardziej zacofani idiologicznie.
Pokaż wszystkie odpowiedzi [3]
leszczu0 2018-03-28 20:26:13 +51
Świetny film
chrissuperstar25 2018-03-28 18:29:35 +41
Fajny filmik dla fanow gatunku.
w4rb1rd 2018-06-16 21:02:01 +17
@chrissuperstar25: nie żartuj
daiw0172 2018-03-28 23:05:19 +34
super film :)
kosicki-k 2018-03-29 01:10:47 +30
calkiem fajny film sf... 8/10
Meg3026 wysłano z m.cda.pl 2018-04-10 10:21:11 +21
@kosicki-k: Taaa. Romansidło
iwonalang29 2018-03-28 20:10:55 +26
interesujący film 7/10
ewa20-80 2018-03-30 00:27:30 +20
W końcu coś nie amerykańskiego w świetnym klimacie...
Marta_Greg 2018-04-01 01:47:20 +19
Super film. Jestem dumna. Nasz, europejski, naszych braci zza wschodniej granicy. Nie jestem antyrosyjska. Uważam, że każdy naród zasługuje na szacunek. A Rosjanie są zdolni i wszechstronni.
b-grzywna2 2019-03-03 22:58:37 +2
@eldinio: Tylko co ma piernik do wiatraka?
eldinio 2019-02-23 17:06:48 +2
@Marta_Greg: Jak najbardziej, tylko tak jak my i zresztą większość państw - nie najlepiej rządzeni - jednak... być może za 600 lat dopóki nie skończą się zasoby wejdziemy na wyższy poziom rozwoju.
daroooo22 2018-03-28 21:03:39 +18
ok film polecam
administracjar 2018-08-26 19:13:20 +15
Udana próba nakręcenia hollywoodzkiego filmu. Żenujący, nudny, naiwny, patetyczny, schematyczny. Dno, niestety. Moja opinia.
Hausman_Jacek1 2018-03-29 14:41:04 +14
film nudny nawet do końca nie dotrwałem
miroweiss1983 wysłano z m.cda.pl 2018-04-01 15:54:07 +12
Bilion razy wiekszy przekaz niz amerykanskie gowno
przem-2nd 2019-01-19 22:19:44 +7
@miroweiss1983: Zgadzam się w 100%. Film z przesłaniem , a nie jak amerykańskie gówna , że jankesi zawsze muszą wygrać.
tucu 2018-05-05 01:01:16 +9
Film mocno średni. Jest w nim przedstawiona nutka naszej wschodnioeuropejskiej spuścizny, za co ogromny plus, bo w twarzach i zachowaniach niektórych drugoplanowych aktorów dostrzec można moich "sąsiadów". Tutaj na prawdę film spoko. Jeśli chodzi o fabułę, jak dla mnie ssie, i jest mega przewidywalny. 3/10
miroweiss1983 wysłano z m.cda.pl 2018-04-01 15:33:03 +9
I to nie nasza ziemia. Jestesmy tylko jej czescia. Najbardziej prymitywna z tego wynika.
farturek 2018-11-20 22:07:45 +8
Żenada.
Efekty OK.
Poza tym - żenada.
Fabuła lipa, spójność treści lipa, teksty lipa.
Ogólnie obejrzałem do końca z braku innych sybstytutów.
Po obejrzeniu, ogólne wrażenie - LIIIIIIPAAAAA!
Naprawdę, mało miejsca na wymienianie dlaczego.
agatgraczyk0009 2020-06-16 14:09:02 +3
@farturek: ty jestes lipa
Jacek1702 wysłano z m.cda.pl 2018-04-24 00:38:22 +8
Dla mnie rowniez film okazal sie mila niespodzianka. Muzyka robi robote w filmie. Warty polecenia. 8/10
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie