Kłótnia dwóch psów (napisy)
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 8779 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: deed
4.0 / 5 Oceny: 52
Włącz dostęp do 8779 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Kłótnia dwóch psów (napisy)
Najlepsze komentarze
avatar
anonim104 (*.*.135.104) 2012-09-08 18:04:16 +34
Dobrze, że są napisy bo bym nic nie rozumiał :d Odpowiedz
avatar
anonim5 (*.*.207.5) 2014-01-28 15:11:40 +10
@anonim104: no ale szkoda że po angielsku XD Odpowiedz
avatar
anonim185 (*.*.57.185) 2013-03-26 23:48:26 +2
@anonim104: hahahaha ;D Odpowiedz
jochan11 2012-06-05 14:25:23 +11
Ja bym się wkur*ilł na miejscu sąsiadów ;D Odpowiedz
avatar
anonim61 (*.*.135.61) 2012-12-30 16:53:44 +6
zamknij ryj ;) Odpowiedz
avatar
anonim51 (*.*.16.51) 2012-04-16 15:00:49 +6
nie ma to jak stracic dwie minuty patrzac jak wyja dwa psy:P Odpowiedz
leenus 2016-10-16 22:44:51 +5
@anonim51: Dwie i poł. A komentarz to co? Sam się napisał? Odpowiedz
jochan11 2012-04-16 15:00:49 +3
@anonim51: Trzeba umieć czytać ;D Odpowiedz
avatar
anonim66 (*.*.76.66) 2012-04-16 15:00:49 +5
Jak facet siedzi na kanapie i ogląda TV to się kobito nie przeszkadza. Jak widać u psów jest tak samo. Odpowiedz
avatar
anonim51 (*.*.94.51) 2012-04-16 15:00:49 +4
zajoł mu miejsce i niechciał zejsc jeb.any :P Odpowiedz
avatar
anonim75 (*.*.209.75) 2018-06-18 15:10:55 +2
@anonim51: Dobrze że Francji nie "zajoł".... Odpowiedz
bazyl17 2012-04-16 15:00:49 +4
Daje do ulubionych ^^ Odpowiedz
majkolxd 2012-04-16 15:00:49 +4
jakie słodziaki! Odpowiedz
avatar
anonim24 (*.*.154.24) 2012-10-09 18:19:52 +3
kłoca sie chyab o to kosc :D Odpowiedz
avatar
anonim24 (*.*.24.24) 2012-04-16 15:00:49 +3
czy to nie miska? Odpowiedz
avatar
anonim157 (*.*.172.157) 2012-07-25 15:38:11 +4
@anonim5: Mishka* Odpowiedz
avatar
anonim243 (*.*.142.243) 2019-08-19 10:54:41 +2
@anonim24: tak, to Misha kochana, RIP* Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
avatar
anonim5 (*.*.207.5) 2014-01-28 15:08:13 +2
fajnie że są napisy, ale po angielsku:( a ja nie lubię angielskiego szkoda że nie po polsku i te psy są dziwne XD :) bo wyją XD.
kuba36wojownik9
pozdro:) Odpowiedz
avatar
anonim230 (*.*.5.230) 2015-03-15 11:20:03 +1
@anonim5: wyja bo to chasky,pozatym ten angielski jest tak prosty ze nie sposob cos nie zrozumiec. Odpowiedz
avatar
anonim25 (*.*.143.25) 2012-04-16 15:00:49 +2
to znaczy od kiedy zostalas moja mama ;) Odpowiedz
avatar
anonim230 (*.*.164.230) 2012-04-16 15:00:49 +2
Ten większy na sofie to Mishka, ten młodszy, zapraszający do zabawy to Laika. Jest jeszcze Moki. Fajna rodzinka. Odpowiedz
avatar
anonim25 (*.*.248.25) 2012-04-16 15:00:49 +2
Mishka i jej kolega Odpowiedz
avatar
anonim1 (*.*.187.1) 2012-04-16 15:00:49 +2
HAHA z kolegami w WoWa , weź idź sie UTOP Odpowiedz
avatar
anonim33 (*.*.67.33) 2012-04-25 16:20:44 +1
kur... stracone 2:06 :( Odpowiedz
avatar
anonim193 (*.*.102.193) 2012-04-16 15:00:49 +7
@anonim: Haha jak ktoś nie zna podstaw angielskiego to tak się ma :) Odpowiedz
avatar
anonim42 (*.*.33.42) 2012-04-16 15:00:49 +2
@anonim: popieram ale to że jak ktoś nieumie angielskiego to tak ma Odpowiedz
avatar
anonim19 (*.*.190.19) 2012-04-16 15:00:49 +1
śliczne Odpowiedz
avatar
anonim147 (*.*.149.147) 2012-04-16 15:00:49 +1
zadzgal bym je po 5 minutach tego wycia Odpowiedz
avatar
anonim51 (*.*.169.51) 2015-12-15 00:20:59 +1
@anonim147: mocny w gębie a pizda na dzielni :) Odpowiedz
avatar
anonim50 (*.*.254.50) 2012-04-16 15:00:49 +1
jakie fajne pieski ^^ kocha te psy ;D Odpowiedz
avatar
anonim130 (*.*.139.130) 2012-04-16 15:00:49 +1
To jest głupie. Lepiej jest grać z kolegami w WoWa lub wyjść zagrać w piłkę. Lub może se kupię jakąś książkę o liberaliźmie gospodarczym, żeby nie słuchać tych idiotów... Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off
Zabawa zabawa (2018) Cały film PL premium Jeden z lepszych polskich filmów.

Zobacz już teraz w CDA Premium!
Balerina (2016) Lektor PL premium Piękna bajka dla całej rodziny!

Zobacz już teraz w CDA Premium!

Logowanie